Gå til innhold

Falske påstander fra Aunli?


santander

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    42

  • ylvali1365381015

    31

  • Deanna

    22

  • hidi, the scorpion

    22

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Jeg må innrømme at jeg har lett for å tenke "ingen røyk uten ild".

Lyver hun, må hun være helt tett i pappen. Jeg klarer ikke se for meg at noen kan lyve om sånt... Samtidig er folk uskyldige til det motsatte er bevist, så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg må innrømme at jeg har lett for å tenke "ingen røyk uten ild".

Lyver hun, må hun være helt tett i pappen. Jeg klarer ikke se for meg at noen kan lyve om sånt... Samtidig er folk uskyldige til det motsatte er bevist, så..

Hun var 21 år den gangen "det" skjedde, og hadde hun såpass vett i hodet at hun visste at hun var "dopet", så burde vettet fortalt henne at politiet var neste. Ikke vente 14 år, for så å slenge ut navn i hytt og vær.

Nei, jeg synes ikke det var en fin måte å "avsløre" noen som helst på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aunlie gikk vel på ski? Sånn som Mika :)

Kunstner. Jeg har selv vært en kort periode innom kunsthøgskolen, og vet at hun har et anerkjent navn i miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunstner. Jeg har selv vært en kort periode innom kunsthøgskolen, og vet at hun har et anerkjent navn i miljøet.

Du tar feil - nok en gang! Dersom du hadde vært innom kunsthøgskolen hadde du nok visst at hun heter Aulie - uten n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tar feil - nok en gang! Dersom du hadde vært innom kunsthøgskolen hadde du nok visst at hun heter Aulie - uten n.

Sliter litt med dysleksi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hun var 21 år den gangen "det" skjedde, og hadde hun såpass vett i hodet at hun visste at hun var "dopet", så burde vettet fortalt henne at politiet var neste. Ikke vente 14 år, for så å slenge ut navn i hytt og vær.

Nei, jeg synes ikke det var en fin måte å "avsløre" noen som helst på!

En bra måte å avsløre dette på var det definitivt ikke, men at hun ikke anmeldte det det gangen trenger ikke å være så merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg må innrømme at jeg har lett for å tenke "ingen røyk uten ild".

Lyver hun, må hun være helt tett i pappen. Jeg klarer ikke se for meg at noen kan lyve om sånt... Samtidig er folk uskyldige til det motsatte er bevist, så..

Jeg tror henne jeg også. Det er det som er så jævla med denne typen påstander, for jeg har jo i bunn og grunn ingen forutsetninger for å uttale meg om noen av de tre.

Eneste jeg vet om Aulie er at hun maler klovner og har et jævla digg retusjert driteapparat på hjemmesiden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

En bra måte å avsløre dette på var det definitivt ikke, men at hun ikke anmeldte det det gangen trenger ikke å være så merkelig...

Da jeg selv var 21 år gammel og drukket ett glass vin, ville jeg definitivt ha reagert på at jeg skulle bli full! Og om noen drittsekker hadde forsøkt seg og jeg klarte med nød og neppe å slippe unna, så hadde jeg løpt så fort bena mine kunne bære meg til nærmeste politistasjon...

Hun ble _ikke_ voldtatt, hun _påstår_ at hun ble dopet. faktisk ganske alvorlige påstander å slenge ut etter 14 år. Det vil alltid hefte noe ved disse guttene etter dette!

Har overhodet ingen sympati med henne, derimot går all min sympati til de som faktisk _blir_ voldtatt samtidig som de anmelder det, selv om faren er stor for ikke å bli trodd. De får all min honnør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg tror henne jeg også. Det er det som er så jævla med denne typen påstander, for jeg har jo i bunn og grunn ingen forutsetninger for å uttale meg om noen av de tre.

Eneste jeg vet om Aulie er at hun maler klovner og har et jævla digg retusjert driteapparat på hjemmesiden sin.

Enig- det kan ha skjedd.

Hun var jo både ung og "dum" og visste kanskje ikke hva å gjøre med det der og da.

Så ja- jeg kan tro det skjedde. Men jeg synes det var unødvendig å ta det opp offentlig slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rrose

Kunstner. Jeg har selv vært en kort periode innom kunsthøgskolen, og vet at hun har et anerkjent navn i miljøet.

Hehe har du vært innom kunsthøyskolen? Kanskje vi gikk der samtidig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suri_Tr

Jeg må innrømme at jeg har lett for å tenke "ingen røyk uten ild".

Lyver hun, må hun være helt tett i pappen. Jeg klarer ikke se for meg at noen kan lyve om sånt... Samtidig er folk uskyldige til det motsatte er bevist, så..

Mange trekker fram hva motivene er for å komme fram med dette nå så mange år seinere.Vel hevn er særdeles undervurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lex copi

Hun var 21 år den gangen "det" skjedde, og hadde hun såpass vett i hodet at hun visste at hun var "dopet", så burde vettet fortalt henne at politiet var neste. Ikke vente 14 år, for så å slenge ut navn i hytt og vær.

Nei, jeg synes ikke det var en fin måte å "avsløre" noen som helst på!

Du er bastant i dine påstander, og det fremgår tydelig utfra det du skriver at du ikke er særlig bevandret i de forskjellige, og utallige, reaksjonsmåtene vi mennesker kan komme til å utrykke oss på etter traumer vi har gjennomgått.

Glad burde du være, nettopp fordi du ikke vet bedre, og på grunn av dette burde du trå varsomt videre, mens du forhåpentligvis søker kunnskap, for senere uttalelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar feil - nok en gang! Dersom du hadde vært innom kunsthøgskolen hadde du nok visst at hun heter Aulie - uten n.

Og han hadde sikkert også visst at hun ikke er spesielt anerkjent? Iallefall ikke blant kunsthistorikere og kunstkritikere. Om hun er anerkjent blant elevene på Kunsthøyskolen vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du er bastant i dine påstander, og det fremgår tydelig utfra det du skriver at du ikke er særlig bevandret i de forskjellige, og utallige, reaksjonsmåtene vi mennesker kan komme til å utrykke oss på etter traumer vi har gjennomgått.

Glad burde du være, nettopp fordi du ikke vet bedre, og på grunn av dette burde du trå varsomt videre, mens du forhåpentligvis søker kunnskap, for senere uttalelser.

Er totalt uenig med deg! Uansett hva noen har gjort mot deg, så venter man ikke i 14 år, for så å navngi folk på radioen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suri_Tr

Er totalt uenig med deg! Uansett hva noen har gjort mot deg, så venter man ikke i 14 år, for så å navngi folk på radioen!

Enig. Jeg synes det at hun forteller historien og det hun har opplevd er fair og bra.Men det er å navngi disse to som gjør det hele feil og sensasjonspreget og putter med ett alt fokuset på de to kjendisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Enig. Jeg synes det at hun forteller historien og det hun har opplevd er fair og bra.Men det er å navngi disse to som gjør det hele feil og sensasjonspreget og putter med ett alt fokuset på de to kjendisene.

Ja, jeg hadde faktisk sympati med henne, helt til hun åpnet munnen og navnga to menn!

Det er ikke kvinnekamp, det er å ta andre mennesker ned i dragsuget! Om de er uskyldige eller ikke, får vi aldri vite, og det er skammelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...