Gå til innhold

Hva er det sykeste stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Gjest nå er jeg iallefall anonym
Skrevet

Nei, den slår jeg ikke. Men jeg har hatt sex på bussen en gang. Og ute i hengekøya i hagen.

Skrevet

Nei, den slår jeg ikke. Men jeg har hatt sex på bussen en gang. Og ute i hengekøya i hagen.

Nattbuss da eller? Ble dere merket?

Skrevet

Mener webmaster var ute og ba debattantene skrive under ett nick her forleden.

Gjest cand.polit.
Skrevet

Ikke noen stor merittliste, egentlig. Det villeste blir vel auditorium 3 på Eilert Sundts hus (SV-fak.) på Blindern.

Skrevet

Ikke noen stor merittliste, egentlig. Det villeste blir vel auditorium 3 på Eilert Sundts hus (SV-fak.) på Blindern.

Men ikke under forelesning?

Når da? Var dere sikre på at ingen kunne komme inn?

Gjest cand.polit.
Skrevet

Men ikke under forelesning?

Når da? Var dere sikre på at ingen kunne komme inn?

Nei, ikke under forelesning. Det ville jeg aldri gjort.

Vi var ikke sikre på at ingen ville kom inn. Det var åpent, hvilket var "grunnen" til at vi var der i utgangspunktet. Min kjæreste er den gærneste jenta jeg har møtt, hvilket jo er kult, men selv er jeg nok litt mer traust.

Skrevet

Nei, ikke under forelesning. Det ville jeg aldri gjort.

Vi var ikke sikre på at ingen ville kom inn. Det var åpent, hvilket var "grunnen" til at vi var der i utgangspunktet. Min kjæreste er den gærneste jenta jeg har møtt, hvilket jo er kult, men selv er jeg nok litt mer traust.

Hehe, det hørtes kult ut. Må finne meg en slik. Tror neppe nonner ville gjort den slags, eller hva sier du?

Gjest Nå er jeg iallefall anonym
Skrevet

Neida, ikke nattbuss. Og webmaster forstår sikkert at en husmor som meg ikke vil stå frem med mitt riktige nick i denne sammenheng.

Gjest cand.polit.
Skrevet

Hehe, det hørtes kult ut. Må finne meg en slik. Tror neppe nonner ville gjort den slags, eller hva sier du?

Basert på kvalitative dybdeintervjuer med representanter for den aktuelle gruppen, vil jeg svare nei på det spørsmålet, selv om deres blyghet kan være en mulig feilkilde.

Skrevet

Basert på kvalitative dybdeintervjuer med representanter for den aktuelle gruppen, vil jeg svare nei på det spørsmålet, selv om deres blyghet kan være en mulig feilkilde.

Innerst inne er de nok noen sextroll.

Prester er jo gjerne de verste overgriperne, ser vi i USA.

Skrevet

Neida, ikke nattbuss. Og webmaster forstår sikkert at en husmor som meg ikke vil stå frem med mitt riktige nick i denne sammenheng.

Det er da ikke flaut, men beundringsverdig. Hadde du ikke vært anonym, hadde jeg laget en egen hylletråd til deg.

Gjest cand.polit.
Skrevet

Innerst inne er de nok noen sextroll.

Prester er jo gjerne de verste overgriperne, ser vi i USA.

Husk at den gjennomsnittlige nonne i Norge er "litt" oppe i årene. De yngre nonnene i Norge er ofte utenlandske misjonærer.

Men ja, det har foregått en del skjulte ting i klostrene opp gjennom hundreårene. Både blant munker og nonner.

Skrevet

Husk at den gjennomsnittlige nonne i Norge er "litt" oppe i årene. De yngre nonnene i Norge er ofte utenlandske misjonærer.

Men ja, det har foregått en del skjulte ting i klostrene opp gjennom hundreårene. Både blant munker og nonner.

Ellers ville de jo vært en utdødd rase!

ylvali1365381015
Skrevet

Jesus kristus, kvinne!

Hva slags husmor er det du er, egentlig???

Jeg håper du har stor og usjenert hage, og at jeg slipper å sitte sammen med folk som har seg neste gang jeg tar åtte-bussen til jobb...

Gjest men nicket mitt får du aldri
Skrevet

På toppen av Granåsbakken (hoppbakke i Trondheim).

Skrevet

På toppen av Granåsbakken (hoppbakke i Trondheim).

Fett! Midt på natta?

Hvordan fant dere på det? Jævlig tøft gjort, jeg vil også!

Gjest Å nei du.. fast bruker uten nick nå
Skrevet

Ute på trappen på hytta til Jarl Goli midt på vinteren... inspirert av Jørn Hoel :)

Skrevet

Ute på trappen på hytta til Jarl Goli midt på vinteren... inspirert av Jørn Hoel :)

Kaldt?

Noen som har hatt sex i snøen?

Gjest Å nei du.. fast bruker uten nick nå
Skrevet

Kaldt?

Noen som har hatt sex i snøen?

Både kaldt og hett på en gang vil jeg si!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...