clyde Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Noen som vet om det er muligheter for å komme seg med båt fra kristiansand til englang i perioden 10-15 juli? Takk for svar 0 Siter
clyde Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Eg skal ha med med en motorsykkel skjønner dere 0 Siter
GoodTimes Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Eg skal ha med med en motorsykkel skjønner dere Det går båt fra Stavanger til Newcastle. Men aner ikke om det går fra Kristiansand. Du får ta'an på toget til Stavanger, da, vettu. 0 Siter
clyde Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Det går båt fra Stavanger til Newcastle. Men aner ikke om det går fra Kristiansand. Du får ta'an på toget til Stavanger, da, vettu. Ja, er jo ett alternativ det også. Eller bare kjøre ifra kristiansand til stavanger. 0 Siter
Jeannie Skrevet 14. mars 2007 Skrevet 14. mars 2007 Jeg tok båten fra Newcastle til Kristiansand i fjor høst, men tror de har lagt ned denne ruten nå. Tror det går båt fra Bergen eller Stavanger 0 Siter
clyde Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Skrevet 14. mars 2007 Jeg tok båten fra Newcastle til Kristiansand i fjor høst, men tror de har lagt ned denne ruten nå. Tror det går båt fra Bergen eller Stavanger ja det går båt fra stavanger.. Takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.