Gå til innhold

Hvorfor er noen utro? Spesielt i et slikt tilfelle

Anbefalte innlegg

Gjest hva tenker han på?
Skrevet

En god venn av meg har kjæreste. De ble kjærester for rundt 3 måneder siden. 2 uker etter at de ble sammen, traff han en jente på msn litt tilfeldigvis. De utvekslet bilder og han spurte om de skulle treffes. De gjorde så, og de hadde sex, begge var edru. De har hatt jevnlig sex etter dette, og de sender ektremt mye meldinger, og flirter hele tiden.

Hvorfor gidder han ha kjæreste i første omgang dersom han ikke ønsker å være trofast?

Jeg har spurt han flere ganger, men får bare vage svar. Han har ikke hatt kjæreste før, men har alltid vært litt av en player. Jeg kan bare ikke skjønne at han ble sammen med kjæresten i første omgang dersom han ikke ville at denne singeltilværelsen skulle ende.

Og nei, jeg er ikke sjalu eller noe slikt, jeg har egen kjæreste.

ylvali1365381015
Skrevet

Du kan spørre... Sannelig om jeg vet, jeg forstår ikke slike mennesker og mener der er lov å informere partneren.

Hadde jeg vært deg hadde jeg konfrontert svikeren og sagt at jeg ville informere kjæresten dersom han selv ikke la kortene på bordet. Deretter ville jeg sjekket status hos kjæresten etter en tid.

Det er jo et svik at venner av paret vet hva som foregår uten å informere... Alle fortjener å kunne ta et informert valg i såppas graverende saker. Hadde det vært snakk om en one night stand hadde saken kanskje stilt seg annerledes.

I et tilfelle jeg kjenner, visste alle hva for slags mann hun intetanende hadde skaffet seg, men ingen av deres venner turde blande seg inn. Det endte med at hun tok ham på fersken, etter åtte års samliv og flere måneders svangerskap. Hun endte som alenemor med store psykiske plager...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Noen klarer seg ikke med en og samme dame.

De er vel av typen som heller ikke spiser kun en type konfekt når det står en Kong Haakon på bordet.

Men hvorfor disse får seg kjæreste aner jeg ikke. Fatter ikke hvordan de overlever den dårlige samvittigheten de fleste vil få når de sårer noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...