Gå til innhold

seksuelle tjenester -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hvis ei jente har flørtet , og alt det der.

Til og med tatt imot drinker uten å godta å ha sex med en fyr..Er det da umoralsk?.

for meg har jeg som regel vært forelska men nå synes jeg menn virker som de kun er ute etter sex så de kan dra til helvete.

Gjest werwe
Skrevet

Kjøp alltid dine egne drinker, så slipper du menn som har noe til gode fra deg.

Gjest Rrose
Skrevet

Drinker betyr ikke dermed at fyren har "krav" på sex. Men han ønsker opplagt kontakt.

Jeg syns det er slitsomt og pleier å si nei til drinker.

Gjest togli
Skrevet

Det er vel mer umoralsk å ha sex med en fyr _kun_ fordi man føler man må yte gjengjeld for å ha blitt spandert på?

Skrevet

Jeg synes ikke det er umoralsk. Det er opp til den som spanderer om han vil gjøre dette eller ikke. Han kan ikke forvente sex fordi om han spanderer noe.

Jeg kan gjerne spandere, men forventer aldri noe tilbake.

Skrevet

Jeg tar aldri imot drinker fra menn med mindre jeg selv ønsker å få noe ut av det. Et lite spill egentlig; Kjøper du en drink til ei dame må en bare regne med at det ligger noe under, et ønske om sex.

Tar en dame imot en drink har hun mer eller mindre vist sin interesse for mannen, og ser gjerne at ting utvikler seg!(slik som mannen ser det)

Men selv om dama tar imot drinken er hun selvfølgelig ikke forpliktet til å ha sex med mannen, men hun har satt seg selv i en sårbar situasjon.

Så det beste er vel å kjøpe drinkene selv;)

Gjest togli
Skrevet

Jeg tar aldri imot drinker fra menn med mindre jeg selv ønsker å få noe ut av det. Et lite spill egentlig; Kjøper du en drink til ei dame må en bare regne med at det ligger noe under, et ønske om sex.

Tar en dame imot en drink har hun mer eller mindre vist sin interesse for mannen, og ser gjerne at ting utvikler seg!(slik som mannen ser det)

Men selv om dama tar imot drinken er hun selvfølgelig ikke forpliktet til å ha sex med mannen, men hun har satt seg selv i en sårbar situasjon.

Jeg skjønner at jeg har vært godt gift litt for lenge ;-)

Skrevet

Jeg skjønner at jeg har vært godt gift litt for lenge ;-)

Egentlig så handler dette mer om erfaringer jeg gjorde meg da jeg var singel og bodde i Oslo. Blir litt feil å si at det er likt over alt. Men synes det er ekstra skummelt i store byer med mange fremmede mennesker! Der tar jeg mine forhåndsregler.

Ikke så ille her i bygda. Her kjenner alle alle, så her kan de bare spandere så mye de vil;)

Gjest togli
Skrevet

Egentlig så handler dette mer om erfaringer jeg gjorde meg da jeg var singel og bodde i Oslo. Blir litt feil å si at det er likt over alt. Men synes det er ekstra skummelt i store byer med mange fremmede mennesker! Der tar jeg mine forhåndsregler.

Ikke så ille her i bygda. Her kjenner alle alle, så her kan de bare spandere så mye de vil;)

Greit å vite ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg nekter å følge slike "spilleregler", det er dem som skaper fordommer og fordømmelse av begge kjønn. Vil noen spandere en drink er det jo et kompliment. Men en stilltiende avtale om sex er det vel neppe!

Skrevet

Jeg nekter å følge slike "spilleregler", det er dem som skaper fordommer og fordømmelse av begge kjønn. Vil noen spandere en drink er det jo et kompliment. Men en stilltiende avtale om sex er det vel neppe!

Vel, jeg tar mine forhåndsregler med fremmede menn ihvertfall. Og da spesielt i fremmede omgivelser.

Det er det uuttalte rundt situasjonen som skremmer meg, og som plutselig kan bite tak i deg på slutten av en hyggelig bytur!

Tror hver og en må bedømme selv! Enig i at man ikke skal gå rundt å være engstelig for alt mulig, og male fanden på veggen. Men det viktigste må være at en føler seg trygg. Her på min egen hjemplass, som er et lite sted, har jeg et avslappet forhold til de fleste, og tar gjerne imot en drink;)

Jeg er kanskje ekstra påpasselig siden jeg for noen år siden ble utsatt for dop i drinken.Dette var da jeg bodde i Oslo. Lykken den kvelden var en god venn som oppfattet situsjonen raskt, og fikk kjørt meg hjem! Der lå jeg utslått, lamma i kroppen og etterhvert spydde jeg i flere timer.

Jeg sier aldri mer at slikt ikke skjer meg!!

ylvali1365381015
Skrevet

Vel, jeg tar mine forhåndsregler med fremmede menn ihvertfall. Og da spesielt i fremmede omgivelser.

Det er det uuttalte rundt situasjonen som skremmer meg, og som plutselig kan bite tak i deg på slutten av en hyggelig bytur!

Tror hver og en må bedømme selv! Enig i at man ikke skal gå rundt å være engstelig for alt mulig, og male fanden på veggen. Men det viktigste må være at en føler seg trygg. Her på min egen hjemplass, som er et lite sted, har jeg et avslappet forhold til de fleste, og tar gjerne imot en drink;)

Jeg er kanskje ekstra påpasselig siden jeg for noen år siden ble utsatt for dop i drinken.Dette var da jeg bodde i Oslo. Lykken den kvelden var en god venn som oppfattet situsjonen raskt, og fikk kjørt meg hjem! Der lå jeg utslått, lamma i kroppen og etterhvert spydde jeg i flere timer.

Jeg sier aldri mer at slikt ikke skjer meg!!

Fytti katta! Du burde ikke helst tatt en tur innom legevakt?

Jeg skjønner godt at du er forsiktig, og det synes jeg alle skal være. Man vet jo ikke hvem man har med å gjøre, kvinne eller mann.

Men om vi forholder oss til så mange uskrevne regler som om de var sannheter og delvis årsaksforklarer uheldige situasjoner utifra dem, står vi samtidig i fare for å akseptere dem og opprettholde dem.

Menn og gutter må for all del ikke tro at de kan handle utifra dem.

Skrevet

Fytti katta! Du burde ikke helst tatt en tur innom legevakt?

Jeg skjønner godt at du er forsiktig, og det synes jeg alle skal være. Man vet jo ikke hvem man har med å gjøre, kvinne eller mann.

Men om vi forholder oss til så mange uskrevne regler som om de var sannheter og delvis årsaksforklarer uheldige situasjoner utifra dem, står vi samtidig i fare for å akseptere dem og opprettholde dem.

Menn og gutter må for all del ikke tro at de kan handle utifra dem.

Jeg var på legevakta!

Jeg var praktikant i Oslo, så familien jeg bodde hos kjørte meg på legevakta etterhvert. Men da var jeg begynt å bli såpass bra at de sendte meg hjem.

De tok blodprøver da, og det ble konstatert at jeg hadde blitt dopet av .....husker ikke hva! Ganske vanlig drink-dop på slutten av 80-tallet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...