Gjest spa-gæren Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Leter etter en plass, enten i norge eller utlandet, som ville vært koselig (og billig) for meg og en veninne etter endt eksamen i juni.. Vi har aldri vært på spa før, og vil SÅ gjerne! Noen her som har tips eller råd? 0 Siter
G-bo Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Heisann, jeg og min kjæreste kom akkurat hjem fra Tallin, og det stedet anbefaler jeg. Forholdsvis billig å fly dit, koselig by å tusle og handle i, og veldig billig spa. Det er et typisk "venninne tur med spa-sted", absolutt verdt å sjekke ut. Om du ble nysgjerrig og ønsker mer info kan du bare gi meg et svar på innlegget, så kan jeg skrive en del tips til deg:-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Heisann, jeg og min kjæreste kom akkurat hjem fra Tallin, og det stedet anbefaler jeg. Forholdsvis billig å fly dit, koselig by å tusle og handle i, og veldig billig spa. Det er et typisk "venninne tur med spa-sted", absolutt verdt å sjekke ut. Om du ble nysgjerrig og ønsker mer info kan du bare gi meg et svar på innlegget, så kan jeg skrive en del tips til deg:-) Forslaget om Tallinn støttes virkelig. :-) 0 Siter
Gjest spa-gæren Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Heisann, jeg og min kjæreste kom akkurat hjem fra Tallin, og det stedet anbefaler jeg. Forholdsvis billig å fly dit, koselig by å tusle og handle i, og veldig billig spa. Det er et typisk "venninne tur med spa-sted", absolutt verdt å sjekke ut. Om du ble nysgjerrig og ønsker mer info kan du bare gi meg et svar på innlegget, så kan jeg skrive en del tips til deg:-) Hei! Takk for svar:) Tallinn høres veldig interessant ut, og jeg vil gjerne ha mer informasjon!Hva annet er der å finne på hvis vi mot all formodning skulle bli lei av alle spa-behandlingene? Og hvordan er maten der? Hvor billig er ting og tang der i forhold til her i norge? Har du et billig og bra hotell å anbefale? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.