santander Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146097 Dette er heftig. Dog ikke like ambisiøst som prosjektet om å bytte togtunnel fra New York til London. Det kan bli fett! 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Å fy, for et mareritt. *grøsser* Nå klikker nok rasistene i Europa. Fri flyt av negere til det hvite kontinent. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Nå klikker nok rasistene i Europa. Fri flyt av negere til det hvite kontinent. Det var på ingen måte det jeg mente, og du bør vurdere språkbruken din. 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Det var på ingen måte det jeg mente, og du bør vurdere språkbruken din. Det var ikke dét jeg mener heller, men det finnes folk som mener det! Derfor skriver jeg som jeg gjør. Det burde være viden kjent at jeg er antirasist nr 1 på dol. 0 Siter
Gjest ape-guru Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Nå klikker nok rasistene i Europa. Fri flyt av negere til det hvite kontinent. Åja, hvordan er det lettere å flykte til europa via tunnell, enn båt?? 0 Siter
gripp Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Nå klikker nok rasistene i Europa. Fri flyt av negere til det hvite kontinent. Du da? Er du tilhenger av "fri flyt av negere til det hvite kontinent"? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.