Gå til innhold

Jeg er godtoman

Anbefalte innlegg

Gjest gumle dumle
Skrevet

Jeg er kort og godt avhengig av godterier. Har jeg en 2 liter med iskrem i fryseren, så blir den borte på kort tid. Potetgull, sjokolade og alt annet snacks forsvinner på et blunk, og jeg gir meg sjelden før posen/esken er tom. Kjøkkenskapet blir nærmest tømt for det er fylt opp, sparing er et fremmedord for meg.

Heldigvis har jeg noenlunde god forbrenning og holder en "forholdsvis" grei vekt, men jeg skulle veldig gjerne blitt kvitt mitt sug etter godteriene.

Noen som kan komme med noen tips på hvordan man kan unngå behovet for snacks!!?

På forhånd takk :)

Skrevet

En uke i helvete (men total avholdenhet) gjør underverker.

Jeg har hatt en drøy uke nå, og suget er veldig redusert.

Gjest tippsiii
Skrevet

Jeg spiser også opp alt godteri jeg har når jeg først begynner. Ligger det en sjokolade i skapet må jeg smake en bit - og enda en bit, helt til sjokoladen er borte!

For meg hjelper det rett og slett å ikke kjøpe inn noe godteri som blir liggende. Jeg kjøper kun lørdag formiddag og gafler det i meg da. Nå sier du jo at du er avhengig, men se om det er lettere hvis du rett og slett slutter å ha ting liggende i skapet?

Gjest Rrose
Skrevet

tror det kan hamdle om mineralmangel av ett eller annet slag

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...