Gå til innhold

Blondt om OE

Anbefalte innlegg

Gjest Nassa
Skrevet

Min Outlook Express har vært lunefull en stund. Den plinger at jeg har fått mail når jeg ikke har fått mail, og den er somlete.

MEN er det mulig at den kan slippe gjennom noen mailer og andre ikke? Jeg har ventet på tre-fire mailer fra helt forskjellige steder (en venninne, et postordrefirma, en oppdragsgiver osv) i to dager og fått mange andre mailer, men ikke akkurat de jeg har ventet mest på.

Så altså, er det mulig at noen kommere gjennom og andre ikke? Jeg må snart begynne å etterlyse et par av dem, kjekt å vite om de kan være sendt men ikke fått, da.

Gjest hjertesmerteberte
Skrevet

Noen Outlook er sånn at de slipper ikke gjennom mail fra gutter/jenter vi er småforelska i, og som vi hååååper skal skrive.

Skrevet

Sjekk mappen for useriøs e-post - eller hva den mappen nå heter.....

Hadde samme problem, men mailene la seg bare i en annen mappe.

Gjest Nassa
Skrevet

Noen Outlook er sånn at de slipper ikke gjennom mail fra gutter/jenter vi er småforelska i, og som vi hååååper skal skrive.

Hm.

:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...