Gå til innhold

Synd folk flykter fra dol

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg er heller ikke bekymret! :-)

Jeg har savnet selve aktivitetsnivået mer enn konkrete personer, selv om jeg merket et stikk av savn under en liten gjesteopptreden på egetforum tidligere i dag...;-)

Men kvelden i kveld har vært strålende! Masse nye innlegg!! Kommer meg jo aldri i seng, jo *he he*

Ikke jeg heller. Og jeg som skulle legge meg tidlig...

;-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Babette

7

• pekkaline

4

• tzatziki1365380058

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det viktigste er at det er noen her ja, noen å svare, noen å spørre og noen å skravle med :)

Ja, og det som er så fint- er at det er så mange ulike mennesker. Tenk så mange ulike erfarings-kunnskaper som faktisk ligger her!

:-)

og så må jeg jo innrømme at det også er godt å se flere av de kjente også. :-)

Skrevet

Ja, og det som er så fint- er at det er så mange ulike mennesker. Tenk så mange ulike erfarings-kunnskaper som faktisk ligger her!

og så må jeg jo innrømme at det også er godt å se flere av de kjente også. :-)

jepp, mange sjeler = mange erfaringer

Skrevet

Ingen som flykter fra Dol.

De kommer snart luskende tilbake igjen.

Jeg trivdes ikke på det andre forumet, og bruker heller dette.

Gjest girasol
Skrevet

Jeg er tilbake her :) Blei for komplisert på egetforumet for meg :( Men mange hyggelige folk på egetforum da, og der er det liksom de "vanlige", ikke mange ukjente som du ikke vet hvilken intensjon har med det de skriver (trolling etc.)

Men jeg har helt klart startet min nye dolkarriere med hvilepuls, så jeg er ikke inne like mye som før. m Kanskje det tar seg opp senere?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg er tilbake her :) Blei for komplisert på egetforumet for meg :( Men mange hyggelige folk på egetforum da, og der er det liksom de "vanlige", ikke mange ukjente som du ikke vet hvilken intensjon har med det de skriver (trolling etc.)

Men jeg har helt klart startet min nye dolkarriere med hvilepuls, så jeg er ikke inne like mye som før. m Kanskje det tar seg opp senere?

Fint å lese så mange innlegg fra også de "gamle" dolerne. Trivelig!

Skrevet

Jeg tror folk begynner å komme tilbake nå. Bra:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...