Gå til innhold

veldig vondt på utsiden av leggen

Gjest jente18

Anbefalte innlegg

Gjest jente18

Med en eneste gang jeg jogger opptil 2 ganger i uka, får jeg vondt på utsiden av leggen. Før pleide jeg få vondt på innsiden og jeg trodde det var beinhinnebetennelse, men nå er det altså kommet på utsiden. Det gjør litt vondt når jeg jogger, men mest når jeg tar på det. Da er det auuu! Hva er dette her for noe? Ikke si at jeg må slutte å jogge, det vil ødelegge slankeplanen min+ jeg prøver å få en bedre kondisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Prøv å hvil 1 uke eller 2. Slik jeg har forstått det er du muligens litt overtrent og av den grunn har du gått av hviling. Spis sunn mat i denne perioden og du vil komme tilbake mye sterkere! Opphører ikke smerten etter denne perioden går du til lege.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

det ødelegger ikke slankeplanen din, men det ødelegger videre økning av joggingen. En skade betyr alltid stagnasjon og mulig tilbakegang.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...