Gå til innhold

Billig og bra spa - hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest spa-gæren
Skrevet

Leter etter en plass, enten i norge eller utlandet, som ville vært koselig (og billig) for meg og en veninne etter endt eksamen i juni..

Vi har aldri vært på spa før, og vil SÅ gjerne!

Noen her som har tips eller råd?

Skrevet

Heisann, jeg og min kjæreste kom akkurat hjem fra Tallin, og det stedet anbefaler jeg. Forholdsvis billig å fly dit, koselig by å tusle og handle i, og veldig billig spa.

Det er et typisk "venninne tur med spa-sted", absolutt verdt å sjekke ut.

Om du ble nysgjerrig og ønsker mer info kan du bare gi meg et svar på innlegget, så kan jeg skrive en del tips til deg:-)

Skrevet

Heisann, jeg og min kjæreste kom akkurat hjem fra Tallin, og det stedet anbefaler jeg. Forholdsvis billig å fly dit, koselig by å tusle og handle i, og veldig billig spa.

Om du ble nysgjerrig og ønsker mer info kan du bare gi meg et svar på innlegget, så kan jeg skrive en del tips til deg:-)

Forslaget om Tallinn støttes virkelig. :-)

Gjest spa-gæren
Skrevet

Hei! Takk for svar:)

Tallinn høres veldig interessant ut, og jeg vil gjerne ha mer informasjon!Hva annet er der å finne på hvis vi mot all formodning skulle bli lei av alle spa-behandlingene? Og hvordan er maten der? Hvor billig er ting og tang der i forhold til her i norge? Har du et billig og bra hotell å anbefale?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...