Gå til innhold

Hva er det sykeste stedet du har hatt sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Siden jeg er nonne, så har jeg ikke hatt sex på en trampoline i hagen min. Litt synd, egentlig. Jeg tror det ville vært en høydare ;-)

Skrevet

Ja, har hatt meg oppå traktoren flere ganger.

Er så gøy atte.

Spesielt når traktoren står i rundkjøringen.

Gjest Anonym iallefall nå.
Skrevet

Jesus kristus, kvinne!

Hva slags husmor er det du er, egentlig???

Jeg håper du har stor og usjenert hage, og at jeg slipper å sitte sammen med folk som har seg neste gang jeg tar åtte-bussen til jobb...

Jeg gikk på videregående, var ingen husmor da.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg gikk på videregående, var ingen husmor da.

Litt klamt med pulings på bussen likevel? ;-)

Jaja... Jeg hadde ikke kommet på tanken, synes ikke de overfylte bussene inviterer til sex. Blir som å drite i svømmebassenget for meg, uaktuelt liksom.

Mye deiligere med litt armslag og komfort.

Som feks på ei bru en natt. ;-)

Gjest gammel nytt.
Skrevet

Ja dette er vi vant til her så at de skriver om dette i alle aviser først nå er helt utrolig!

De som er aller værst er faktisk litt eldre damer som lurer med seg kåte småherrer på de utroligste steder ;)

Blir gøy når det blir tunnel for da blir det tak over :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...