Gå til innhold

Synd folk flykter fra dol

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Jeg har vært innom og lest på de andre forumene og jeg liker ikke de forumene jeg. Da er til og med "nye" dol bedre - og spesielt etter at vi fant ut av den påskekurven. Morsan tipset også om å legge inn "logg inn" på favoritter, da ble alt mye bedre.

Nei, de andre forumene er jo så kompliserte å lese i, det er jo det som er deilig med dette. Slå opp på 100 siste og svare på innlegg i hytt og pine :)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Babette

7

• pekkaline

4

• tzatziki1365380058

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig med deg!! De andre forumene klarer jeg bare ikke å venne meg til. Mye mer oversiktlig her :-)

Skrevet

Man får ikke mer moro enn man lager selv, så da er det bare å gå inn for å være EKSTRA aktiv og opprette mange nye tråder og svare både her & der! :-)

Ikke bare vente på at "alle andre" skal dra det i gang! :-) Det er ittjnå som kjæm tå sæ sjøl, vettu! :-)

Og på den positive side: Nå kan man bli bedre kjent med nick som forsvant litt mer i mengden før, og så kommer det helt sikkert til nye! :-) Slik har det alltid vært på dol:-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Man får ikke mer moro enn man lager selv, så da er det bare å gå inn for å være EKSTRA aktiv og opprette mange nye tråder og svare både her & der! :-)

Ikke bare vente på at "alle andre" skal dra det i gang! :-) Det er ittjnå som kjæm tå sæ sjøl, vettu! :-)

Og på den positive side: Nå kan man bli bedre kjent med nick som forsvant litt mer i mengden før, og så kommer det helt sikkert til nye! :-) Slik har det alltid vært på dol:-)

Enig med deg.

Aktiviteten har tatt seg opp, og det er hyggelig å få bli kjent med så mange nye mennesker. :-)

Det er faktisk mange ulike nick her- og det er kjempe-bra. Hvert nick representerer et menneske med masse kunnskap. Så mange mennesker gir et HAV av kunnskap tilgjengelig her på DOL.

Så her kan vi fortsette være, og fortsette spørre om store og små ting som opptar oss. :-)

Skrevet

Ja, det er det. Det har dessuten tatt seg opp veldig de to dagene som har gått etter påsken.

Skrevet

Hvis de flykter over i andre fora er det synd. Men hvis de flykter helt ut i frisk luft er det kanskje ikke så galt.

Det kan jo også ha vær baktanken med den nye designen : Å motvirke avhengighet.

Tuller jeg nå, tro?

Skrevet

Ja, det er det. Det har dessuten tatt seg opp veldig de to dagene som har gått etter påsken.

Ja, jeg var på internett i cirka 10 minutter tilsammen i hele "den stille uken", så jeg bidro ihvertfall ikke til aktivitet på dol da;-)

Skrevet

Hvis de flykter over i andre fora er det synd. Men hvis de flykter helt ut i frisk luft er det kanskje ikke så galt.

Det kan jo også ha vær baktanken med den nye designen : Å motvirke avhengighet.

Tuller jeg nå, tro?

Ps: Har du fått med deg påskeharegaven fra DOL? ;-)

Jeg oppdaget den i dag:-) Hurra! *S*

Skrevet

Ps: Har du fått med deg påskeharegaven fra DOL? ;-)

Jeg oppdaget den i dag:-) Hurra! *S*

Ja, men jeg klarer ikke å spikre den fast.

Er det noe jeg gjør feil? Jeg må innom kurven ved ny pålogging for å få det rett igjen.

Dette er også dumt fordi hvis jeg streifer innom her på jobb gjør jeg det uten å logge meg inn. Har ikke mulighet for det på jobb. Og uten innlogging ingen påskekurv, vel?

Skrevet

Ja, men jeg klarer ikke å spikre den fast.

Er det noe jeg gjør feil? Jeg må innom kurven ved ny pålogging for å få det rett igjen.

Dette er også dumt fordi hvis jeg streifer innom her på jobb gjør jeg det uten å logge meg inn. Har ikke mulighet for det på jobb. Og uten innlogging ingen påskekurv, vel?

Nei, du må være logget på.

jeg hadde før "svar til meg" på favoritter, slik at jeg alltid logget meg på, og jeg skal gjøre det slik igjen Har bare ikke kommet dithen...;-)

Hvorfor kan du ikke logge deg på på jobb?

Skrevet

Nei, du må være logget på.

jeg hadde før "svar til meg" på favoritter, slik at jeg alltid logget meg på, og jeg skal gjøre det slik igjen Har bare ikke kommet dithen...;-)

Hvorfor kan du ikke logge deg på på jobb?

Jeg finner det etisk uforsvarlig!

(Den satt, tenker jeg).

Skrevet

Jeg finner det etisk uforsvarlig!

(Den satt, tenker jeg).

Men ikke etisk uforsvarlig å _lese_ på dol?;-)

*den satt tenker jeg også*

tzatziki1365380058
Skrevet

Nye dol etter påskekurv, synes jeg er nesten som den gamle. Jeg synes også de andre foraene virker uoversiktlige, dessuten tror jeg neppe medlemssammensetningen blir så uensartet som her - og det er jo litt av poenget.

Dessuten synes jeg det er ok å kunne lese ekspertsvar innimellom, og det er det jo ikke noe av hos de andre. Så jeg blir her, jeg.

Skrevet

Men ikke etisk uforsvarlig å _lese_ på dol?;-)

*den satt tenker jeg også*

Nei, det blir jo noe helt annet, må vite.

Men jeg blir så nervøs av sånne websystemer som husker alt man har gjort. Og jeg husker en gang en kollega sto bak meg da jeg skulle finne et eller annet på nettet eller gjøre noe i hjemmesidesystemet eller hva det nå var. I alle fall begynte jeg å skrive inn et par bokstaver og maskinen gjettet seg videre på en måte som var litt pinlig. Du skjønner forhåpentlig hva jeg mener.

Så jeg tør ikke å legge igjen andre brukernavn og passord enn de offisielle.

Skrevet

Nye dol etter påskekurv, synes jeg er nesten som den gamle. Jeg synes også de andre foraene virker uoversiktlige, dessuten tror jeg neppe medlemssammensetningen blir så uensartet som her - og det er jo litt av poenget.

Dessuten synes jeg det er ok å kunne lese ekspertsvar innimellom, og det er det jo ikke noe av hos de andre. Så jeg blir her, jeg.

Bra! :-)

Jeg tok en titt på webmasterforum, og så at påskekurven trolig kom den 3. april, dvs snaue 3 uker etter omleggingen (14. mars). Den siste uka har mange uansett vært fraværende pga påsken, så jeg er overbevist om at det tar seg opp fort:-)

Skrevet

Nei, det blir jo noe helt annet, må vite.

Men jeg blir så nervøs av sånne websystemer som husker alt man har gjort. Og jeg husker en gang en kollega sto bak meg da jeg skulle finne et eller annet på nettet eller gjøre noe i hjemmesidesystemet eller hva det nå var. I alle fall begynte jeg å skrive inn et par bokstaver og maskinen gjettet seg videre på en måte som var litt pinlig. Du skjønner forhåpentlig hva jeg mener.

Så jeg tør ikke å legge igjen andre brukernavn og passord enn de offisielle.

Ja, jeg skjønner hva du mener:-) Vil helst ikke ha kolleger hengendes over meg i slike situasjoner;-)

selv om du er inne på en jobbrelatert side og skal søke opp noe der, så foreslår jo maskina andre søkeord som begynner på samme bokstav og som du tidigere har googlet el lign....

Skrevet

Ja, jeg var på internett i cirka 10 minutter tilsammen i hele "den stille uken", så jeg bidro ihvertfall ikke til aktivitet på dol da;-)

10 minutter i uka er akkurat passe.

Resten av tiden kan vi stoppe strømper og pusse sølv.

Jeg driver og rosemaler gebisset mitt om dagen.

Skrevet

10 minutter i uka er akkurat passe.

Resten av tiden kan vi stoppe strømper og pusse sølv.

Jeg driver og rosemaler gebisset mitt om dagen.

bedre med rosemalt gebiss enn bling, jf annen tråd fra meg...;-)

Skrevet

bedre med rosemalt gebiss enn bling, jf annen tråd fra meg...;-)

Bling? Har du drekki nå igjen?

Legg vekk rødspriten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...