Gå til innhold

Falske påstander fra Aunli?


santander

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015

Hehe, ingen fare.

Men altså: Jeg bruker da ikke mye utropstegn?

Nå ser du syner.

Jeg vet ikke det... Du har en mer tja, utaggerende stil enn jeg har sett før.

Det er sikkert som du selv sier- våren gjør sitt inntog! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    42

  • ylvali1365381015

    31

  • Deanna

    22

  • hidi, the scorpion

    22

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

De fleste går fri, gir ikke automatisk rett til å dømme folk i hytt og vær!

Nå er du umulig.

Ok. Du blir voldtatt.

Voldtektsmannen går fri.

Har du ikke lenger lov til å dømme fyren fordi han gikk fri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"og de som doper henne skulle tilfeldigvis begge to komme til å bli kjendiser over de neste årene."

Den ene av dem har da vært kjendis lenge før 1993. Da jeg gikk på videregående tidlig på 80-tallet visste jeg nå godt hvem en av dem var. Stor fan var jeg også. :-D

"Kremt"

Jeg var på en fest med han tidlig på 80-tallet. Kan ikke helt fatte at han skulle trenge å dope kvinner for å få seg noe. Der er alltid noen villige grupies på slike fester:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lex copi

Nå er du umulig.

Ok. Du blir voldtatt.

Voldtektsmannen går fri.

Har du ikke lenger lov til å dømme fyren fordi han gikk fri?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nå er du umulig.

Ok. Du blir voldtatt.

Voldtektsmannen går fri.

Har du ikke lenger lov til å dømme fyren fordi han gikk fri?

For det første hadde jeg ikke tenkt at noen trodde meg.

Jeg hadde nok sagt det til alle mine venninner.

I tankene mine ville jeg ha drept han om og om igjen.

Men etter 14 år, så ville det være beregnende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg vet ikke det... Du har en mer tja, utaggerende stil enn jeg har sett før.

Det er sikkert som du selv sier- våren gjør sitt inntog! :-)

Det må være våren. Pluss at ferien gjorde meg godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suri_Tr

"Kremt"

Jeg var på en fest med han tidlig på 80-tallet. Kan ikke helt fatte at han skulle trenge å dope kvinner for å få seg noe. Der er alltid noen villige grupies på slike fester:-)

Det er jo den standar agumentasjonen igjen.

At det skal være et argument at han er så kjekk og vellykket at han ikke trenger å voldta bare kjøper jeg ikke.Man pleier ofte å si at voldtekt handler ikke om sex , det er jeg både uenig og enig i. Men det handler like mye om mangel på respekt for andre menneskers personlige integritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

For det første hadde jeg ikke tenkt at noen trodde meg.

Jeg hadde nok sagt det til alle mine venninner.

I tankene mine ville jeg ha drept han om og om igjen.

Men etter 14 år, så ville det være beregnende...

Jeg kan ikke tenke meg at 14 år er så jævla mye.

Jeg har en fyr fra Videregående, det er riktig nok ikke 14 år siden, men det er en stund siden. Det var en bagatell mellom meg og ham, men når jeg ser ham den dag i dag får jeg lyst til å fly i synet på faenskapet.

Og jeg er en rolig person.

Som sagt: Dette var en bagatell. En voldtekt eller et voldteksforsøk er så langt derifra en bagatell.

Jeg har ingen problemer med å forstå at det kan sitte i, og spesielt ikke hvis personene det dreier seg om stadig frekventerer media, og hun derfor ser dem hele tiden.

Nå er det i tillegg en voldteksbølge med voldsomt mediefokus - noe som rimelig sikkert trigger en del følelser hos tidligere ofre. Han ene personen Aulie påstår at forgrep seg på henne har også plutselig begynt å frekventere mye i media.

Det er klart dette vil medføre at gamle følelser, og her til og med følelser hun muligens aldri har klart å legge bak seg, trigges på nytt.

For ordens skyld: Med forbehold om at hun snakker sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kremt"

Jeg var på en fest med han tidlig på 80-tallet. Kan ikke helt fatte at han skulle trenge å dope kvinner for å få seg noe. Der er alltid noen villige grupies på slike fester:-)

Tja, voldtekt - eller forsøk på voldtekt, handler vel sjeldent om å "få seg noe"....

Når det er sagt, så støtter jeg overhodet ikke Auli sitt utspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Mmm? Hvor har du vert da?

Så mye jeg har jabba i vei om Thailand her inne de siste ukene, sannsynligvis så mye at folk er drittlei for lenge siden, er det nesten utrolig at du ikke har fått med deg at jeg for en måneds tid siden var et par uker på Phuket. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suri_Tr

Det vi faktisk diskuterer her også er om det er rett å ta loven i sin egen hånd.Ved å selv prøve å skade eller straffe de skyldige. Eller å helge de ut i media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Så mye jeg har jabba i vei om Thailand her inne de siste ukene, sannsynligvis så mye at folk er drittlei for lenge siden, er det nesten utrolig at du ikke har fått med deg at jeg for en måneds tid siden var et par uker på Phuket. :)

Oisann, sikkert meget bra!

Har ikke fått med meg det nei. Men så har det vært så mye annet en stund at jeg har vært ganske sjelden her. Og jeg gidder sjelden lete i gamle tråder, flere uker tilbake. Så du får unnskylde at jeg er desinformert.

Skal ikke avkreve rapport, skjønner at du har kost deg, din heldiggris! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Oisann, sikkert meget bra!

Har ikke fått med meg det nei. Men så har det vært så mye annet en stund at jeg har vært ganske sjelden her. Og jeg gidder sjelden lete i gamle tråder, flere uker tilbake. Så du får unnskylde at jeg er desinformert.

Skal ikke avkreve rapport, skjønner at du har kost deg, din heldiggris! :-)

Gleder meg allerede til å dra tilbake, men 2 uker er alt for lite så neste gang blir det 1 måned. Da med flere reisemål rundt om i landet.

Et fantastisk sted med fantastiske strender, maten er intet annet enn herlig, alt er råbillig og folka er så blide og fornøyde, til tross for stor fattigdom, at vi nesten burde skamme oss over all klaginga vi bedriver her på berget.

Vel, tilbake skal jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg kan ikke tenke meg at 14 år er så jævla mye.

Jeg har en fyr fra Videregående, det er riktig nok ikke 14 år siden, men det er en stund siden. Det var en bagatell mellom meg og ham, men når jeg ser ham den dag i dag får jeg lyst til å fly i synet på faenskapet.

Og jeg er en rolig person.

Som sagt: Dette var en bagatell. En voldtekt eller et voldteksforsøk er så langt derifra en bagatell.

Jeg har ingen problemer med å forstå at det kan sitte i, og spesielt ikke hvis personene det dreier seg om stadig frekventerer media, og hun derfor ser dem hele tiden.

Nå er det i tillegg en voldteksbølge med voldsomt mediefokus - noe som rimelig sikkert trigger en del følelser hos tidligere ofre. Han ene personen Aulie påstår at forgrep seg på henne har også plutselig begynt å frekventere mye i media.

Det er klart dette vil medføre at gamle følelser, og her til og med følelser hun muligens aldri har klart å legge bak seg, trigges på nytt.

For ordens skyld: Med forbehold om at hun snakker sant.

Jeg tar ingen forbehold! Sannheten får vi uansett ikke vite.

Men å la det bli tillatt å hive ut beskyldninger i hytt og vær, er betenkelig! Spesielt når sann heten ikke kan forsvares...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ylvali1365381015

Gleder meg allerede til å dra tilbake, men 2 uker er alt for lite så neste gang blir det 1 måned. Da med flere reisemål rundt om i landet.

Et fantastisk sted med fantastiske strender, maten er intet annet enn herlig, alt er råbillig og folka er så blide og fornøyde, til tross for stor fattigdom, at vi nesten burde skamme oss over all klaginga vi bedriver her på berget.

Vel, tilbake skal jeg! :)

Ååååh, høres utrolig deilig ut!

Alltid fantasert om å dra et slikt sted på vinters tid. Må være den ultimate opptur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg allerede til å dra tilbake, men 2 uker er alt for lite så neste gang blir det 1 måned. Da med flere reisemål rundt om i landet.

Et fantastisk sted med fantastiske strender, maten er intet annet enn herlig, alt er råbillig og folka er så blide og fornøyde, til tross for stor fattigdom, at vi nesten burde skamme oss over all klaginga vi bedriver her på berget.

Vel, tilbake skal jeg! :)

Skal nedover 3 mnd neste vinter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...