Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dummeste spørsmålet du har hørt?

Her er min historie: Da jeg jobbet med utvikling av hjemmesiden til fotoknudsen, snoket jeg litt i innboksen deres. Der kom jeg over en e-post fra en middelakdrende kvinne som ikke far helt fornøyd med oppløsningen på kameraet sitt. Hun sa hun ikke trengte et nytt kamera bare fotoknudsen kunne tipse henne om en side på nettet hvor hun kunne laste ned ekstra megapiksler til kameraet!

Noen er dummere enn andre...

Skrevet

Min gamle tysklærer på 80-tallet var en kløpper på bruk av de gamle spolebåndmaskinene, men syntes at kassettspiller var et vanskelig og moderne.

En gang gikk de virkelig galt, og noen elever ilte til for å hjelpe. Da heller ikke de fikk i gang dette nymotens vidunderet, spurte den tilårskomne læreren:

"Kanskje det er noe galt med antenna?"

Skrevet

Min gamle tysklærer på 80-tallet var en kløpper på bruk av de gamle spolebåndmaskinene, men syntes at kassettspiller var et vanskelig og moderne.

En gang gikk de virkelig galt, og noen elever ilte til for å hjelpe. Da heller ikke de fikk i gang dette nymotens vidunderet, spurte den tilårskomne læreren:

"Kanskje det er noe galt med antenna?"

haha

Skrevet

Mamma jobbet i bake-off`en i en butikk.Hun tok brettet med nystekte wienerbrød ut av ovnen og setter det på disken.Da kommer det fra en dame:"Er de ferske?"

Skrevet

Mamma jobbet i bake-off`en i en butikk.Hun tok brettet med nystekte wienerbrød ut av ovnen og setter det på disken.Da kommer det fra en dame:"Er de ferske?"

Hehehe, jeg jobbet på prixgulvet en gang, iført knallgul prixskjorte. Dummeste som skjer er kunder som kommer bort og spør "Unnskyld, jobber du her?"

Skrevet

Hehehe, jeg jobbet på prixgulvet en gang, iført knallgul prixskjorte. Dummeste som skjer er kunder som kommer bort og spør "Unnskyld, jobber du her?"

Ikke så dumt det, du kunne jo ha svart at du bare var ansatt for eksempel.

Noen ganger kan man faktisk bli i tvil om personalet jobber.

Skrevet

Hehe...

Skrevet

Jeg synes du skal vise litt mer respekt for de som gjør drittjobbene i samfunnet vårt.

Skrevet

Jeg synes du skal vise litt mer respekt for de som gjør drittjobbene i samfunnet vårt.

Tja, vet ikke helt om jeg synes webdesign, gynekologi og realfagslærer kan defineres som drittjobber,

Hadde du vært proktolog, kanksje.

Skrevet

Det dummeste pørsmålet jeg har fått var på jobb en sommer.

Jeg jobbet som fergebilletør i Nord Norge, og passasjeren lurte på når på døgnet isbjørnene kom ut om kvelden....

Da jeg spurte hvorfor han lurte på dette, svarte han: så vi vet når vi skal ta inn ungene vel...!!!

:-D

Skrevet

Tja, vet ikke helt om jeg synes webdesign, gynekologi og realfagslærer kan defineres som drittjobber,

Hadde du vært proktolog, kanksje.

Med drittjobb mener jeg min tidligere karriere som ryddegutt på Prix.

Og hva går det siste yrket du nevnte ut på?

Skrevet

Det dummeste pørsmålet jeg har fått var på jobb en sommer.

Jeg jobbet som fergebilletør i Nord Norge, og passasjeren lurte på når på døgnet isbjørnene kom ut om kvelden....

Da jeg spurte hvorfor han lurte på dette, svarte han: så vi vet når vi skal ta inn ungene vel...!!!

:-D

Det må ha vært en amerikaner! Eller kanskje en tysk bobilturist, mange av dem der oppe.

Regner med det ikke var Hurtigruta, men kanskje fergeleiet over til Nordmannvik? Har selv jobbet på ferge der. En av fergene jeg jobbet på ble nettopp byttet ut og sendt til Chile.

Skrevet

Det må ha vært en amerikaner! Eller kanskje en tysk bobilturist, mange av dem der oppe.

Regner med det ikke var Hurtigruta, men kanskje fergeleiet over til Nordmannvik? Har selv jobbet på ferge der. En av fergene jeg jobbet på ble nettopp byttet ut og sendt til Chile.

Tysker... :-D

Sier ikke hvilket fergelei, det er for avslørende....

Men ikke normannsvik.

Artige disse turistene :-)

Skrevet

Tysker... :-D

Sier ikke hvilket fergelei, det er for avslørende....

Men ikke normannsvik.

Artige disse turistene :-)

Fint er det der. Særlig Lyngsalpene. Jeg spilte fotball for Lyngen/Karnes en sesong, og reiste mye rundt i området.

Skrevet

Fint er det der. Særlig Lyngsalpene. Jeg spilte fotball for Lyngen/Karnes en sesong, og reiste mye rundt i området.

Det er kjempefint der - har familie på Lyngseidet, og kjøpte eldste hunden min der - Oksvik :-)

Verden er ikke stor...

Mista nikket
Skrevet

Det dummeste spørsmålet jeg noensinne har fått var fra en ekspeditrise i en klesforretning.

Jeg tar med meg et par bukser inn i prøverommet. De var alt for små. Når jeg går ut derfra spør hun "Hvordan passet de? Jeg fikk de ikke over rumpa svarer jeg, javel sier hun, men hvordan satt de i livet da?

Det er sånne spørsmål en ikke glemmer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...