Gå til innhold

Hyllest til meg.

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå har jeg jogga to kvelder på rad.

Da begynner vi å snakke.

Er støl som et helvete, må sies, men det føles utrolig godt.

Kanskje jeg bør melde meg inn i klanen inne på vektmestringsforumet og skryte litt av meg selv jeg også, selv om jeg egentlig ikke har planer om å gå ned i vekt.

Nå skal jeg synge I feel Gooooooood, i beste James Brown-stil, fra verandaen.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• Piraye

4

• Peachy

3

• hidi, the scorpion

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*Åpner vinduet og lytter*

Joda, du fikk swung på den!

Gjest togli
Skrevet

Det er dette som kalles panikkalderen.

*bekymret for SDD's ve og vel*

Skrevet

*gapskratter* Da står jeg utenfor og hører på deg. Jeg synes alltid det er kult når folk gjør noe bra, og tør å skryte litt av seg selv:-)

Skrevet

Gratulerer!

Må skryte litt av meg selv jeg også da, var på treningssenter tre ganger forrige uke, og skal tilbake i morgen tidlig. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hah, prøv noen måneder med å dytte en stor barnevogn rundt i oppoverbakker i tungt slapsevær i timevis hver dag, så kan du begynne å snakke om trening. ;oP

Men seriøst: Flink gutt.

Gjest spinoff
Skrevet

Det er bedre å gå lange turer hvis det er kondis du er ute etter.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror du jeg fikk sjokk, da min sønn (16) plutselig informerte sim gamle mor, at nå var det slutt på å spille WOW, han skulle trene! Etter å ha sittet pal foran dataen i nærmere tre år....

Sjokket var for to måneder siden og gutten trener enda, mest vekter og spiser som han aldri har sett mat før...Tidligere kunne han dødd av sult foran dataen!

Så står den unge energibunten foran meg en kveld og forkynner høylydt, nå skal det jogges i tillegg! Kjære tid, mor er fremdeles ikke kommet over forrige sjokket....

Så løper den vesle kroppen ut døra og kommer inn som et slakt 20 minutter senere, og stønner "Det var tungt, ja" og stuper ut etter mat.

Så jeg kan faktisk veldig levende seg for meg din tilstand! Hadde du krefter igjen til å synge...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er dette som kalles panikkalderen.

*bekymret for SDD's ve og vel*

Ja, jeg vet. Jeg innser at jeg kun har rundt 10 gode år igjen, og derfor er jeg nødt til å gjøre det beste ut av det, og finne fram til kroppen jeg engang hadde. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror du jeg fikk sjokk, da min sønn (16) plutselig informerte sim gamle mor, at nå var det slutt på å spille WOW, han skulle trene! Etter å ha sittet pal foran dataen i nærmere tre år....

Sjokket var for to måneder siden og gutten trener enda, mest vekter og spiser som han aldri har sett mat før...Tidligere kunne han dødd av sult foran dataen!

Så står den unge energibunten foran meg en kveld og forkynner høylydt, nå skal det jogges i tillegg! Kjære tid, mor er fremdeles ikke kommet over forrige sjokket....

Så løper den vesle kroppen ut døra og kommer inn som et slakt 20 minutter senere, og stønner "Det var tungt, ja" og stuper ut etter mat.

Så jeg kan faktisk veldig levende seg for meg din tilstand! Hadde du krefter igjen til å synge...

Han sønnen din har sannsynligvis plutselig funnet noen positive sider ved det motsatte kjønn, og innsett at han trenger litt kjøtt på legemet. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hah, prøv noen måneder med å dytte en stor barnevogn rundt i oppoverbakker i tungt slapsevær i timevis hver dag, så kan du begynne å snakke om trening. ;oP

Men seriøst: Flink gutt.

Hvorfor kan du ikke bare legge sneipen i ryggsekken? Eller i hvert fall i en eller annen bæredingst.

Har sett folk gå rundt med det, og det må da være langt mer praktisk enn barnevogn. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gratulerer!

Må skryte litt av meg selv jeg også da, var på treningssenter tre ganger forrige uke, og skal tilbake i morgen tidlig. :)

Flink pike.

Jeg skal få ut fingeren hva treningsstudio angår snart jeg også, men akkurat nå er det veldig enkelt og dra på seg hodetelefonene og sette ut, og da gjør jeg det.

Tror det er årets første glimt av vår som gjør meg noe yr. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*gapskratter* Da står jeg utenfor og hører på deg. Jeg synes alltid det er kult når folk gjør noe bra, og tør å skryte litt av seg selv:-)

Ja, men du vil ikke høre meg synge. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*Åpner vinduet og lytter*

Joda, du fikk swung på den!

Det er meg og James!

Gjest togli
Skrevet

Ja, jeg vet. Jeg innser at jeg kun har rundt 10 gode år igjen, og derfor er jeg nødt til å gjøre det beste ut av det, og finne fram til kroppen jeg engang hadde. :)

Jeg vet...Pleier å få slike kick iblant jeg også. Da er jeg superflink til å trene i lange perioder, så skjer det noe som gjør at jeg dropper treninga. Akkurat nå er det ganske labert på den fronten, men innen bikinisesongen tar til, ser du meg pustende og pesende langs en eller annen vei ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Han sønnen din har sannsynligvis plutselig funnet noen positive sider ved det motsatte kjønn, og innsett at han trenger litt kjøtt på legemet. :)

Det er akkurat det han har, skjønner du!

Men han er så skjønn, må likssom vise meg hvordan musklene blir større, og jeg sporer stor fremgang! Han tar 50 push-up foran meg, uten å puste, så på slutten er det rett før han svimer av... Mor forsøker å fortelle viktigheten av å puste, men da blir det bare enda tyngre påstår poden!

Så alt i alt er mor svært så fornøyd med avkommet sitt...

Men du svarte ikke på om du klarte å synge? Jogging er ingen spøk, vet du sikkert nå!

Skrevet

Flink pike.

Jeg skal få ut fingeren hva treningsstudio angår snart jeg også, men akkurat nå er det veldig enkelt og dra på seg hodetelefonene og sette ut, og da gjør jeg det.

Tror det er årets første glimt av vår som gjør meg noe yr. :)

Ja, kommer nok til å løpe ut i skogen når det blir skikkelig vår jeg også. :) Det er så deilig! :D

Men hvis jeg skal prøve å få noen muskler, må jeg nok pumpe litt jern i tillegg. ;)

Skal prøve å få med meg noen spinningtimer også, men foreløpig har det vært fullt på alle nybegynnertimene. Det dabber vel av når nyhetens interesse har stilnet litt. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er akkurat det han har, skjønner du!

Men han er så skjønn, må likssom vise meg hvordan musklene blir større, og jeg sporer stor fremgang! Han tar 50 push-up foran meg, uten å puste, så på slutten er det rett før han svimer av... Mor forsøker å fortelle viktigheten av å puste, men da blir det bare enda tyngre påstår poden!

Så alt i alt er mor svært så fornøyd med avkommet sitt...

Men du svarte ikke på om du klarte å synge? Jogging er ingen spøk, vet du sikkert nå!

Jeg kan ikke engang synge uten å ha jogga først.

Mrs. Wallace
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare legge sneipen i ryggsekken? Eller i hvert fall i en eller annen bæredingst.

Har sett folk gå rundt med det, og det må da være langt mer praktisk enn barnevogn. :)

Jeg bruker "bæredings" (bæresjal) mye også, ja. Men alt til sitt bruk. Når man skal ha med seg mye annet (som feks handleposer) er vogna det rette. Men begge deler er god trening. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, kommer nok til å løpe ut i skogen når det blir skikkelig vår jeg også. :) Det er så deilig! :D

Men hvis jeg skal prøve å få noen muskler, må jeg nok pumpe litt jern i tillegg. ;)

Skal prøve å få med meg noen spinningtimer også, men foreløpig har det vært fullt på alle nybegynnertimene. Det dabber vel av når nyhetens interesse har stilnet litt. ;)

Muskla hadde jeg mer enn nok av tidligere, og de kommer raskt tilbake.

Men jeg trenger litt kondis og fettforbrenning, selv om jeg egentlig har langt bedre kondis enn jeg burde ha, da jeg har jogga 45 minutter i relativt ulent terreng uten å bli dausliten ved turenes ende, og det er ikke galt etter 14 dager med uante mengder øl og en tjuepakning om dagen, samt generelt tvilsom livsstil med lite treninger over lang tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...