Gjest mania Skrevet 12. mai 2001 Del Skrevet 12. mai 2001 Hver gang jeg har jogget(ca hver dag,i 30-60 min),eller syklet langt,får jeg veldig vondt i det ene kneet-det føles helt fint når jeg holder beinet rett,men jeg klarer ikke bøye det skikkelig,da gjør det VONDT.Jeg har prøvd å strekke ut etter hver gang,mens jeg fremdeles er varm,det hjelper litt,men ikke så mye.Bør jeg strekke ut mer?noe annet jeg kan gjøre?noen som hvet hvorfor det skjer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente18 Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 ei venninne av meg hadde også det problemet. Hun gikk til lege og fysioterapi...vanskelig å finne utav hva det var, men til slutt sa det at det var en form for betennelse i knærne og hvis hun ikke holdt det i ro 1 års tid kunne det vare resten av livet. Prøv å kutte ut all aktivitet som sliter på knærne en periode og se om det blir bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente18 Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 ei venninne av meg hadde også det problemet. Hun gikk til lege og fysioterapi...vanskelig å finne utav hva det var, men til slutt sa det at det var en form for betennelse i knærne og hvis hun ikke holdt det i ro 1 års tid kunne det vare resten av livet. Prøv å kutte ut all aktivitet som sliter på knærne en periode og se om det blir bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Hei, det høres ut som en belastningsskade. Du bør ta hensyn til denne og ikke gjøre noe som fører til økende smerter. [email protected] Obs. jeg følger ikke opp trådene. Send epost dersom du lurer på noe utover svaret som er gitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mania Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 ei venninne av meg hadde også det problemet. Hun gikk til lege og fysioterapi...vanskelig å finne utav hva det var, men til slutt sa det at det var en form for betennelse i knærne og hvis hun ikke holdt det i ro 1 års tid kunne det vare resten av livet. Prøv å kutte ut all aktivitet som sliter på knærne en periode og se om det blir bedre. Jeg har anoreksi,kan det ha noe med det å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.