Gå til innhold

Jeg er forelsket i og fullstendig bergtatt av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en vakker VAKKER mann, for en utstråling og for en MUSIKK!! *sukker henført*

Gjest togli
Skrevet

Hvem?

Har du en link til ei som ikke følger med i tiden? ;-)

Skrevet

Hvem?

Har du en link til ei som ikke følger med i tiden? ;-)

Så du ikke Først og sist på fredag du da?

Gjest togli
Skrevet

Så du ikke Først og sist på fredag du da?

Nei, skjønner at jeg gikk glipp av noe ;-) Tror ikke programmet er tekstet)? (jeg er døv)

Skrevet

Nei, skjønner at jeg gikk glipp av noe ;-) Tror ikke programmet er tekstet)? (jeg er døv)

Det tror jeg faktisk det er. De har jo stadig utenlandske gjester (og folk med rare dialekter).

Skrevet

For en vakker VAKKER mann, for en utstråling og for en MUSIKK!! *sukker henført*

Ja, han er det. Kan ikke huske å ha fallt sånn fullstendig på uendelig mange år. Utrolig nydelig smil og glimt i øyet. Veldig god til å snakke for seg og sjarmere. Sterk utstråling... Himmel!

Er dessuten helt klar for å bytte ut han jeg har fra før med Mika. I alle fall i dag. (og om det ikke gir seg, i morgen og dagen etter det også)

Skrevet

Jo, det er tekstet når det er med utenlandske gjester :) Ikke direktesendt med andre ord...

Skrevet

Ja, han er helt fantastisk skjønn :)

Her er mer ild til bålet:

Aftenposten TV har et fint lite intervju med ham:

http://nettv.aftenposten.no/player/player.php?keyword=mika

Mina intervjuet ham også på P3 i dag:

http://nettradio.nrk.no/php/hoved.php?bandwidth_loaded=mid&kanal=p3

Søk på Mina og velg:

13.03 (11:02 - 12:00)

Intervjuet kommer like etter den første sangen.

Hahaha, den latteren helt i slutten av video-klippet i Aftenposten TV var jo helt fantastisk :)

Mista nikket
Skrevet

Han er et dopsvin!

Du er misunnelig;-)

Skrevet

Joda, tekstet på tekst-tv side 777.;)

Skrevet

Likte musikken;) Men typen?...neeeei, tror ikke det;)

Ikke av den typen som bergtar meg akkurat!

Gjest togli
Skrevet

Jo, det er tekstet når det er med utenlandske gjester :) Ikke direktesendt med andre ord...

Hvis det også er tekstet når de norsksprpklige prater, så skal jeg snarest sjekke ut hva jeg evt har gått glipp av ;-)

Gjest togli
Skrevet

Åkkei, da må jeg sjekke ut hva jeg har gått glipp av ;-)

Gjest togli
Skrevet

Da vet jeg hva jeg må få med meg på fredag ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...