Gå til innhold

Jeg prøver og prøver

Anbefalte innlegg

Snorkfrøken
Skrevet

Men denne forandringen blir jeg aldri å venne meg til dessverre. Syntes dette var litt trist egentlig. Menmen, dere får ha god helg likevel :o)

Skrevet

Vi har laget et nytt forum på http://dolere.egetforum.se/index.php

Du er hjertelig velkommen. :)

Men det er jo et slikt idiotforum som alle andre forum som vi ikke ville ha. Da er faktisk dette alternativet bedre. Selv om jeg er enig i mye du har skrevet bl.a at innleggene på 100 nyeste og svar til meg ikke er markert på forum og forsvinner, men det regner jeg jo med at webbis utv fikser

Skrevet

Men det er jo et slikt idiotforum som alle andre forum som vi ikke ville ha. Da er faktisk dette alternativet bedre. Selv om jeg er enig i mye du har skrevet bl.a at innleggene på 100 nyeste og svar til meg ikke er markert på forum og forsvinner, men det regner jeg jo med at webbis utv fikser

Fram til det blir brukelig her, er jeg heller på dolerforumet. :)

Skrevet

Jeg klarer ikke slike typer forum. Klarer det virkelig ikke. Da er dette her myyyhyyhyyye bedre.

Urk.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Urk.

:-)

smaken er som baken... :-p

Skrevet

smaken er som baken... :-p

Du venner deg vel til det og du, som venner deg til alt?

Gjest trultemor26
Skrevet

Urk.

Grunnen til at jeg ikke klarer slike typer forum er at det går jo ikke an å svare noen andre enn hovedinnlegshaver, og hvis man skulle svare noen andre så er det umulig å se.

Man kan lage seg meterlange signaturer, masse smileys og blinkegreier, større skrift og farger og noen klikker jo tar helt av med dette.

Det er disse quote-greiene, så det blir boks på boks på boks som er en utrolig irriterende ting.

Og man må jo også scrolle seg ihjel for å lese svarene til et innlegg.

*negativ*

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Du venner deg vel til det og du, som venner deg til alt?

Venner meg til alt?

Nei, det skal jeg ikke påstå. Jeg vil aldri kunne "venne meg til " tortur, slag og spark. Da ville jeg forlatt mannen min. Jeg ville aldri vent meg til å leve uten mat. Heller ikke vent meg til å være våken døgnet rundt... Eller vent meg til at mennesker jeg er glad i dør...

Men jeg kan venne meg til endret design på DOL.

Skrevet

Grunnen til at jeg ikke klarer slike typer forum er at det går jo ikke an å svare noen andre enn hovedinnlegshaver, og hvis man skulle svare noen andre så er det umulig å se.

Man kan lage seg meterlange signaturer, masse smileys og blinkegreier, større skrift og farger og noen klikker jo tar helt av med dette.

Det er disse quote-greiene, så det blir boks på boks på boks som er en utrolig irriterende ting.

Og man må jo også scrolle seg ihjel for å lese svarene til et innlegg.

*negativ*

Du trenger ikke ha boks på boks når du quoter, bare å slette alt unntatt det du vil sitere.

Skrevet

Venner meg til alt?

Nei, det skal jeg ikke påstå. Jeg vil aldri kunne "venne meg til " tortur, slag og spark. Da ville jeg forlatt mannen min. Jeg ville aldri vent meg til å leve uten mat. Heller ikke vent meg til å være våken døgnet rundt... Eller vent meg til at mennesker jeg er glad i dør...

Men jeg kan venne meg til endret design på DOL.

Ja, jeg MENTE jo selvsagt at du vennet deg til tortur og slikt. Herregud.

Når vi snakker om forum, mente jeg du kan venne deg til alt, det sier du nå selv.

Caloni Makaroni
Skrevet

Du trenger ikke ha boks på boks når du quoter, bare å slette alt unntatt det du vil sitere.

Ååå..*notere flittig*

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, jeg MENTE jo selvsagt at du vennet deg til tortur og slikt. Herregud.

Når vi snakker om forum, mente jeg du kan venne deg til alt, det sier du nå selv.

Ok. :-)

Men du skrev: "Du venner deg vel til det og du, som venner deg til alt?" Du har mao ikke spesifisert det til forum. Og da benyttet jeg anledningen til å sette ting i perspektiv.

For min mening er at endring av forum-design er noe man trenger å overdramatisere. For design betyr lite for meg. Det er det faglige og menneskene som trekker meg.- uavhengig av design. Og dersom jeg har skjønt deg rett, så er din mening er at DOL ikke er et sted å være lengre- når de har endret design.

Helt greit. Vi har ulike meninger. :-)

Skrevet

Ok. :-)

Men du skrev: "Du venner deg vel til det og du, som venner deg til alt?" Du har mao ikke spesifisert det til forum. Og da benyttet jeg anledningen til å sette ting i perspektiv.

For min mening er at endring av forum-design er noe man trenger å overdramatisere. For design betyr lite for meg. Det er det faglige og menneskene som trekker meg.- uavhengig av design. Og dersom jeg har skjønt deg rett, så er din mening er at DOL ikke er et sted å være lengre- når de har endret design.

Helt greit. Vi har ulike meninger. :-)

Nei, men jeg regner ikke med at man trekker inn alt mulig annet når det faktisk er forumet vi sitter her og diskuterer.

Men du liker dette, og jeg ikke, så da får du bare ha det så fint her inne.

Skrevet

Ååå..*notere flittig*

Men du må huske å ikke slette den første

-boksen, og huske å ha den
til slutt. Da blir det så bra så! :)
Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, men jeg regner ikke med at man trekker inn alt mulig annet når det faktisk er forumet vi sitter her og diskuterer.

Men du liker dette, og jeg ikke, så da får du bare ha det så fint her inne.

"Men du liker dette, og jeg ikke, så da får du bare ha det så fint her inne."

Takk. Håper du også får det fint- uansett hvilket forum du går til.

Skrevet

Vi har laget et nytt forum på http://dolere.egetforum.se/index.php

Du er hjertelig velkommen. :)

Sånne forum er nettopp det jeg styrer unna, og som DOL skilte seg så fantastisk ut fra. Fremdeles er DOL bedre enn det der, snakk om uoversiktelig.

Skrevet

Sånne forum er nettopp det jeg styrer unna, og som DOL skilte seg så fantastisk ut fra. Fremdeles er DOL bedre enn det der, snakk om uoversiktelig.

Synes det forumet faktisk er mye bedre enn sånn dol ble nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...