Gjest Begynne på tiltak!!! Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Hei, Skal over på attføring snart jeg... leser at jeg får 10502,- i måneden på nav.no... (vet at det vil variere litt fra måned til måned da). Det jeg lurer på, er om dette stemmer? Jeg skal ha minstebeløpet (har ikke jobbet noe særlig tidligere (student)). Men får jeg allikevel så mye? Jeg syns det er ganske bra utbetalt... selv om det selvsagt ikke strekker til om man har barn f.eks. Takker for svar! =) 0 Siter
Gjest Sandra_Elene Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 brutto er det før skatt, det er netto som er det du får utbetalt det blir altså ikke utbetalt så mye mange får bare 6000-7000 kr utbetalt osv 0 Siter
Gjest Begynne på tiltak!!! Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 brutto er det før skatt, det er netto som er det du får utbetalt det blir altså ikke utbetalt så mye mange får bare 6000-7000 kr utbetalt osv Jeg vet det... men jeg lurer på om det stemmer at brutto minstesats er ca. 10502,- kroner? Jeg vet det står på nav.no, men jeg kjenner noen som var under under attføring før, og h*n fikk minstesats, men det var ikke så mye. 0 Siter
Gjest Sandra_Elene Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Jeg vet det... men jeg lurer på om det stemmer at brutto minstesats er ca. 10502,- kroner? Jeg vet det står på nav.no, men jeg kjenner noen som var under under attføring før, og h*n fikk minstesats, men det var ikke så mye. beklager da vet jeg ikke 0 Siter
Gjest Rrose Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Dette er brutto utbetalt. Det betyr at du vil ligge på en 8 til 9000 utbetalt. Er du enslig og med billig bolig kan det gå.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.