Gjest akkker Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 hei!! pga skade i armen må jeg ta litt fri fra treningen..jeg har trent ca 4 ganger i uken, spsit sunt oghar holdt en vekt jeg er fornøyd med! vil forbrenningen holde seg oppe ved feks 2 ukers pause, eller må jeg spise mindre? vil jeg legge på meg om jeg spsier som før? jeg kommer til å spasere ca en gang om dagen!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Hei, forbrenningen din vil ikke bli dårligere, men kaloribehovet vil avta med redusert fysisk aktivitet. Dette vil kroppen selv regulere med sultfølelsen. Du vil bli mindre sulten og utfra det spise mindre. [email protected] Obs. jeg følger ikke opp trådene. Send epost dersom du lurer på noe utover svaret som er gitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.