Gjest Shira :o) Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg skjønner, ikke meningen å flisespikke. Sorry. :-) Helt greitt ) Jeg ser at det hele ble feiltolket, og det er fort gjort. 0 Siter
Gjest Hofteswong Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 *LOL* Nei, jeg har vel ikke så mye jeg skulle sagt mht å mobbe tjukke mennesker. *knis* Bare tulla med deg. Absolutt ikke fornærma! 0 Siter
Peachy Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 *knis* Bare tulla med deg. Absolutt ikke fornærma! Good. Carrie er fin hun. Og også hun i Grey's Anatomy som er sammen med O'Malley. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Ja, det er det. Hehe, apropos det med widescreen. Jeg syntes dama på aerobicvideoen min var så fin, ikke for tynn og sånn. Så slo jeg av widescreenen, da ble hun plutselig to meter lang og syltynn. Fnis. Haha.. Det er nedtur Må ha ny tv snart, har bare en vanlig en, men den har tatt kveld. Kanskje det er widescreen som er tingen, blir lettere å kose seg foran tven med en sjokkis da! 0 Siter
Peachy Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Skrevet 13. mars 2007 Haha.. Det er nedtur Må ha ny tv snart, har bare en vanlig en, men den har tatt kveld. Kanskje det er widescreen som er tingen, blir lettere å kose seg foran tven med en sjokkis da! Trenger ikke stor tv for å kose meg med sjokkis. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Trenger ikke stor tv for å kose meg med sjokkis. Men jeg burde egentlig latt være, og da er enhver unnskyldning, en god unnskyldning. Og da blir jeg jo glad når det (tilsynelatende) ikke er radmagre bærter på tven.. Jupp, widescreen er tingen.. hehe. Men det blir vel helst med drømmen, tenker jeg. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Men jeg burde egentlig latt være, og da er enhver unnskyldning, en god unnskyldning. Og da blir jeg jo glad når det (tilsynelatende) ikke er radmagre bærter på tven.. Jupp, widescreen er tingen.. hehe. Men det blir vel helst med drømmen, tenker jeg. Mannen min synes widescreen hever den estetisk kvaliteten. Iallefall når det gjelder sånne serier der bertene er lettkledde og dandy. :-) 0 Siter
Gjest Piajaja Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Er sikkert gamle episoder, har sett i media at hun slet veldig med å få vekk de ekstra kiloene etter graviditeten. Og at hun følte seg mislykket, fordi alle de andre kvinnelige skuespillerne er jo kvitt flesket på bare noen uker. Men hun er nok tynn igjen nå regner jeg med... Vi får se når vi kommer så langt i norge 0 Siter
Gjest blame Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Mannen min synes widescreen hever den estetisk kvaliteten. Iallefall når det gjelder sånne serier der bertene er lettkledde og dandy. :-) Gratulerer med et bra eksemplar av arten mannfolk 0 Siter
Peachy Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Er sikkert gamle episoder, har sett i media at hun slet veldig med å få vekk de ekstra kiloene etter graviditeten. Og at hun følte seg mislykket, fordi alle de andre kvinnelige skuespillerne er jo kvitt flesket på bare noen uker. Men hun er nok tynn igjen nå regner jeg med... Vi får se når vi kommer så langt i norge Det er jo tragisk at suksessen til kvinnelige skuespillere skal måles etter hvor tynne de er. Synes slike som Ellen Pompeo, Calista Flockhart og damene i Frustrerte Fruer er helt skumle å se på. De kan jo ikke ha noe godt liv når de bare tenker på vekt, trening og plastiske operasjoner for alltid å se vakre og vellykkede (les: tynne) ut. Ja til pene, flotte, NATURLIGE kvinner! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.