Gjest esilia Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Hei Lurer på om det er noe jag kan blande i vannet som er sunt, og kanskje litt energi-givende? Vannet her jeg bor smaker ikke så godt (ikke si at vann er uten smak, for her smaker det ikke noe godt)Kjøpe vann blir for dyrt i lengden. Saft er jo ikke det beste å blande med, siden det ofte inneholder mye sukker. Trener en del, og vil holde meg sunn, så derfor prøver jeg å drikke mye vann. mva 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Vann rett fra springen er ikke vondt det. Jeg skriver under på at vann ikke er noe skikkelig godt. Men... No pain, no gain! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 13. mai 2001 Del Skrevet 13. mai 2001 Forstår problemet. Her jeg bor er vannet glimmrende, men på jobben smaker det hælvete og det er lite fristende å drikke det da.. Aner ikke hva man kan blande i det jeg, men dersom vannet smaker møkk så er det sikkert fordi det inneholder mye dritt, og da er kanskje ikke springvann å foretrekke uansett... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscular Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Forstår problemet. Her jeg bor er vannet glimmrende, men på jobben smaker det hælvete og det er lite fristende å drikke det da.. Aner ikke hva man kan blande i det jeg, men dersom vannet smaker møkk så er det sikkert fordi det inneholder mye dritt, og da er kanskje ikke springvann å foretrekke uansett... Det skal gå an å drikke lett-brus da. Det inneholder ikke noe sukker og er for det meste vann som er tilsatt smakstoffer. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 14. mai 2001 Del Skrevet 14. mai 2001 Tja, du kan jo kjøpe vannfilter? Enten et slikt du kobler på vanninntaket, på kranen, eller en sånn Brita Vannfilter-kanne. (Sistnevnte fåes på helsekostbutikker) Brita-kannene er effektive, syns jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 15. mai 2001 Del Skrevet 15. mai 2001 Hei, du kan jo lage deg en karbo.drikk med f.eks. sukkervann, elelr du kan få kjøpt pulver som du kan blane ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheraa Skrevet 20. mai 2001 Del Skrevet 20. mai 2001 Vannet behøver ikke å være dårlig for det om det smaker æsj, - det kan for eksempel være kalk-rikt, det smaker anderledes enn de fleste er vant til, men er hverken spesielt sunt eller usunt. Men altså, hva du skal blande ut vannet med? Jeg bruker en sitronskive, eller noen dråper presset sitron i vannet. Det er jo ikke noen næring i det, men det smaker mye friskere. Aller best med isbiter i også, syns jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.