Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg skjønner, ikke meningen å flisespikke.

Sorry. :-)

Helt greitt :o)

Jeg ser at det hele ble feiltolket, og det er fort gjort.

Gjest Hofteswong
Skrevet

*LOL*

Nei, jeg har vel ikke så mye jeg skulle sagt mht å mobbe tjukke mennesker. :)

*knis* Bare tulla med deg.

Absolutt ikke fornærma! :)

Skrevet

*knis* Bare tulla med deg.

Absolutt ikke fornærma! :)

Good. :)

Carrie er fin hun. Og også hun i Grey's Anatomy som er sammen med O'Malley.

Gjest blame
Skrevet

Ja, det er det. :)

Hehe, apropos det med widescreen. Jeg syntes dama på aerobicvideoen min var så fin, ikke for tynn og sånn. Så slo jeg av widescreenen, da ble hun plutselig to meter lang og syltynn. Fnis.

Haha.. Det er nedtur :)

Må ha ny tv snart, har bare en vanlig en, men den har tatt kveld. Kanskje det er widescreen som er tingen, blir lettere å kose seg foran tven med en sjokkis da! :)

Skrevet

Haha.. Det er nedtur :)

Må ha ny tv snart, har bare en vanlig en, men den har tatt kveld. Kanskje det er widescreen som er tingen, blir lettere å kose seg foran tven med en sjokkis da! :)

Trenger ikke stor tv for å kose meg med sjokkis. ;)

Gjest blame
Skrevet

Trenger ikke stor tv for å kose meg med sjokkis. ;)

Men jeg burde egentlig latt være, og da er enhver unnskyldning, en god unnskyldning. :)

Og da blir jeg jo glad når det (tilsynelatende) ikke er radmagre bærter på tven.. Jupp, widescreen er tingen.. hehe. Men det blir vel helst med drømmen, tenker jeg.

ylvali1365381015
Skrevet

Men jeg burde egentlig latt være, og da er enhver unnskyldning, en god unnskyldning. :)

Og da blir jeg jo glad når det (tilsynelatende) ikke er radmagre bærter på tven.. Jupp, widescreen er tingen.. hehe. Men det blir vel helst med drømmen, tenker jeg.

Mannen min synes widescreen hever den estetisk kvaliteten. Iallefall når det gjelder sånne serier der bertene er lettkledde og dandy. :-)

Gjest Piajaja
Skrevet

Er sikkert gamle episoder, har sett i media at hun slet veldig med å få vekk de ekstra kiloene etter graviditeten. Og at hun følte seg mislykket, fordi alle de andre kvinnelige skuespillerne er jo kvitt flesket på bare noen uker.

Men hun er nok tynn igjen nå regner jeg med... Vi får se når vi kommer så langt i norge

Gjest blame
Skrevet

Mannen min synes widescreen hever den estetisk kvaliteten. Iallefall når det gjelder sånne serier der bertene er lettkledde og dandy. :-)

Gratulerer med et bra eksemplar av arten mannfolk :)

Skrevet

Er sikkert gamle episoder, har sett i media at hun slet veldig med å få vekk de ekstra kiloene etter graviditeten. Og at hun følte seg mislykket, fordi alle de andre kvinnelige skuespillerne er jo kvitt flesket på bare noen uker.

Men hun er nok tynn igjen nå regner jeg med... Vi får se når vi kommer så langt i norge

Det er jo tragisk at suksessen til kvinnelige skuespillere skal måles etter hvor tynne de er. Synes slike som Ellen Pompeo, Calista Flockhart og damene i Frustrerte Fruer er helt skumle å se på.

De kan jo ikke ha noe godt liv når de bare tenker på vekt, trening og plastiske operasjoner for alltid å se vakre og vellykkede (les: tynne) ut.

Ja til pene, flotte, NATURLIGE kvinner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...