santander Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Selv bruker jeg Skandiabanken. Men litt lav rente nå, så kanskje jeg bytter? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Postbanken til brukskonto og BSU, og Nordea til sparekonto 0 Siter
santander Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Postbanken til brukskonto og BSU, og Nordea til sparekonto BSU er greit, sett inn 15 000 i året og få 3000 i skattelette, pluss enorm rente. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 BSU er greit, sett inn 15 000 i året og få 3000 i skattelette, pluss enorm rente. Ja det er veldig bra ) 0 Siter
Speak Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Skandiabanken. Vet ikke om andre banker med høyere rente på brukskonto + 0,- gebyrer. 0 Siter
Gjest anonym tipser Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Skandiabanken. Vet ikke om andre banker med høyere rente på brukskonto + 0,- gebyrer. Ya Bank. 0 Siter
Speak Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ya Bank. Seriøs? Finnes det en bank som heter Ya bank med bedre vilkår? 0 Siter
Gjest anonym tipser Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Seriøs? Finnes det en bank som heter Ya bank med bedre vilkår? https://ya.no/portal/ Fantastisk. Den har forandret min økonomi. 0 Siter
Speak Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 https://ya.no/portal/ Fantastisk. Den har forandret min økonomi. Oj da, dette var ikke jeg klar over. Sjekket litt kjapt, og det lovende ut. Tusen takk for tipset:-) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Oj da, dette var ikke jeg klar over. Sjekket litt kjapt, og det lovende ut. Tusen takk for tipset:-) YaBank er bra, ja. Gode renter, og nøyaktig samme betingelser (gebyrmessig) som Skandiabanken. MEN: De fikk litt pes i media her en dag, ettersom de nå har innført krav om legitimasjon med PASS ved oppretting av konto. Så om man ikke allerede har pass, eller har planer om å skaffe seg det, så blir det en dyr opprettelse av konto. 0 Siter
Speak Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 YaBank er bra, ja. Gode renter, og nøyaktig samme betingelser (gebyrmessig) som Skandiabanken. MEN: De fikk litt pes i media her en dag, ettersom de nå har innført krav om legitimasjon med PASS ved oppretting av konto. Så om man ikke allerede har pass, eller har planer om å skaffe seg det, så blir det en dyr opprettelse av konto. Jeg har pass, så det spiller ingen rolle for meg:-) Men det var jo litt pussig da.... 0 Siter
fugazi Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 YaBank er bra, ja. Gode renter, og nøyaktig samme betingelser (gebyrmessig) som Skandiabanken. MEN: De fikk litt pes i media her en dag, ettersom de nå har innført krav om legitimasjon med PASS ved oppretting av konto. Så om man ikke allerede har pass, eller har planer om å skaffe seg det, så blir det en dyr opprettelse av konto. Du kan jo prøve å bli kunde i en annen bank i dag _uten_ å bruke pass som legitimasjon? Så fremt du skal ha VISA-kort og / eller nettbank med BankID, i alle fall. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.