Gå til innhold

Falske påstander fra Aunli?


santander

Anbefalte innlegg

Gjest lex copi

Er totalt uenig med deg! Uansett hva noen har gjort mot deg, så venter man ikke i 14 år, for så å navngi folk på radioen!

Det vet du som sagt tydeligvis ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    42

  • ylvali1365381015

    31

  • Deanna

    22

  • hidi, the scorpion

    22

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Det vet du som sagt tydeligvis ingenting om.

Om alle mennesker i Norge skulle få samme anledning som Aunli, men det får de ikke. Du, er sikkert ikke kjendis, og blir ikke intervjuet av NRK....

Vi har ett rettsystem i Norge, som bør følges, når man ikke frem der, da først begynner jeg å forstå aggresjonen!

Men et samfunn som består i anklagelser i hytt og pine er ikke godt for noen, uansett hva det gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suri_Tr

Ja, jeg hadde faktisk sympati med henne, helt til hun åpnet munnen og navnga to menn!

Det er ikke kvinnekamp, det er å ta andre mennesker ned i dragsuget! Om de er uskyldige eller ikke, får vi aldri vite, og det er skammelig!

Enig.Men jeg skjønner henne så utrolig godt at hun vil noen skal svi,at hun vil disse mennene skal henges ut.Kanskje problemet her heller er media som åpenbart lar en person i livskrise snsakke om sine problemer.

Hevn er som sagt undervurdert.Og uavhengig av om man anmelder så vil man ikke få noen rettferdighet der heller.Men kanskje Auli hadde behøvd å bli beskyttet mot seg selv og heller pratet med en psykolog enn i et radioprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror henne jeg også. Det er det som er så jævla med denne typen påstander, for jeg har jo i bunn og grunn ingen forutsetninger for å uttale meg om noen av de tre.

Eneste jeg vet om Aulie er at hun maler klovner og har et jævla digg retusjert driteapparat på hjemmesiden sin.

Skal ikke komme bort fra at hun har en veldig flott kropp - selv om hun kanskje er i overkant tynn. Tror neppe det skyldes helt normalt kosthold - hvis ikke hun har veldig bra forbrenning da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Ja, jeg hadde faktisk sympati med henne, helt til hun åpnet munnen og navnga to menn!

Det er ikke kvinnekamp, det er å ta andre mennesker ned i dragsuget! Om de er uskyldige eller ikke, får vi aldri vite, og det er skammelig!

Hva? Er det ikke lov til å navngi folk som man mener har forbrutt seg mot deg? Jeg må bare si at jeg ikke forstår at folk kan forvente av ofre at de skal ta hensyn til overgriperens navn og rykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Enig.Men jeg skjønner henne så utrolig godt at hun vil noen skal svi,at hun vil disse mennene skal henges ut.Kanskje problemet her heller er media som åpenbart lar en person i livskrise snsakke om sine problemer.

Hevn er som sagt undervurdert.Og uavhengig av om man anmelder så vil man ikke få noen rettferdighet der heller.Men kanskje Auli hadde behøvd å bli beskyttet mot seg selv og heller pratet med en psykolog enn i et radioprogram.

Hevn løser aldri noen problemer, de bare øker mengden av problemer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Hva? Er det ikke lov til å navngi folk som man mener har forbrutt seg mot deg? Jeg må bare si at jeg ikke forstår at folk kan forvente av ofre at de skal ta hensyn til overgriperens navn og rykte.

Nei, det er ikke lov å nevne navn på folk som ikke er dømt for noe!

De kan saksøke henne herifra til evigheten....Og hadde jeg vært uskyldig, var det nettopp det jeg ville gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suri_Tr

Hevn løser aldri noen problemer, de bare øker mengden av problemer!

Noe av greia er å faktisk se at de som har krenket deg så dypt får noen straff i det hele tatt.Man kan kalle det hevn eller man kan kalle det rettferdighet.Et ønske om at gjerningsmann skal stå til rette for det han har gjort og få en slags straff er faktisk viktig.Jeg må leve med det her resten av livet ,også skal gjerningsmann slippe helt unna. Nei helvete heller , vil han skal lide litt.Og om disse personene har gjort det har jeg like lite sympati for at deres karriere og omdømme blir ødelagt som sympatien for at en barnemorder blir henrettet. Men hvis de ikke har gjort det så er det noe annet selvfølgelig. Derfor kan man ikke bare slenge ut anklager sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sumpifumpi

Nei, det er ikke lov å nevne navn på folk som ikke er dømt for noe!

De kan saksøke henne herifra til evigheten....Og hadde jeg vært uskyldig, var det nettopp det jeg ville gjort!

Enn om du var skyldig? Du ville vel saksøkt henne da også?

Jeg tror NN1 og NN2 vil gjøre det for å ikke virke skyldige, uansett hva de har gjort.

Gleder meg til fortsettelsen! Tenk så forbanna Marianne kommer til å bli når hun blir saksøkt av overgriperne(?) sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Nei, det er ikke lov å nevne navn på folk som ikke er dømt for noe!

De kan saksøke henne herifra til evigheten....Og hadde jeg vært uskyldig, var det nettopp det jeg ville gjort!

Det gjør de nok selv om de skulle være meget skyldige.

Og det tror jeg de er, for å være ærlig.

Jeg klarer ikke å føle indignasjon overfor henne. Jeg skjønner henne derimot meget godt.

Jeg kjenner flere lignende tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lex copi

Om alle mennesker i Norge skulle få samme anledning som Aunli, men det får de ikke. Du, er sikkert ikke kjendis, og blir ikke intervjuet av NRK....

Vi har ett rettsystem i Norge, som bør følges, når man ikke frem der, da først begynner jeg å forstå aggresjonen!

Men et samfunn som består i anklagelser i hytt og pine er ikke godt for noen, uansett hva det gjelder!

Det finnes til dags dato ingen lov som forbyr deg i å snakke sant til tross for at det har gått 14 år.

Hva som kommer etter disse uttalelsene er en annen sak.

Og akkurat det er vel heller ikke opp til deg og bedømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanonføde

Jeg kan tro hun tror på den.

Men det er litt av en historie!

Hun er på fest, hvor kjæresten gjennom 1 år plutselig stikker av med en annen dame.

Hun blir dopa (et sjeldent fenomen i dag, og nesten ukjent i norge i 1993), og de som doper henne skulle tilfeldigvis begge to komme til å bli kjendiser over de neste årene.

Men det er vanskelig å vite, av og til er virkeligheten utrolig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Noe av greia er å faktisk se at de som har krenket deg så dypt får noen straff i det hele tatt.Man kan kalle det hevn eller man kan kalle det rettferdighet.Et ønske om at gjerningsmann skal stå til rette for det han har gjort og få en slags straff er faktisk viktig.Jeg må leve med det her resten av livet ,også skal gjerningsmann slippe helt unna. Nei helvete heller , vil han skal lide litt.Og om disse personene har gjort det har jeg like lite sympati for at deres karriere og omdømme blir ødelagt som sympatien for at en barnemorder blir henrettet. Men hvis de ikke har gjort det så er det noe annet selvfølgelig. Derfor kan man ikke bare slenge ut anklager sånn

Disse mennene har vært frie i 14 år, så skal plutselig dama få det for seg at nå skal de lide...!

Mulig jeg har noe snusk, som jeg kan dra igang nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Enn om du var skyldig? Du ville vel saksøkt henne da også?

Jeg tror NN1 og NN2 vil gjøre det for å ikke virke skyldige, uansett hva de har gjort.

Gleder meg til fortsettelsen! Tenk så forbanna Marianne kommer til å bli når hun blir saksøkt av overgriperne(?) sine!

Tenker mer på signalene hun gir...

Tror til og med jeg kan grave opp litt grums... Tror alle jenter kan det, om de graver dypt nok!

Er det en ønskelig situasjon? Tror svært få menn hadde kunne lurt seg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det gjør de nok selv om de skulle være meget skyldige.

Og det tror jeg de er, for å være ærlig.

Jeg klarer ikke å føle indignasjon overfor henne. Jeg skjønner henne derimot meget godt.

Jeg kjenner flere lignende tilfeller.

Jeg er ikke enig med deg i denne saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lex copi

Nei, det er ikke lov å nevne navn på folk som ikke er dømt for noe!

De kan saksøke henne herifra til evigheten....Og hadde jeg vært uskyldig, var det nettopp det jeg ville gjort!

Kan ikke dy meg, men hvilken lov er det du sikter til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suri_Tr

Disse mennene har vært frie i 14 år, så skal plutselig dama få det for seg at nå skal de lide...!

Mulig jeg har noe snusk, som jeg kan dra igang nå!

Som sagt så er det kanskje heller media som bør være sitt ansvar bevist her . Det er heller de som burde bli saksøkt enn Aulie .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror det er sant. Men det hun burde ha tenkt på, er kona og barna til disse mennene, og deres brødre,søstre,mødre, fedre, venner, naboer. Jeg er bare glad at jeg ikke er gift med en av dem jeg, da hadde det vel blitt skillsmisse er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Enig- det kan ha skjedd.

Hun var jo både ung og "dum" og visste kanskje ikke hva å gjøre med det der og da.

Så ja- jeg kan tro det skjedde. Men jeg synes det var unødvendig å ta det opp offentlig slik.

Problemet er jo at det finnes kvinner der ute som kan finne på å gjøre noe tilnærma det Aulie gjorde nå uten at det har rot i virkeligheten, og disse skader mange kvinner og reelle ofres troverdighet.

Hvorvidt Aulie er en av disse aner jeg ikke, og jeg vet ingenting om henne men registrerer at det i media snakkes om hennes enorme behov for å promotere seg selv. Jeg leser åpenbart feil blader, for den eneste gangen jeg har sett dama var hos Skavland for ett års tid siden.

Ikke vet jeg. Men at de to mennene, og i særdeleshet han ene - som vel må sies å være en langt mer profilert figur enn han andre, aldri vil klare å renvaske seg fra disse anklagene; det er ganske sikkert.

Og hvis de ikke har gjort noe er det trist.

Hvis de har gjort noe fortjener han alt han får, men hvordan skal folk vite det? Det er problemet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det finnes til dags dato ingen lov som forbyr deg i å snakke sant til tross for at det har gått 14 år.

Hva som kommer etter disse uttalelsene er en annen sak.

Og akkurat det er vel heller ikke opp til deg og bedømme.

Det finnes en lov som forbyr å navngi ikke-dømte personer!

Det burde alle være glade for. Eller vil dere ha heksetilstander, hvor den som påstår h*n har rett, til den "skyldige" kan bevise motsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...