Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette kan ikke være sant. 8 innlegg på fire timer på åpent. Det er sprøtt det, verre enn på julaften.

Gjest Tacomix
Skrevet

Det har begynt å tynne ut i rekkene ja. En merker at folk har forsvunnet!

Gjest Novelle
Skrevet

Ikke at jeg er den mest aktive her, men selv jeg syns det er dårlig stelt ja.....

Skrevet

Det har begynt å tynne ut i rekkene ja. En merker at folk har forsvunnet!

Ser ut at det blir mer sopranos på meg altså. Jeg har akkurat begynt å se så jeg har mange episoder.

Gjest Tacomix
Skrevet

Ser ut at det blir mer sopranos på meg altså. Jeg har akkurat begynt å se så jeg har mange episoder.

Det gjør du det lurt i. Du vet jo ellers hvor alle aktive dolerne er. Kos deg med sopranos. Selv tror jeg at jeg prøver å sjekke forholdene på våres nye dol. Ha en fin kveld:)

Skrevet

Det gjør du det lurt i. Du vet jo ellers hvor alle aktive dolerne er. Kos deg med sopranos. Selv tror jeg at jeg prøver å sjekke forholdene på våres nye dol. Ha en fin kveld:)

Jeg kommer etter hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Blir en ond sirkel det her, og problemet er, som jeg skrev mer utdypende på webmasterforumet, ikke at de gamle stikker, men at det nye formatet ikke er åpent nok til at nye som ramler innom for å stille et fagrelatert spørsmål ser at dette faktisk er/var et meget godt besøkt forum, og de vil derfor ikke bli.

For en uke siden hadde de fleste fått svar, om ikke fra fagpersonell, på sine spørsmål nesten umiddelbart. Det vil ikke skje nå.

Og verre vil det bli.

Men jeg tror ikke flertallet av de gamle har lagt inn årene riktig ennå. De gjør nok som meg og avventer for å se om noen tar til fornuft før de stikker helt.

Skrevet

Blir en ond sirkel det her, og problemet er, som jeg skrev mer utdypende på webmasterforumet, ikke at de gamle stikker, men at det nye formatet ikke er åpent nok til at nye som ramler innom for å stille et fagrelatert spørsmål ser at dette faktisk er/var et meget godt besøkt forum, og de vil derfor ikke bli.

For en uke siden hadde de fleste fått svar, om ikke fra fagpersonell, på sine spørsmål nesten umiddelbart. Det vil ikke skje nå.

Og verre vil det bli.

Men jeg tror ikke flertallet av de gamle har lagt inn årene riktig ennå. De gjør nok som meg og avventer for å se om noen tar til fornuft før de stikker helt.

Jeg har heller ikke sagt endelig takk og farvel - enda. Men slik det nå er så er det ikke holdbart i lengden. Men de lærer nok ikke før annonsørene klager over at de får registrert færre besøk enn tidligere. Når dol begynner å tape penger, da kanskje de husker hva vi har sagt og at vi faktisk bidrar til at dette forumet er bra besøkt og dermed verdt å reklamere på.

Skrevet

Og verre vil det bli.

Jeg har ikke tenkt å stikke av jeg heller men jeg kan ikke spamme ned hele åpent alene. Det er grenser for hva jeg kan skrive. Jeg er ikke zakkoo heller :o)

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å stikke av jeg heller men jeg kan ikke spamme ned hele åpent alene. Det er grenser for hva jeg kan skrive. Jeg er ikke zakkoo heller :o)

Hehe :-D

Skrevet

stikker ikke jeg heller, men synes det er fryktelig kjedelig her inne etter forandringen. så jeg titter bare innom av og til, før var jo alltid DOL sida framme på skjermen:)

Skrevet

Ja det er skikkelig trist. Noe mangler i min hverdag :( Men fint at du er her da! :))

Gjest annlovinda
Skrevet

Har vært litt lite nå, men forhåpentligvis så tar det seg opp etterhvert. Regner jo med det.

Skrevet

Jeg kommer etter hehe

Jeg venter og ser. Jeg syns fremdeles det er uoversiktlig og scrollete, og regner med at det blir endret tilbake til slik det var, eller omtrentlig slik. Kan være bra med en pause uansett for min del. I alle fall ser det ut til at mange troll har falt av i den brå svingen. Vi får håpe det.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Stikker heller ikke.

Troll ramlet av, og bra er det.

Jeg var her en stund i går ettermiddag. En rask titt da på 100 nyeste fortalte meg at snittet da var å¨drøyt 1 innlegg pr.minutt.

Uansett kjedelig å høre at det var så stilt her i går kveld.

:-(

Mary Poppins
Skrevet

Stikker ikke jeg heller, og det er godt å se at det er flere av oss :-)

Skrevet

Har vært litt lite nå, men forhåpentligvis så tar det seg opp etterhvert. Regner jo med det.

Ja, jeg håper da virkelig det :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...