Gå til innhold

Dette likte jeg ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte ikke dette jeg heller. Aner ikke hva jeg svarer på en gang:(

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg går herved til streik! Dette er det første og eneste innlegget jeg skriver på gul bakgrunn. Jeg bruker DOL for å slappe av og bare surfe litt "laid-back", men nå sitter jeg her og myser med øynene og ergrer meg, så det orker jeg ikke. Men jeg kommer løpende tilbake om det blir bedre, da :D

candyqueen_83
Skrevet

Jeg går herved til streik! Dette er det første og eneste innlegget jeg skriver på gul bakgrunn. Jeg bruker DOL for å slappe av og bare surfe litt "laid-back", men nå sitter jeg her og myser med øynene og ergrer meg, så det orker jeg ikke. Men jeg kommer løpende tilbake om det blir bedre, da :D

Nå har jeg vært her inne 7-8 min og kjenner allerede jeg begynner å få vondt i hodet. Må sitte å myse og bokstavene er hulter til bulter. Dette her var noe dritt. Forandring til det negative.

Gjest Webmaster, Utv.
Skrevet

Likte ikke dette jeg heller. Aner ikke hva jeg svarer på en gang:(

Hei,

Farlig å svare hvis du ikke vet hva du svarer på. :-)

Fint med en liten tilbakemelding på hva du mener, men gjerne i Webmaster-forumet. Det du opplever som et problem er sikkert reelt, men ikke så lette å skjønne ut ifra hva du skriver.

Gjest Piraye1
Skrevet

Dette var søren ta meg helt forferdelig. Kun kaos og rot. Vanskelig å få oversikt over innlegg, hva som er trådstart og hva som er svar, hva man har lest osv. Gyselig gulfarge som kan få den største mester i konsentrasjon til å hyle i smerte. Trasige greier, Minner meg om forum jeg har droppa pga lite vennlig brukergrensesnitt. Real omlegging, eller så tror jeg sannelig ikke jeg gidder å henge her mer...

Gjest Piraye1
Skrevet

Dette var søren ta meg helt forferdelig. Kun kaos og rot. Vanskelig å få oversikt over innlegg, hva som er trådstart og hva som er svar, hva man har lest osv. Gyselig gulfarge som kan få den største mester i konsentrasjon til å hyle i smerte. Trasige greier, Minner meg om forum jeg har droppa pga lite vennlig brukergrensesnitt. Real omlegging, eller så tror jeg sannelig ikke jeg gidder å henge her mer...

Søren! Og med omlegging fra brukernavn(som forøvrig jo var knyttet opp mot en mail!), så ser det ut som jeg har rota bort brukernavnet mitt i mailkaoset!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...