Gå til innhold

Da venter vi på en ny doler i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest undreundre
Skrevet

Hvordan blir vår nye venn mon tro?

Skrevet

Hehe, ikke vanskelig å kjenne igjen hvertfall. Huff, nå herser jeg litt for mye...

Gjest bjoff
Skrevet

Hehe, ikke vanskelig å kjenne igjen hvertfall. Huff, nå herser jeg litt for mye...

Sikre kilder vil ha det til at neste doler blir veldig forskjellig fra hva vi har sett til nå.

Gjest trultemor26
Skrevet

Spennende, og jeg er mildt sagt meget skeptisk.

Gjest undreundre
Skrevet

Spennende, og jeg er mildt sagt meget skeptisk.

Trultemor26, det høres jo ut som hun er her allerede. 26 år er vel en gjenganger?

Gjest trultemor26
Skrevet

Trultemor26, det høres jo ut som hun er her allerede. 26 år er vel en gjenganger?

Jeg er her ja.?. ehh.. hæ?

Gjest hahahohohihi :))
Skrevet

skal vi dikte klart det nye nicket? Traveren? Rotta?

Gjest blame
Skrevet

Jeg håper du kødder nå :)

Gjest nyfiken doler
Skrevet

Haha, det blir spennende:P

Hva har jeg gått glipp av? fortell!

Skrevet

Sikre kilder vil ha det til at neste doler blir veldig forskjellig fra hva vi har sett til nå.

Heh, ja det har jeg sannelig lyst å se før jeg tror det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...