Gå til innhold

GHB, Rohypnol

Anbefalte innlegg

Gjest Kanonføde
Skrevet

Hva brukte man egentlig for å dope ned damer for 14 år siden? ('93).

ShitDiddelyDo
Skrevet

93, ja. Det var før GHBen fikk sitt inntog, og på den tiden brukte vi mest Ryhopnol, eller rypper, som vi kalte det.

Det funka som faen.

Gjest Kanonføde
Skrevet

93, ja. Det var før GHBen fikk sitt inntog, og på den tiden brukte vi mest Ryhopnol, eller rypper, som vi kalte det.

Det funka som faen.

Da var dere jammen tidlig ute.Det var hverfall lite skriverier om sånt (date-drugs / hyppere) den gangen.

Gjest Persille
Skrevet

Det funka som faen.

*hvisker*

Det heter hyppere - ikke rypper ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da var dere jammen tidlig ute.Det var hverfall lite skriverier om sånt (date-drugs / hyppere) den gangen.

Tja. Jeg husker i hvert fall at extacy og den slags gjorde sitt inntog på den tiden, og ryppere ble vel ofte brukt av house party-gutta for å lande?

ShitDiddelyDo
Skrevet

*hvisker*

Hmmm, er du sikker? Hehe, ok, jeg er ikke så inne i dette med hyppere, men jeg har alltid sagt ryppere. :)

Gjest Persille
Skrevet

Hmmm, er du sikker? Hehe, ok, jeg er ikke så inne i dette med hyppere, men jeg har alltid sagt ryppere. :)

Tja, ganske...

Uten at jeg har spesielt egenerfart kjennskap til det - så kjenner man noen som kjenner noen osv. Du vet :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tja, ganske...

Uten at jeg har spesielt egenerfart kjennskap til det - så kjenner man noen som kjenner noen osv. Du vet :)

Det er sant, og jeg har sikkert bare hørt feil, for også jeg kjenner noen som kjenner noen, osv, og Rohypnol er ikke et spesielt ukjent stoff.

Om det ble brukt i 93 husker jeg ikke, men jeg tror det. For jeg kjente en del som på den tiden vanka på diverse fester fra helvete (les: House-faenskapsfester), og de brukte i hvert fall en del beroligende greier - og tar jeg ikke feil var det Rohypnol.

Gjest bella - (tb)
Skrevet

*hvisker*

det kalles både ryppere og hyppere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...