Gå til innhold

Falske påstander fra Aunli?


santander

Anbefalte innlegg

Sand brødrene er jo et kapittel for seg, men å rakke ned på Auli fordi hun faktisk er en oppegående og flott dame som faktisk har et velfungerende hode er fjas. Norge liker ikke mennesker som ikke er eksakt A4, slik har det alltid vært. Auli våger, om det var riktig gjort..njæ det er noe annet, -men forstålig og modig? Ja herregud.

altså jeg er også et vitne. Og når jeg må fortelle andre at det blir fokusert på sysnlig bh-stropp.klart de ikke anmelder

spessielt ikke hvis de har fortjent og vært så idioter som meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    42

  • ylvali1365381015

    31

  • Deanna

    22

  • hidi, the scorpion

    22

Mest aktive i denne tråden

Gjest bella - (tb)

Tror og tror... aner ikke. Men jeg vet at jeg syns dette er en råtten måte å handle på, uansett.

Dette er ei dame med et markeringsbehov som overgår det de fleste av oss andre sliter med. Hun har levd av klovner, av rumpa si og av "prosjekter" knyttet til sistnevnte som "the establishment" har hatt vanskelig for å svelge. Dama er kontroversiell og liker å vise seg fram. For ikke lenge siden var hun oppe i et "drama" med overfall og folk som måtte være ute etter henne og minst èn av brødrene Sand. Det stormer der denne personen ferdes.

Jeg har vondt for å tro at hun ikke kunne funnet andre måter å si ifra om denne hendelsen på, hvis den tilhører virkeligheten. Det er vanskelig å ikke se på det hun nå har gjort som enda en variant av å gjøre seg selv interessant. Men denne gangen har hun, sant eller usant, gjort det på noen andres bekostning og jeg synes hun gjør noe galt overfor "the freedom of speech". Vi er vant til direktesendt tv og radio, mange av oss liker det umiddelbare og overraskende i denne måten å formidle på. Om noen etter dette vil føle det utrygt med alt som sendes på direkten, forstår jeg det godt. Skal denne formen for mediebruk aksepteres, ser det dårlig ut for rettsikkerheten her i landet framover.

Tenk dere at det er lov å slenge ut påstander, mot den man måtte ønske, om forhold som er 10-15 år gamle, under påskudd av at man var så ung den gangen.... Tenk dere at det er mulig å rope ut slike påstander mot alle og enhver, navngitt over eteren, og ingen kan stoppe en. Før alle vet. Og det var kanskje ikke engang et snev av sannhet i det...

Straffbare handlinger er en sak for rettsapparatet. Bare når man føler man har møtt veggen hos dette apparatet er det lov å bruke mediene. Det er min mening.

dessuten lever hun ikke av rumpa si, det var et performance stunt. hun har snakket endel om bildet av seg selv med bar overkropp og sittende ved maleriet, og i mine øyne viser det en trygg og sikker ung kvinne som er uredd/som ikke føler behov for å dekke seg til slik kanskje de fleste ville gjort. om du ikke forstår kunsten hennes så er det okei, men det blir litt lavmåls å redusere en kunstner til "klovner og rumpe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella - (tb)

altså jeg er også et vitne. Og når jeg må fortelle andre at det blir fokusert på sysnlig bh-stropp.klart de ikke anmelder

spessielt ikke hvis de har fortjent og vært så idioter som meg

du kunne spradet rundt naken min venn, det gir ingen rett til å voldta deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kunne spradet rundt naken min venn, det gir ingen rett til å voldta deg.

føles sånn. Jeg har i ettertid begynt å tenke om jeg ikke burde forstått at han forventet seg sex når jeg ble med hmem og at det var min skyld siden jeg ikke tolket hans signaler om at han ville ha sex nå med engang riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kunne spradet rundt naken min venn, det gir ingen rett til å voldta deg.

ingen rett.Men i diskusjonen vandre med tusenlapper etc har de vel et poeng ; (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella - (tb)

føles sånn. Jeg har i ettertid begynt å tenke om jeg ikke burde forstått at han forventet seg sex når jeg ble med hmem og at det var min skyld siden jeg ikke tolket hans signaler om at han ville ha sex nå med engang riktig.

slik kan du selvsagt holde på inn i evigheten. selvpining kalles det. du har ingen skyld, du kunne vast rundt naken på nachspiel, du kunne sittet toppløs -spiller ingen rolle,la vær med å plage deg selv på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bella - (tb)

ingen rett.Men i diskusjonen vandre med tusenlapper etc har de vel et poeng ; (

vandre med tusenlapper? skjønte ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vandre med tusenlapper? skjønte ikke

Det å være jente å dra på nachspiel eller gå aleine i en gate er som å vifte med tusenlapper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

føles sånn. Jeg har i ettertid begynt å tenke om jeg ikke burde forstått at han forventet seg sex når jeg ble med hmem og at det var min skyld siden jeg ikke tolket hans signaler om at han ville ha sex nå med engang riktig.

Hva han forventa har ingenting med saken å gjøre. Ingen oppegående menn tar seg til rette når dama sier nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det å være jente å dra på nachspiel eller gå aleine i en gate er som å vifte med tusenlapper

Nei, nå drar du det jeg skrev eeeeeeeeeekstremt langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva han forventa har ingenting med saken å gjøre. Ingen oppegående menn tar seg til rette når dama sier nei.

virkelig...Selv om han har "kastet bort sikkert 200kr på drinker til dama?. Er vel ikke rart han vil ha noe tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella - (tb)

Det å være jente å dra på nachspiel eller gå aleine i en gate er som å vifte med tusenlapper

Ja det gir jeg faen i, du kunne vifta med ørten millioner. Ingen har rett til å voldta deg, uansett. Det får være grenser for hvor forsiktige kvinner skal være, vi skal tross alt leve også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piajaja

føles sånn. Jeg har i ettertid begynt å tenke om jeg ikke burde forstått at han forventet seg sex når jeg ble med hmem og at det var min skyld siden jeg ikke tolket hans signaler om at han ville ha sex nå med engang riktig.

Du kunne ikke vite det. Du visste det ikke. Selv om andre ignorante mennesker mener jenter og kvinner som blir voldtatt burde skjønt at de var ute etter sex i den og den situasjonen, så fortjener en ikke få traumer for livet, fordi om man evt. gjorde en feilvurdering. (jeg mener ikke at du har gjort det.)

Skadene man får etter voldtekt og overgrep er så store om omfattene at det betyr mye mer og aldri unnskylder voldtekt, uansett om man dro på et nachspiel eller ikke. Jeg har dratt på et nachspiel jeg også, det samme har andre jenter, uten at vi ble voldtatt, uten at vi trodde det skulle være noe sex med i bildet. Jeg har faktisk aldri tenkt tanken en gang at det automatisk betyr sex å dra på nachspiel. Og selv om noen skal gå rundt og mene det er en feilvurdering, så er skadene etter et slikt traume altfor store til at det kan unnskylde overgriperen noe som helst.

Virker som dommere syns mennenes omdømme og videre liv betyr mer enn skadene kvinnene får.

Forkastelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bella - (tb)

virkelig...Selv om han har "kastet bort sikkert 200kr på drinker til dama?. Er vel ikke rart han vil ha noe tilbake

Virkelig ja. Det handler om å ødelegge et annet menneske, og det er virkelig ikke offeret sin feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piajaja

Det å være jente å dra på nachspiel eller gå aleine i en gate er som å vifte med tusenlapper

nei, jenter må få komme seg fra A til B de også, uten å få traumer for livet

en kan ikke gå å gjemme seg i en søppelcontainer og vente til det kommer folk, eller noe, om en må gå alene hjem en kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

virkelig...Selv om han har "kastet bort sikkert 200kr på drinker til dama?. Er vel ikke rart han vil ha noe tilbake

Det er samme hva han vil ha og hva han forventer. Det gir ingen rett til å ta seg til rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne ikke vite det. Du visste det ikke. Selv om andre ignorante mennesker mener jenter og kvinner som blir voldtatt burde skjønt at de var ute etter sex i den og den situasjonen, så fortjener en ikke få traumer for livet, fordi om man evt. gjorde en feilvurdering. (jeg mener ikke at du har gjort det.)

Skadene man får etter voldtekt og overgrep er så store om omfattene at det betyr mye mer og aldri unnskylder voldtekt, uansett om man dro på et nachspiel eller ikke. Jeg har dratt på et nachspiel jeg også, det samme har andre jenter, uten at vi ble voldtatt, uten at vi trodde det skulle være noe sex med i bildet. Jeg har faktisk aldri tenkt tanken en gang at det automatisk betyr sex å dra på nachspiel. Og selv om noen skal gå rundt og mene det er en feilvurdering, så er skadene etter et slikt traume altfor store til at det kan unnskylde overgriperen noe som helst.

Virker som dommere syns mennenes omdømme og videre liv betyr mer enn skadene kvinnene får.

Forkastelig.

ja kanskje.Men sånn i ettertid når jeg leser innlegg så ser jeg at det å feks være med en mann hjem er stilltiende aksept for å ha sex. For megvar totalt nutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jenter må få komme seg fra A til B de også, uten å få traumer for livet

en kan ikke gå å gjemme seg i en søppelcontainer og vente til det kommer folk, eller noe, om en må gå alene hjem en kveld

hva med gærne jenter som flørter og drar på nachspiel og oppfører seg høyst risikofyllt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme hva han vil ha og hva han forventer. Det gir ingen rett til å ta seg til rette.

Men helt ærlig..bare innrømm det..slutt å lyv. Jeg ble med en fremmed mann på nachspiel fordi jeg var ensom og trengte selvskap.

altså at jeg var skyld i min eget overgrep pga oppførselen min. Noen kvinner er mere verneverdig enn andre , det sa jeg i den aftenposten artikkelen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bella - (tb)

ja kanskje.Men sånn i ettertid når jeg leser innlegg så ser jeg at det å feks være med en mann hjem er stilltiende aksept for å ha sex. For megvar totalt nutt.

pissprat. nachspiel kan være noe så enekelt som å snakke sammen over en flaske vin. nachspiel er IKKE "selvsagt sex", det vet alle oppegående mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...