Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det forandringer ja... Har ikke testet ut så mye, måtte bare prøve å sende innlegg. :) Kanskje litt vanskelig å skille mellom innleggene når de bare er i en liste uten prikk foran hver hovedtråd?

fei1365380229
Skrevet

Syns det så rotete og uoversiktlig ut foreløpig. Vanskelig å finne fram, men sånn er det vel alltid når det er endringer :-)

Skrevet

Man får jo heller ikke sett hvilke innlegg som er lest, de man har lest blir skifter ikke farge!

Skrevet

Syns det så rotete og uoversiktlig ut foreløpig. Vanskelig å finne fram, men sånn er det vel alltid når det er endringer :-)

Jepp, men det skal visst endres litt på etterhvert. Så virker ikke søkefunksjonen! Jeg som trenger en oppskrift som ligger inne der! Iiiik. Får lage middag etter det jeg husker da.

Skrevet

Man får jo heller ikke sett hvilke innlegg som er lest, de man har lest blir skifter ikke farge!

Oj, nei det såg jeg nå. Får da inderlig håpe at det blir endret på, hvis ikke blir det da umulig å ha oversikten.

fei1365380229
Skrevet

Ikke ser man hvilke innlegg man har lest. Ikke finner jeg 100 nyeste og hvor finner jeg svar til meg. Hjelp!!!!

Skrevet

Ikke ser man hvilke innlegg man har lest. Ikke finner jeg 100 nyeste og hvor finner jeg svar til meg. Hjelp!!!!

Hvis man trykker på "siste innlegg" får man opp de 25 siste. Men de blir åpnet i nytt vindu!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...