Gå til innhold

hvordan finne seg en partner??????????

Anbefalte innlegg

Gjest mistral

Hei! jeg er en gutt på 19 år. Hver gang jeg er på fest prater jeg alltid med mange søte jenter. Men jeg tør aldri noe mer, og jentene hiver seg ikke over meg. Hvordan skal jeg klare å få mer drag på damene. Hvordan skal jeg gå frem for å smigre dem?? Gi meg noen sjekketips!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27151-hvordan-finne-seg-en-partner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du har draget, jeg! Det er bare den siste lille "finishen" som står igjen, det lille signalet til jentene om at du er interessert. Blikk-kontakt, et smil, et kompliment, en forsiktig berøring. Da har du gitt melding om at du er interessert! Prøv, så kommer det av seg selv etter hvert. :-)

Hils på dem hold handa litt mer enn forventet. Se hvordan jenter snakker, de rører litt ved hverandre nå og da, gjør det du også, hvis det virker som hun liker det fortsett.

Ha sammenheng i samtalen, ikke utspørring.

Snakk om følelser.

Pek vekk med hendene dine når du snakker om noe dårlig, pek mot deg selv når du sier noe bra.

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Det er vel ikke sikkert du ville like jenter som kaster seg over deg. Sånn høres du jo ikke ut til å være selv.

For å bli mer trygg og modig synes jeg du skal fortsette å prate med de du liker. Dristige fremstøt høres ikke naturlig ut for deg.

Jenter liker å få oppmerksomhet og bli tatt vare på og kost med.

Tør du å uttrykke hva du ser ved en jente? Hva legger du først merke til? Hva er viktige trekk, sider ved henne? Tenk gjennom dette.

Øv deg litt hjemme. Rollespill et tenkt møte med en søt jente. Tenk ut hva hun evt. sier og hva du vil svare.

Det kan hjelpe deg videre å høre deg selv snakke høyt.

Forøvrig vil alltid kroppsspråket ditt fortelle jentene om deg. Så være deg selv mest mulig, så naturlig som du er.

Gjest mislykket

Etter å ha snakket med mange jenter om dette har jeg fått vite følgende: beste sjekketriks er et godt utseende... jenter bryr seg veldig lite om personlighet. Så forsøk å se ut slik jenter vil du skal se ut. Noe annet jeg vil fraråde deg er å snakke om følelser; du har sikkert lagt merke til at i BigBrother huset er det de tilsyneltatende mest sexfikserte som har vunnet frem. Vær gjerne like vulgær som Ramsey og Rodney... da går det sikkert bra.

Er du en romantiker bør du for all del skjule det - de fleste jenter vil ha en gutt som tilsynelatende bare tenker på sex. Ikke vet jeg hvorfor; men legg merke til hvem det er som stikker av med jenter på neste fest... det er ikke akkurat de mest reflekterte, romantiske guttene... det er ikke de guttene som respekterer kvinners integritet. Nei, det er de som kaster seg over de første 10 jentene de ser... blir avvist av 9... og får tak i nr. 10.

Jenter er veldig like flink til å gi uttrykk for at de liker noen, så ikke regn med at de kommer til deg. Så generøse er de ikke. De vil at du skal varte dem opp... gjerne loppe deg selv for masse penger. Spandere... men ikke regn med at du får noe igjen.

Kort sagt: bli en kynisk, kåt og egoistisk person som tar for deg... gjør alt det feminister i årevis har sagt du ikke skal gjøre - om du er pen nok vil du stikke av med flest jenter. Er jo slik det er.

Lykke til!

Etter å ha snakket med mange jenter om dette har jeg fått vite følgende: beste sjekketriks er et godt utseende... jenter bryr seg veldig lite om personlighet. Så forsøk å se ut slik jenter vil du skal se ut. Noe annet jeg vil fraråde deg er å snakke om følelser; du har sikkert lagt merke til at i BigBrother huset er det de tilsyneltatende mest sexfikserte som har vunnet frem. Vær gjerne like vulgær som Ramsey og Rodney... da går det sikkert bra.

Er du en romantiker bør du for all del skjule det - de fleste jenter vil ha en gutt som tilsynelatende bare tenker på sex. Ikke vet jeg hvorfor; men legg merke til hvem det er som stikker av med jenter på neste fest... det er ikke akkurat de mest reflekterte, romantiske guttene... det er ikke de guttene som respekterer kvinners integritet. Nei, det er de som kaster seg over de første 10 jentene de ser... blir avvist av 9... og får tak i nr. 10.

Jenter er veldig like flink til å gi uttrykk for at de liker noen, så ikke regn med at de kommer til deg. Så generøse er de ikke. De vil at du skal varte dem opp... gjerne loppe deg selv for masse penger. Spandere... men ikke regn med at du får noe igjen.

Kort sagt: bli en kynisk, kåt og egoistisk person som tar for deg... gjør alt det feminister i årevis har sagt du ikke skal gjøre - om du er pen nok vil du stikke av med flest jenter. Er jo slik det er.

Lykke til!

Sammenlign det du skriver i dette innlegget med det du skrev i et annet innlegg:

=== Sitat fra "Mislykket" ===

"Personlig finner jeg det skremmende at en skal begynne å vurdere mentale kvaliteter på grunnlag av kjønn... eller rase. Kort sagt finner jeg det like inhumant å si at jenter er mer utviklet kognitivt enn gutter som å hevde at e n rase er mer utviklet (eller blir raskere moden) enn andre."

=== Sitat Slutt ===

Dobbelmoral og hykleri, med andre ord!

Dine innlegg er på samme nivå som en 4 åring som skal utprøve banneord han har lært i barnehagen.

Annonse

Gjest mislykket

Sammenlign det du skriver i dette innlegget med det du skrev i et annet innlegg:

=== Sitat fra "Mislykket" ===

"Personlig finner jeg det skremmende at en skal begynne å vurdere mentale kvaliteter på grunnlag av kjønn... eller rase. Kort sagt finner jeg det like inhumant å si at jenter er mer utviklet kognitivt enn gutter som å hevde at e n rase er mer utviklet (eller blir raskere moden) enn andre."

=== Sitat Slutt ===

Dobbelmoral og hykleri, med andre ord!

Dine innlegg er på samme nivå som en 4 åring som skal utprøve banneord han har lært i barnehagen.

Du har selvsagt rett i at jeg er intellektuelt tilbakestående; det har jeg da heller ikke lagt skjul på. Utover det synes jeg du har et godt poeng. Håper allikevel ikke du forakter meg for meget bare på grunn av min lave IQ... er ikke så lett å være av dem som har fått utdelt litt vel lite fra naturens side.

Beste hilsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...