Gjest gumle dumle Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg er kort og godt avhengig av godterier. Har jeg en 2 liter med iskrem i fryseren, så blir den borte på kort tid. Potetgull, sjokolade og alt annet snacks forsvinner på et blunk, og jeg gir meg sjelden før posen/esken er tom. Kjøkkenskapet blir nærmest tømt for det er fylt opp, sparing er et fremmedord for meg. Heldigvis har jeg noenlunde god forbrenning og holder en "forholdsvis" grei vekt, men jeg skulle veldig gjerne blitt kvitt mitt sug etter godteriene. Noen som kan komme med noen tips på hvordan man kan unngå behovet for snacks!!? På forhånd takk 0 Siter
Speak Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 En uke i helvete (men total avholdenhet) gjør underverker. Jeg har hatt en drøy uke nå, og suget er veldig redusert. 0 Siter
Gjest tippsiii Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg spiser også opp alt godteri jeg har når jeg først begynner. Ligger det en sjokolade i skapet må jeg smake en bit - og enda en bit, helt til sjokoladen er borte! For meg hjelper det rett og slett å ikke kjøpe inn noe godteri som blir liggende. Jeg kjøper kun lørdag formiddag og gafler det i meg da. Nå sier du jo at du er avhengig, men se om det er lettere hvis du rett og slett slutter å ha ting liggende i skapet? 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 tror det kan hamdle om mineralmangel av ett eller annet slag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.