Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så brei over ræva Carrie i Kongen av Queens har blitt. Nå matcher paret litt bedre. *litt skadefro fnis*

Gjest Shira :o)
Skrevet

He he, jeg satt akkurat og tenkte på det samme.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173823614' post='3571725]

He he, jeg satt akkurat og tenkte på det samme.

Bra å se at ikke alle damer i tvserier er syltynne, da. :)

Skrevet

Bra å se at ikke alle damer i tvserier er syltynne, da. :)

Ja det er greit og se vanlige folk.

ylvali1365381015
Skrevet

Skadefro? Pga kledelige former?

Ikke misunnelig heller da?

Skrevet

Jeg er mer fornøyd med at noen kvinnelige skuespillere kan se normale ut, og ikke som spekesild. Ikke skadefro eller misunnelig.

Skrevet

Neida, som jeg skrev til Shira under her så er det flott å se noen som ikke er spikertynne på tven. :)

Gjest Hofteswong
Skrevet

Eeehh..?

Er du sjalu på kvinnelige former eller?

Det er da flott og kvinnelig å ha hofter og buesving ut fra midjen!

Takke meg til kvinnelige former istedet for rett opp-ned form eller tønneform.

Kvinner skal se ut som kvinner, og ikke som menn. Nemlig!

ylvali1365381015
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173824095' post='3571752]

Jeg er mer fornøyd med at noen kvinnelige skuespillere kan se normale ut, og ikke som spekesild. Ikke skadefro eller misunnelig.

Tja, det skulle egentlig bare mangle. Han typen er jo riktig så raust tildelt en ekstra kropp. Og det er en komedie, ingen catwalk...

Jeg synes hun ser bra ut jeg.

Skrevet

Eeehh..?

Er du sjalu på kvinnelige former eller?

Det er da flott og kvinnelig å ha hofter og buesving ut fra midjen!

Takke meg til kvinnelige former istedet for rett opp-ned form eller tønneform.

Kvinner skal se ut som kvinner, og ikke som menn. Nemlig!

Hun hadde da plenty med kvinnelige former selv før hun la på seg. Men jeg mente det ikke så ondskapsfullt som det kanskje hørtes ut, altså. Bare les lenger ned i tråden. :)

Skrevet

hu har vel fått unge, sikkert derfor..

Ja, det var derfor. De prøvde jo liksom å skjule magen mens hun var gravid, det så ikke helt smart ut. :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1173824630' post='3571777]

Det er vel pga graviditet.

I know. :)

Gjest Hofteswong
Skrevet

Hun hadde da plenty med kvinnelige former selv før hun la på seg. Men jeg mente det ikke så ondskapsfullt som det kanskje hørtes ut, altså. Bare les lenger ned i tråden. :)

Ok, så du mener hun har blitt feit bare?

Feite folk er forresten flotte, derfor skjønner jeg ikke hvorfor du kommenterte det. :(

Mobbe fyldige mennesker er liksom ok kanskje?

Gjest blame
Skrevet

Jeg ble litt glad når vi fikk widescreen. Da ble plutselig baywatchdamene litt bredere over baken.. hehe

Men det er hyggelig å se noen på skjermen som ikke er fullstendig "stick figure" :)

Skrevet

Tja, det skulle egentlig bare mangle. Han typen er jo riktig så raust tildelt en ekstra kropp. Og det er en komedie, ingen catwalk...

Jeg synes hun ser bra ut jeg.

Hun ser normal ut, men hun var syltynn før. Det jeg mente var at det er bra med normale skuespillere.

ylvali1365381015
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1173825137' post='3571814]

Hun ser normal ut, men hun var syltynn før. Det jeg mente var at det er bra med normale skuespillere.

Jeg skjønner, ikke meningen å flisespikke.

Sorry. :-)

Skrevet

Jeg ble litt glad når vi fikk widescreen. Da ble plutselig baywatchdamene litt bredere over baken.. hehe

Men det er hyggelig å se noen på skjermen som ikke er fullstendig "stick figure" :)

Ja, det er det. :)

Hehe, apropos det med widescreen. Jeg syntes dama på aerobicvideoen min var så fin, ikke for tynn og sånn. Så slo jeg av widescreenen, da ble hun plutselig to meter lang og syltynn. Fnis.

Skrevet

Ok, så du mener hun har blitt feit bare?

Feite folk er forresten flotte, derfor skjønner jeg ikke hvorfor du kommenterte det. :(

Mobbe fyldige mennesker er liksom ok kanskje?

*LOL*

Nei, jeg har vel ikke så mye jeg skulle sagt mht å mobbe tjukke mennesker. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...