Gjest mortis Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Hva er det som egentlig slanker effektivt? Jeg trodde cla var et godt slankemiddel, men etter det jeg har lest rundt her så er det ikke det, Jeg vet jo fra før at trening og et sunt og kalorifattig kosthold er det som må til. Alikevel så lurer jeg på om det finnes noe slankemiddel som er effektivt. Takker de som vil svare 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 11. mai 2001 Del Skrevet 11. mai 2001 Hei, Legg om kostholdet ditt med et bra gjennomtenkt og systematisk diett hvor du verken går for fort eller for sakte ned! Dropp disse "vidunder" kosttilskuddene som CLA o.l. Det er kostholdet ditt som gjør jobben ! (og sist, men ikke minst, treningen...) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Hei, det finnes ingen bedre slankemiddel enn fysisk aktivitet. Men for at det skal fungere, må du bevisst kontrollere kostholdet ditt i forhold til aktiviteten. Jeg vil derfor si at et slankeprogram er det beste slankemiddelet som finnes. Pulver, tabletter osv. er kun å betrakte som hjelpemiddel,dvs. tilskudd som kan bedre slankingen noe utover den vanlige effekten. [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.