Gjest pump it up Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Skjønner jo at dette er individuelt, men omtrent hvor mye må man trene for å få merkbare muskler? Jeg er jente, passe BMI. (Jeg tenker f.eks. på hun i farmen, som vant den melkespann-holding konkurransen. Hun har synlige, fine muskler i overarm. Ikke for store.) Hvor mye, i praksis - må man trene vekter, for å få noe slikt? Holder sikkert ikke å gå en gang i uka på "body pump"... Noen trenings-entusiaster her som vil gi meg sine 5 cents? 0 Siter
mrxx Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Ikke så lett å bygge muskler. Det ligger alltid mye trening bak muskler som synes. Men hard trening en times tid to ganger i uka vil gi deg økt muskelmasse. Men det vil likevel ta tid. 0 Siter
Gjest Pimpi Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Ikke så lett å bygge muskler. Det ligger alltid mye trening bak muskler som synes. Men hard trening en times tid to ganger i uka vil gi deg økt muskelmasse. Men det vil likevel ta tid. Ikke nødvendigvis alltid hard trening som er grunnen til at folk har muskler. Kan likesågreit være genetisk. Jeg har synlige muskler, men har aldri i mitt liv trent... 0 Siter
mrxx Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Ikke nødvendigvis alltid hard trening som er grunnen til at folk har muskler. Kan likesågreit være genetisk. Jeg har synlige muskler, men har aldri i mitt liv trent... Joda, selvsagt vil det alltid være unntak, men generelt er det ikke slik. 0 Siter
flowy Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Du kan jo prøve dette programmet for nye overarmer innen 9 uker. http://www.iform.nu/polopoly.jsp?d=1307&a=10092 0 Siter
Spirello Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 2-3 (helst 3) ganger i uka med apparater som trener armer, rygg, bein og rompe, mage og midje - samt kostholdendring ga synlige resultater på meg etter tre mnd. Har ikke veldig synlige muskler ennå, men de begynner å skimte gjennom huden og vinke-flesket på armene er borte. Anbefaller deg å ta en veiledningstime på trningssenteret og fortelle dem hva du ønsker å oppnå ved treninga, så skreddersyr de program for deg. Pass på å ikke sett deg mål du ikke kan oppnå.. Å trene hver dag går bra i to uker, så plutselig blir du drittlei. Annen hver dag er en god regel 0 Siter
Speak Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg har trent en del vekter. Spesielt i mine yngre dager. Jeg trente tungt. Hver muskegruppe fikk gjennomgå to ganger i uka. Fikk da LITT synlige muskler, men ikke mye. Men mye avhenger også av fettprosenten. Du skal ha veldig store muskler om det skal synes dersom du har litt ekstra fett på kroppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.