Gå til innhold

Min dolavhengighet er kurert

Anbefalte innlegg

Gjest emalie
Skrevet

aldri så galt at det ikke er godt for noe;)

Gjest togli
Skrevet

Hehe, det samme tenkte jeg også - men så er det jo sånn at de fleste av oss trenger litt tid på å bli vant til nye ting ;-)

Skrevet

Lurer på om min og er det? På tide etter sju år her inne.

Skrevet

Hehe, det samme tenkte jeg også - men så er det jo sånn at de fleste av oss trenger litt tid på å bli vant til nye ting ;-)

Kommer nok ikke til å venne meg til denne forferdelige gulfargen iallfall. Skulle tro webbisen hadde forspist seg på påskeegg!

Skrevet

Kommer nok ikke til å venne meg til denne forferdelige gulfargen iallfall. Skulle tro webbisen hadde forspist seg på påskeegg!

Gruuuuuusomt

Skrevet

Lurer på om min og er det? På tide etter sju år her inne.

Jeg er nok også ferdig her nå....kanskje like greit det!

Mista nikket
Skrevet

Bare vent til jul, da blir det nok knallrødt

Skrevet

Hehe, de kommer til å forandre det etter årstiden. Nå er det gul bakgrunn, til sommeren grønn, høsten orange, advent lilla, jula rød og vinteren hvit. ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dette vender heller ikke jeg meg til. Det hjelper ikke med funksjoner. Det er hele malen som er "feil".

Gjest togli
Skrevet

Og vi blir lei av påska før den har begynt *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...