santander Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146101 Slår du denne? 0 Siter
Gjest nå er jeg iallefall anonym Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Nei, den slår jeg ikke. Men jeg har hatt sex på bussen en gang. Og ute i hengekøya i hagen. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Nei, den slår jeg ikke. Men jeg har hatt sex på bussen en gang. Og ute i hengekøya i hagen. Nattbuss da eller? Ble dere merket? 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Nei, den slår jeg ikke. Men jeg har hatt sex på bussen en gang. Og ute i hengekøya i hagen. Mener webmaster var ute og ba debattantene skrive under ett nick her forleden. 0 Siter
Gjest cand.polit. Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ikke noen stor merittliste, egentlig. Det villeste blir vel auditorium 3 på Eilert Sundts hus (SV-fak.) på Blindern. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Ikke noen stor merittliste, egentlig. Det villeste blir vel auditorium 3 på Eilert Sundts hus (SV-fak.) på Blindern. Men ikke under forelesning? Når da? Var dere sikre på at ingen kunne komme inn? 0 Siter
Gjest cand.polit. Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Men ikke under forelesning? Når da? Var dere sikre på at ingen kunne komme inn? Nei, ikke under forelesning. Det ville jeg aldri gjort. Vi var ikke sikre på at ingen ville kom inn. Det var åpent, hvilket var "grunnen" til at vi var der i utgangspunktet. Min kjæreste er den gærneste jenta jeg har møtt, hvilket jo er kult, men selv er jeg nok litt mer traust. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Nei, ikke under forelesning. Det ville jeg aldri gjort. Vi var ikke sikre på at ingen ville kom inn. Det var åpent, hvilket var "grunnen" til at vi var der i utgangspunktet. Min kjæreste er den gærneste jenta jeg har møtt, hvilket jo er kult, men selv er jeg nok litt mer traust. Hehe, det hørtes kult ut. Må finne meg en slik. Tror neppe nonner ville gjort den slags, eller hva sier du? 0 Siter
Gjest Nå er jeg iallefall anonym Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Nei, den slår jeg ikke. Men jeg har hatt sex på bussen en gang. Og ute i hengekøya i hagen. Neida, ikke nattbuss. Og webmaster forstår sikkert at en husmor som meg ikke vil stå frem med mitt riktige nick i denne sammenheng. 0 Siter
Gjest cand.polit. Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hehe, det hørtes kult ut. Må finne meg en slik. Tror neppe nonner ville gjort den slags, eller hva sier du? Basert på kvalitative dybdeintervjuer med representanter for den aktuelle gruppen, vil jeg svare nei på det spørsmålet, selv om deres blyghet kan være en mulig feilkilde. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Basert på kvalitative dybdeintervjuer med representanter for den aktuelle gruppen, vil jeg svare nei på det spørsmålet, selv om deres blyghet kan være en mulig feilkilde. Innerst inne er de nok noen sextroll. Prester er jo gjerne de verste overgriperne, ser vi i USA. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Neida, ikke nattbuss. Og webmaster forstår sikkert at en husmor som meg ikke vil stå frem med mitt riktige nick i denne sammenheng. Det er da ikke flaut, men beundringsverdig. Hadde du ikke vært anonym, hadde jeg laget en egen hylletråd til deg. 0 Siter
Gjest cand.polit. Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Innerst inne er de nok noen sextroll. Prester er jo gjerne de verste overgriperne, ser vi i USA. Husk at den gjennomsnittlige nonne i Norge er "litt" oppe i årene. De yngre nonnene i Norge er ofte utenlandske misjonærer. Men ja, det har foregått en del skjulte ting i klostrene opp gjennom hundreårene. Både blant munker og nonner. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Husk at den gjennomsnittlige nonne i Norge er "litt" oppe i årene. De yngre nonnene i Norge er ofte utenlandske misjonærer. Men ja, det har foregått en del skjulte ting i klostrene opp gjennom hundreårene. Både blant munker og nonner. Ellers ville de jo vært en utdødd rase! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Nei, den slår jeg ikke. Men jeg har hatt sex på bussen en gang. Og ute i hengekøya i hagen. Jesus kristus, kvinne! Hva slags husmor er det du er, egentlig??? Jeg håper du har stor og usjenert hage, og at jeg slipper å sitte sammen med folk som har seg neste gang jeg tar åtte-bussen til jobb... 0 Siter
Gjest men nicket mitt får du aldri Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 På toppen av Granåsbakken (hoppbakke i Trondheim). 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 På toppen av Granåsbakken (hoppbakke i Trondheim). Fett! Midt på natta? Hvordan fant dere på det? Jævlig tøft gjort, jeg vil også! 0 Siter
Gjest Å nei du.. fast bruker uten nick nå Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ute på trappen på hytta til Jarl Goli midt på vinteren... inspirert av Jørn Hoel 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Ute på trappen på hytta til Jarl Goli midt på vinteren... inspirert av Jørn Hoel Kaldt? Noen som har hatt sex i snøen? 0 Siter
Gjest Å nei du.. fast bruker uten nick nå Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Kaldt? Noen som har hatt sex i snøen? Både kaldt og hett på en gang vil jeg si! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.