Gå til innhold

Hyllest til meg.

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Så sprek du er!

Flotte greier.

:-)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• Piraye

4

• Peachy

3

• hidi, the scorpion

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Muskla hadde jeg mer enn nok av tidligere, og de kommer raskt tilbake.

Men jeg trenger litt kondis og fettforbrenning, selv om jeg egentlig har langt bedre kondis enn jeg burde ha, da jeg har jogga 45 minutter i relativt ulent terreng uten å bli dausliten ved turenes ende, og det er ikke galt etter 14 dager med uante mengder øl og en tjuepakning om dagen, samt generelt tvilsom livsstil med lite treninger over lang tid.

Så sprek du er. :)

Jeg eier verken kondis eller styrke, så her kan det bare gå oppover! :D

Eller, kondisen er en smule bedre enn for ett og et halvt år siden, da. Var veldig flink til å trene fra januar - oktober i fjor, så dabbet det bare av med ferie, jul og andre "gode" unnskyldninger.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg kan ikke engang synge uten å ha jogga først.

Så pent ble det altså....

Angelica :o)
Skrevet

Najs ;)

Kan du begynne å dra med meg ut og?

Skrevet

hehe, jeg har ingen problemer med å se at du jogger med en stor glorie over deg :)

Men du er flink sdd ;)

ylvali1365381015
Skrevet

Flink pike.

Jeg skal få ut fingeren hva treningsstudio angår snart jeg også, men akkurat nå er det veldig enkelt og dra på seg hodetelefonene og sette ut, og da gjør jeg det.

Tror det er årets første glimt av vår som gjør meg noe yr. :)

Trodde da du var mangeårig treningsnarkoman og helsefreak? Har du sittet mye inne i vinter?

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173819065' post='3571498]

Najs ;)

Kan du begynne å dra med meg ut og?

Jeg kan jogge til deg og dra deg med ut, men det spørs om jeg ikke kommer til å trenge litt pleie etter en joggetur av det kaliberet. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Trodde da du var mangeårig treningsnarkoman og helsefreak? Har du sittet mye inne i vinter?

Jeg var det, men det var inntil ... tja, det må begynne å nærme seg 5-6 år siden nå.

Etter det har jeg kun tatt et skippertak ved behov.

Men planen er å komme inn i en rytme igjen, dog ikke på tidligere års muskelbyggenivå.

Angelica :o)
Skrevet

Jeg kan jogge til deg og dra deg med ut, men det spørs om jeg ikke kommer til å trenge litt pleie etter en joggetur av det kaliberet. :)

DEAL!

Du kan kanskje si fra når du starter? ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173824467' post='3571766]

DEAL!

Du kan kanskje si fra når du starter? ;)

Jeg lover å si fra, men hvis jeg dauer på veien er det din feil. :)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg lover å si fra, men hvis jeg dauer på veien er det din feil. :)

Lang joggetur på deg da, spørs om det blir noe "deal" etterpå. :-D

ylvali1365381015
Skrevet

Sorry, kunne ikke dy meg... Dere skal få drømme i fred. *snur i døra*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har rett. Etter en sånn joggetur hadde jeg vært et trist skue. :)

Skrevet

Hirr! Klassisk panikkalder og derav prøve å imponere smårips'n! :P

Can't fool me!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hirr! Klassisk panikkalder og derav prøve å imponere smårips'n! :P

Can't fool me!

Nja, jeg trener egentlig for meg selv, og akkurat nå liker jeg ikke kroppen min. Da må jeg gjøre noe med det. :)

Skrevet

Nja, jeg trener egentlig for meg selv, og akkurat nå liker jeg ikke kroppen min. Da må jeg gjøre noe med det. :)

Mhm, fremdeles panikkalder! Fikk den selv i vinter; "hvor i svarte er brødfjøla fra i fjor????" Magen altså, og jeg er ikke gamle tøtta her..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mhm, fremdeles panikkalder! Fikk den selv i vinter; "hvor i svarte er brødfjøla fra i fjor????" Magen altså, og jeg er ikke gamle tøtta her..

Ta deg en løpetur. Du vil føle deg utrolig bra etterpå. :)

Skrevet

Ta deg en løpetur. Du vil føle deg utrolig bra etterpå. :)

Spiller fotball et par ganger i uka og styrke ditto, men kondisen og skikkelig fettforbrenning er vanskelig gitt, da beina blir betent bare jeg ser på joggeskoene! Ikke greit når man bor i by'n gitt..

Men hyllest til deg! Digg å komme seg ut å jogge. Eller det beste er å komme seg hjem og ta seg en dusj, slenge seg på soffan og være fornøyd med at man gidda!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Spiller fotball et par ganger i uka og styrke ditto, men kondisen og skikkelig fettforbrenning er vanskelig gitt, da beina blir betent bare jeg ser på joggeskoene! Ikke greit når man bor i by'n gitt..

Men hyllest til deg! Digg å komme seg ut å jogge. Eller det beste er å komme seg hjem og ta seg en dusj, slenge seg på soffan og være fornøyd med at man gidda!

Med skikkelig musikk på ørene, grei temperatur og et tempo som ikke tar knekken på en, er også selve turen deilig.

Men følelsen etterpå er en høydare. :)

Skrevet

Med skikkelig musikk på ørene, grei temperatur og et tempo som ikke tar knekken på en, er også selve turen deilig.

Men følelsen etterpå er en høydare. :)

Sant det! Uansett; Heil ShitDiddelyDo!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...