Gjest buzzzzi Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg kjeder meg rett og slett grønn på ettermiddagene og kveldene... Joda...jeg jeg har da nok husarbeid og hobbier...det er ikke det... Men det er så innmari tungt å begynne med noe... Går turer gjør jeg også... Jeg klarer liksom ikke å sette fingeren på hva det er... Gi meg et spark da! Hva kan jeg gjøre som gir meg noe å glede meg til? 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Begynn med en hobby. Sy, strikk,mal,kryssord, god bok osv 0 Siter
Spirello Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Begynn å tren! Det er min terapi. :)Så utrolig deilig med de to timene jeg er helt for meg selv og trener og får ut aggresjon og faenskap. Får så mye energi etterpå, og humøret blir på topp. Ellers kan man leie seg en film, ta en kopp te eller glasss rødvin mens man leser en bok, pleie seg selv med bodyskrub, fotskrub og en god krem før man slenger seg på sofaen. Meld deg på dansekurs. Kjøp en kokebok og lag morsomme retter som du kan invitere venner eller familie på prøvesmaking til. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Å kjede seg er undervurdert! Jeg synes det er ren luksus de få gangene jeg kjenner et lite snev av kjedsomhet! Sånn er det å være utearbeidende småbarnsmor ;-) Du får skaffe deg noen unger kanskje? ;-) 0 Siter
Gjest buzzzzi Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Å kjede seg er undervurdert! Jeg synes det er ren luksus de få gangene jeg kjenner et lite snev av kjedsomhet! Sånn er det å være utearbeidende småbarnsmor ;-) Du får skaffe deg noen unger kanskje? ;-) Tjaaa...mine onger er 18 og 20 år...og har flytter hjemmefra... Tror ikke det er så aktuellt med en attpåklatt =) 0 Siter
Gjest buzzzzi Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Begynn å tren! Det er min terapi. :)Så utrolig deilig med de to timene jeg er helt for meg selv og trener og får ut aggresjon og faenskap. Får så mye energi etterpå, og humøret blir på topp. Ellers kan man leie seg en film, ta en kopp te eller glasss rødvin mens man leser en bok, pleie seg selv med bodyskrub, fotskrub og en god krem før man slenger seg på sofaen. Meld deg på dansekurs. Kjøp en kokebok og lag morsomme retter som du kan invitere venner eller familie på prøvesmaking til. Egentlig så har jeg for mye tid til meg selv...luksusproblem... Kanskje det er det som er grunnen? Jeg liker egentlig å være engasjert i folk og fe... 0 Siter
Gjest buzzzzi Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Begynn med en hobby. Sy, strikk,mal,kryssord, god bok osv Har masse hobbier...de ligger der å venter på meg... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Tjaaa...mine onger er 18 og 20 år...og har flytter hjemmefra... Tror ikke det er så aktuellt med en attpåklatt =) Da kan jeg forstå at du kjeder deg litt, ja... Det er vel dette jeg bør se framover til om sånn ca 15 år? ;-) Slå tre fluer i et smekk! Begynn å trene. Du får flott kropp, sunn kropp og du slipper å kjede deg :-) 0 Siter
Spirello Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Egentlig så har jeg for mye tid til meg selv...luksusproblem... Kanskje det er det som er grunnen? Jeg liker egentlig å være engasjert i folk og fe... Dansekurs? Pubquiz? Er du politisk engasjert? Hvis ikke kan du jo bli det og diskutere med folk til krampa tar deg. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Meld deg til Frivillighetssentralen i området, der du bor, det er sikkert noen eldre eller syke, som vil sette pris på å få litt hjelp og omsorg. Ellers driver Frivillighetssentralen med mange aktiviteter, som du kan hjelpe til med. Hilsen 0 Siter
Gjest buzzzzi Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Meld deg til Frivillighetssentralen i området, der du bor, det er sikkert noen eldre eller syke, som vil sette pris på å få litt hjelp og omsorg. Ellers driver Frivillighetssentralen med mange aktiviteter, som du kan hjelpe til med. Hilsen Kjempego` ide =) Tror det er slikt jeg mangler...omsorg for andre... Etter å hatt omsorg for ongan i mange år...så ble det plutselig litt tomt for meg når jeg ikke trengs på samme måte... Takk for tipset =) 0 Siter
Gjest buzzzzi Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Dansekurs? Pubquiz? Er du politisk engasjert? Hvis ikke kan du jo bli det og diskutere med folk til krampa tar deg. Politikk...nei...det får politikerne ta seg av =) Er av den litt stille typen som ikke liker heftige diskusjoner... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.