Gå til innhold

Blir borte fra dol en stund nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp telefon fra Manpower, som vil sende meg til Nice. Jobbe i internasjonal barnehage :-) Blir uten fast internett den første tiden, så da blir det lite doling. Reiser allerede i morgen tidlig, men jeg skal prøve å besøke internettkafé en gang i blant.

Nå må jeg pakke kofferten. Ha det storartet!

Skrevet

OK. Da får du ha god tur. Håper du trives og får bli!

Skrevet

OK. Da får du ha god tur. Håper du trives og får bli!

Må lære fransk da. Det er sikkert ikke lett.

Skrevet

Må lære fransk da. Det er sikkert ikke lett.

Nåvel, du trenger vel ikke mange timene før du kan føre "franskekspert" opp på cv'en, tenker jeg!

I det hele tatt tror jeg det holder med prøvekassetten fra Lingaphone.

Skrevet

Nåvel, du trenger vel ikke mange timene før du kan føre "franskekspert" opp på cv'en, tenker jeg!

I det hele tatt tror jeg det holder med prøvekassetten fra Lingaphone.

Lærer man bra fransk av den?

Skrevet

Skal du jobbe som barnepsykologgynekologwebmaster i den barnehagen, eller er du førskolelærer også? ;)

Skrevet

Skal du jobbe som barnepsykologgynekologwebmaster i den barnehagen, eller er du førskolelærer også? ;)

Det blir nok mest å lære barna å lese, samt utøve hørsels- og synstester. Leke med dem ute i hagen, lese eventyr osv.

Gynekologiske undersøkelser hører under ingen omstendigheter hjemme i en barnehage!

Skrevet

Det blir nok mest å lære barna å lese, samt utøve hørsels- og synstester. Leke med dem ute i hagen, lese eventyr osv.

Gynekologiske undersøkelser hører under ingen omstendigheter hjemme i en barnehage!

Nei, da får du vel utføre GUer i fritiden på voksne damer i stedet.

Angelica :o)
Skrevet

Du kan jo lære dem litt webdesign da. Tidlig krøkes..

Skrevet

Nei, da får du vel utføre GUer i fritiden på voksne damer i stedet.

Jeg har planer om å opprette bedriften min der nede i Nice i stedet. Sikkert vel så stort marked der.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du får sende noen som kan avløse deg mens du er borte. Hvem blir det? Creature eller Zakkoo?

Og god tur, da!

Skrevet

Se de ja. Der var jo du igjen.

hehe du er jaggu lett å kjenne igjen.

En stund på dol, og så forsvinner du til "en fantastisk jobbkontrakt" . ;P

Skrevet

Du får sende noen som kan avløse deg mens du er borte. Hvem blir det? Creature eller Zakkoo?

Og god tur, da!

Creature...zakkoo...Det må være debattanter før min tid?

Uansett, dere klarer dere nok fint. Blir litt dødt her, kanskje...

Skrevet

Se de ja. Der var jo du igjen.

hehe du er jaggu lett å kjenne igjen.

En stund på dol, og så forsvinner du til "en fantastisk jobbkontrakt" . ;P

Det er vel den første ordentlige jobbkontrakten jeg har fått under min korte svipptur innom dol.

Gjest The Watcher.
Skrevet

Jeg tror heller på at du er innlagt og ikke kan få bruke pc'en.

Skrevet

Jeg tror heller på at du er innlagt og ikke kan få bruke pc'en.

Innlagt? Av hvem?

Skrevet

Han hadde visst vært innom kunsthøgskolen også!

Skrevet

Du fikk tlf idag og de vil du skal reise allerede i morgen tidlig?

Skrevet

Ja, her vil jeg ikke være lenger. Anonyme folk henger en ut og stempler en som snart innlagt. Men folk flest er veldig hyggelige her, det skal dere ha.

Vet ikke hvem denne "The Watcher" er, men han bare lyver. Selv ikke i mailen han sendte meg, turte han å være mer konkret. Jeg forventet en antydning av hvilke nick han trodde jeg hadde, men neida, bare en fellesbenevnelse på flertallet av de som frekventerer forumet, supplert av noe slikt som "jeg kunne fortalt mer, men du skjønner sikkert at jeg har rett".

Ikke veldig vanskelig å skjønne at han tar feil, eller hva? Nå vil han sikkert påstå for dere at han sendte nickene til meg, men det er løgn.

Farvel, kos dere masse!

Skrevet

Ja, her vil jeg ikke være lenger. Anonyme folk henger en ut og stempler en som snart innlagt. Men folk flest er veldig hyggelige her, det skal dere ha.

Vet ikke hvem denne "The Watcher" er, men han bare lyver. Selv ikke i mailen han sendte meg, turte han å være mer konkret. Jeg forventet en antydning av hvilke nick han trodde jeg hadde, men neida, bare en fellesbenevnelse på flertallet av de som frekventerer forumet, supplert av noe slikt som "jeg kunne fortalt mer, men du skjønner sikkert at jeg har rett".

Ikke veldig vanskelig å skjønne at han tar feil, eller hva? Nå vil han sikkert påstå for dere at han sendte nickene til meg, men det er løgn.

Farvel, kos dere masse!

Sees snart igjen! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...