Gå til innhold

Kjeder meg grønn!

Anbefalte innlegg

Gjest buzzzzi
Skrevet

Jeg kjeder meg rett og slett grønn på ettermiddagene og kveldene...

Joda...jeg jeg har da nok husarbeid og hobbier...det er ikke det...

Men det er så innmari tungt å begynne med noe...

Går turer gjør jeg også...

Jeg klarer liksom ikke å sette fingeren på hva det er...

Gi meg et spark da!

Hva kan jeg gjøre som gir meg noe å glede meg til?

Skrevet

Begynn med en hobby. Sy, strikk,mal,kryssord, god bok osv

Skrevet

Begynn å tren! Det er min terapi. :)Så utrolig deilig med de to timene jeg er helt for meg selv og trener og får ut aggresjon og faenskap. Får så mye energi etterpå, og humøret blir på topp.

Ellers kan man leie seg en film, ta en kopp te eller glasss rødvin mens man leser en bok, pleie seg selv med bodyskrub, fotskrub og en god krem før man slenger seg på sofaen. Meld deg på dansekurs. Kjøp en kokebok og lag morsomme retter som du kan invitere venner eller familie på prøvesmaking til.

Gjest togli
Skrevet

Å kjede seg er undervurdert!

Jeg synes det er ren luksus de få gangene jeg kjenner et lite snev av kjedsomhet!

Sånn er det å være utearbeidende småbarnsmor ;-)

Du får skaffe deg noen unger kanskje? ;-)

Gjest buzzzzi
Skrevet

Å kjede seg er undervurdert!

Jeg synes det er ren luksus de få gangene jeg kjenner et lite snev av kjedsomhet!

Sånn er det å være utearbeidende småbarnsmor ;-)

Du får skaffe deg noen unger kanskje? ;-)

Tjaaa...mine onger er 18 og 20 år...og har flytter hjemmefra...

Tror ikke det er så aktuellt med en attpåklatt =)

Gjest buzzzzi
Skrevet

Begynn å tren! Det er min terapi. :)Så utrolig deilig med de to timene jeg er helt for meg selv og trener og får ut aggresjon og faenskap. Får så mye energi etterpå, og humøret blir på topp.

Ellers kan man leie seg en film, ta en kopp te eller glasss rødvin mens man leser en bok, pleie seg selv med bodyskrub, fotskrub og en god krem før man slenger seg på sofaen. Meld deg på dansekurs. Kjøp en kokebok og lag morsomme retter som du kan invitere venner eller familie på prøvesmaking til.

Egentlig så har jeg for mye tid til meg selv...luksusproblem...

Kanskje det er det som er grunnen? Jeg liker egentlig å være engasjert i folk og fe...

Gjest buzzzzi
Skrevet

Begynn med en hobby. Sy, strikk,mal,kryssord, god bok osv

Har masse hobbier...de ligger der å venter på meg...

Gjest togli
Skrevet

Tjaaa...mine onger er 18 og 20 år...og har flytter hjemmefra...

Tror ikke det er så aktuellt med en attpåklatt =)

Da kan jeg forstå at du kjeder deg litt, ja... Det er vel dette jeg bør se framover til om sånn ca 15 år? ;-)

Slå tre fluer i et smekk! Begynn å trene. Du får flott kropp, sunn kropp og du slipper å kjede deg :-)

Skrevet

Egentlig så har jeg for mye tid til meg selv...luksusproblem...

Kanskje det er det som er grunnen? Jeg liker egentlig å være engasjert i folk og fe...

Dansekurs? Pubquiz? Er du politisk engasjert? Hvis ikke kan du jo bli det og diskutere med folk til krampa tar deg. :)

Gjest mandolina
Skrevet

Meld deg til Frivillighetssentralen i området, der du bor, det er sikkert noen eldre eller syke, som vil sette pris på å få litt hjelp og omsorg. Ellers driver Frivillighetssentralen med mange aktiviteter, som du kan hjelpe til med.

Hilsen

Gjest buzzzzi
Skrevet

Meld deg til Frivillighetssentralen i området, der du bor, det er sikkert noen eldre eller syke, som vil sette pris på å få litt hjelp og omsorg. Ellers driver Frivillighetssentralen med mange aktiviteter, som du kan hjelpe til med.

Hilsen

Kjempego` ide =)

Tror det er slikt jeg mangler...omsorg for andre...

Etter å hatt omsorg for ongan i mange år...så ble det plutselig litt tomt for meg når jeg ikke trengs på samme måte...

Takk for tipset =)

Gjest buzzzzi
Skrevet

Dansekurs? Pubquiz? Er du politisk engasjert? Hvis ikke kan du jo bli det og diskutere med folk til krampa tar deg. :)

Politikk...nei...det får politikerne ta seg av =)

Er av den litt stille typen som ikke liker heftige diskusjoner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...