Gå til innhold

Synd folk flykter fra dol

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Babette

7

• pekkaline

4

• tzatziki1365380058

3

Mest aktive i denne tråden

tzatziki1365380058
Skrevet

Bra! :-)

Jeg tok en titt på webmasterforum, og så at påskekurven trolig kom den 3. april, dvs snaue 3 uker etter omleggingen (14. mars). Den siste uka har mange uansett vært fraværende pga påsken, så jeg er overbevist om at det tar seg opp fort:-)

Klart det tar seg opp!

Bedre allerede, synes jeg. Kanskje fordi jeg er tilbake selv, etter påsken :)

Gjest liljana
Skrevet

Enig med deg!! De andre forumene klarer jeg bare ikke å venne meg til. Mye mer oversiktlig her :-)

Etter at påskekurven kom, er vel dette et av de mest oversiktlige foraene vel?

Skrevet

Ja, det skulle jeg tro! :-)

men folk blir fort vant til nye ting, så det gjenstår å se om dem som har forlatt oss allerede har slått rot på det nye stedet etter 4 uker der:-)

Ps: Måtte bare endre overskriften fordi jeg vil ha POSITIVE overskrifter på 100 nyeste!! :-D

*fortsatt lykkerus over dagens oppdagelse av påskekurv*

Skrevet

Lekkert!

Men visste du at det går an å ha regulering på innsiden av tenna?

Ja, husbonden hadde det da jeg traff ham, men bare nede.

Skrevet

Om folk flytter hit eller dit spiller forsåvidt ikke så stor rolle. Nye nick kommer til, og du skal ikke se bort i fra at en del av "flyktningene" kommer tilbake etter hvert, med gammelt eller nytt nick.

Jeg synes Dol er blitt like bra som før igjen jeg, Enkelte småting er bedre, og noe er kanskje ikke fullt så bra. Men i forhold til "gamle dolere" og andre steder jeg har vært innom, er brukergrensesnittet fortsatt i en annen (bedre!!) klasse. Jeg orker ikke å bla meg gjennom laaange tråder med hvor innpakkingen (blinkende hjerter, hoppende smilyes, lange signaturer mm) tar mer plass enn innleggene. Dol er fortsatt dillfritt og hipp hurra for det :o)

Skrevet

Alle har nå ikke flyktet da:)

jeg er mye på det andre forumet men klarer ikke gi helt slipp på dol nei, har aldri vært av dem som var mest aktiv her, men må si det nå begynner og bli "gode gamle dol"!

Det liker jeg...

Skrevet

Flykter? Jeg synes de kommer tilbake en etter en jeg :) Innleggene har tatt seg opp nå etter påske, og det er fint! Egetforum har jeg vært innom men synes det var vrient å finne ut av tingene der. Det er sikkert kjempekoselig for de som forstår seg på forumet. Dette er mitt sted :) Jeg ser også at det har kommet mange nye nick den siste tiden. Koselig med friskt blod :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Flykter? Jeg synes de kommer tilbake en etter en jeg :) Innleggene har tatt seg opp nå etter påske, og det er fint! Egetforum har jeg vært innom men synes det var vrient å finne ut av tingene der. Det er sikkert kjempekoselig for de som forstår seg på forumet. Dette er mitt sted :) Jeg ser også at det har kommet mange nye nick den siste tiden. Koselig med friskt blod :)

Liker også veldig dette med friskt blod.

+ at mange av de kjente faktisk fremdeles er her.

Må innrømme at jeg savner noen fremdeles, men slik er det. Alle velger som de vil, og det må vi bare respektere.

hare1365380455
Skrevet

Jeg er her! :D

Det blir nok mer liv etter hvert.

Skrevet

Liker også veldig dette med friskt blod.

+ at mange av de kjente faktisk fremdeles er her.

Må innrømme at jeg savner noen fremdeles, men slik er det. Alle velger som de vil, og det må vi bare respektere.

Ja jeg respekterer det, men savner også mange enda. Jeg vet at de kommer sakte men sikkert tilbake ;) Håper i allefall.

Skrevet

Ja, helt klart!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja jeg respekterer det, men savner også mange enda. Jeg vet at de kommer sakte men sikkert tilbake ;) Håper i allefall.

Ja, vi kan håpe. :-)

Uansett, jeg er ikke bekymret over dette.

Klart jeg ønsker at de andre trivelige menneskene også kommer tilbake. Men jeg overlever- med dere som faktisk fremdeles _er_ her eller er kommet som nye. :-)

Skrevet

Klart jeg ønsker at de andre trivelige menneskene også kommer tilbake. Men jeg overlever- med dere som faktisk fremdeles _er_ her eller er kommet som nye. :-)

Jeg er heller ikke bekymret! :-)

Jeg har savnet selve aktivitetsnivået mer enn konkrete personer, selv om jeg merket et stikk av savn under en liten gjesteopptreden på egetforum tidligere i dag...;-)

Men kvelden i kveld har vært strålende! Masse nye innlegg!! Kommer meg jo aldri i seng, jo *he he*

Skrevet

Det viktigste er at det er noen her ja, noen å svare, noen å spørre og noen å skravle med :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...