Gå til innhold

Brutto utbetalt ved attføringspenger

Anbefalte innlegg

Gjest Begynne på tiltak!!!
Skrevet

Hei,

Skal over på attføring snart jeg... leser at jeg får 10502,- i måneden på nav.no... (vet at det vil variere litt fra måned til måned da).

Det jeg lurer på, er om dette stemmer? Jeg skal ha minstebeløpet (har ikke jobbet noe særlig tidligere (student)). Men får jeg allikevel så mye? Jeg syns det er ganske bra utbetalt... selv om det selvsagt ikke strekker til om man har barn f.eks.

Takker for svar! =)

Gjest Sandra_Elene
Skrevet

brutto er det før skatt, det er netto som er det du får utbetalt

det blir altså ikke utbetalt så mye

mange får bare 6000-7000 kr utbetalt osv

Gjest Begynne på tiltak!!!
Skrevet

brutto er det før skatt, det er netto som er det du får utbetalt

det blir altså ikke utbetalt så mye

mange får bare 6000-7000 kr utbetalt osv

Jeg vet det... men jeg lurer på om det stemmer at brutto minstesats er ca. 10502,- kroner? Jeg vet det står på nav.no, men jeg kjenner noen som var under under attføring før, og h*n fikk minstesats, men det var ikke så mye.

Gjest Sandra_Elene
Skrevet

Jeg vet det... men jeg lurer på om det stemmer at brutto minstesats er ca. 10502,- kroner? Jeg vet det står på nav.no, men jeg kjenner noen som var under under attføring før, og h*n fikk minstesats, men det var ikke så mye.

beklager da vet jeg ikke :(

Gjest Rrose
Skrevet

Dette er brutto utbetalt. Det betyr at du vil ligge på en 8 til 9000 utbetalt. Er du enslig og med billig bolig kan det gå..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...