Gjest miko Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 hei!! jeg har vondt i låret, muskelen på innsiden..ikke akkurat som strekk, men det er noe som ikke stemmer, det er vondt ved at det på en måte jobber inni der..har hatt pause i trening i snart 4 dager og det er ikke blitt bedre..skal jeg vente litt til eller er det ikke lurt å kutte ut trening fullstendig? sykle? svømme? håper virkeli på svar!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Hei, det er ikke godt å si. Jeg måtte da vite mye mer om din smerteopplevelse og hvordan den påvirkes av aktivitet/hvile. Hvordan du fikk den/når smerten dukket opp, hvor lenge du har hatt den osv. [email protected] Obs. jeg følger ikke opp trådene. Send epost dersom du lurer på noe utover svaret som er gitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.