Gå til innhold

FU om tær..

Anbefalte innlegg

Gjest titiltåtil...
Skrevet

Havnet i en (ja merkelig) diskusjon på et vorspiel i helga, om det er vanlig eller ikke vanlig at stortåa er kortere enn den tåa ved siden av. Så hur e det med dej?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der betyr et eller annet, har jeg lært, men jeg husker ikke hva.

Mine storetær er vesentlig kortere enn den lengste langtåa.

Skrevet

Stortærne mine er lengre enn de andre. Stortåa først, så blir de gradvis kortere.

Angelica :o)
Skrevet

Stortoa mi er størst. Det er finest! He he :P

Gjest sjøstjerna
Skrevet

apropos tær..

Det er noe jeg virkelig ikke liker.

Gjest trultemor26
Skrevet

Hos alle oss (jeg, sambo og begge barna) er tåa ved siden av stortåa lengere enn stortåa.

Gjest trultemor26
Skrevet

Hos alle oss (jeg, sambo og begge barna) er tåa ved siden av stortåa lengere enn stortåa.

Så da vet du det SDD! ;) Svaret mitt skulle da seffer'n til titiltåtil...

Skrevet

Hos meg er stortåa lenger enn den ved siden av.

Jeg har sett endel føtter i min tid, og mange har det som meg, og mange har det motsatt .)

Skrevet

Takket være dere, måtte jeg til slutt gi tapt, bøye meg ned og kle av sokkene.

Kan herved informere om at stortåa mi er lengst, og de andre følger pent og ryddig i avtagende lengde.

;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Mine tær står pent oppstilt etter størrelse, det skulle da bare mangle!

Har sett at enkelte vingler rundt på føtter med et eneste virvar av tær i et totalt kaotisk og smakløst oppsett. Men det kan da ikke være vanlig heller?

Gjest swupps
Skrevet

Er du ape? ;D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er du ape? ;D

Jeg tror det motsatte må være tilfellet, for jeg er særdeles lite behåret fra naturens side.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg tror det motsatte må være tilfellet, for jeg er særdeles lite behåret fra naturens side.

Tull, du raker deg og ribber deg og napper deg og shaver så du rent snakker over deg her...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tull, du raker deg og ribber deg og napper deg og shaver så du rent snakker over deg her...

Jeg trenger heldigvis ikke å shave så mye, da det er grenser for hvor mye som vokser. :)

Skrevet

Måtte søren ta meg sjekke. De to tærne er like lange. Jepp, da vet jeg det...

Skrevet

Trodde det var vanlig at den ved siden av stortåa var lengst. Mine er ganske like lange.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...