Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest alle er velkommen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    32

  • Peachy

    30

  • ShitDiddelyDo

    28

  • tzatziki1365380058

    17

tzatziki1365380058

Det er helt greit at dere svikere har funnet dere til rette på eget forum, men dere kan jammen droppe slike vervekampanjer vel :(

Det er faktisk en del igjen her, altså! Savner ikke dere oss???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Det er så uoversiktlig slike forum som det syns jeg. Finnes vel et til som asterix eller noe har startet, noe "skap"-greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CouldHaveBeenMe

Er zakkoo hos dere? Pass på at han eter skikkelig og får litt søvn.

Haha... vet du, det tror jeg faktisk han er. De bare vet det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt greit at dere svikere har funnet dere til rette på eget forum, men dere kan jammen droppe slike vervekampanjer vel :(

Det er faktisk en del igjen her, altså! Savner ikke dere oss???

Usj, jeg har faktisk oppfordret på egetforum om å la være å poste slike "verveinnlegg", nettopp av den grunn at mange her inne syntes det ble mye mas om det nye forumet. Jeg aner ikke hvem "alle er velkommen!" er.

Nå er det ikke sånn at vi er snurte, forbanna eller svikere noen av oss, vi bare fant oss til rette der vi havnet, og trives såpass godt at vi ønsker å være der. Mange som er der inne er også på dol, det er ingen som sier at man må være eksklusivt på en plass.

Ønsker på ingen måte å få en "feide" mellom doktoronline og egetforum, det er da opp til hver enkelt å velge hva man vil bruke tiden sin på når man er på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Ble han det etter hvert? For meg vil han alltid leve som zakkoo.

Jeg er ikke helt sikker på at han en gang var en han....

Men det er helt i orden å velge å huske en som har betydd noe for en på akkurat den måten man ønsker det selv.... eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Usj, jeg har faktisk oppfordret på egetforum om å la være å poste slike "verveinnlegg", nettopp av den grunn at mange her inne syntes det ble mye mas om det nye forumet. Jeg aner ikke hvem "alle er velkommen!" er.

Nå er det ikke sånn at vi er snurte, forbanna eller svikere noen av oss, vi bare fant oss til rette der vi havnet, og trives såpass godt at vi ønsker å være der. Mange som er der inne er også på dol, det er ingen som sier at man må være eksklusivt på en plass.

Ønsker på ingen måte å få en "feide" mellom doktoronline og egetforum, det er da opp til hver enkelt å velge hva man vil bruke tiden sin på når man er på nettet.

Jeg mener ikke "sviker" helt bokstavelig, altså. Jeg må slutte med å bruke sterke ord og gå ut i fra at alle skjønner at jeg "spissformulerer", for å si det mildt.

Så klabert må alle bruke tiden sin der de vil. Jeg skulle bare ønske alle ville være her :)

Og det er i bunn og grunn et kompliment til dere "svikere"... Upps, I did it again :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Hvorfor gidder du å reklamere? Syntes det blir så sløvt.

Jeg er både her og på nye dol.

Reklame pleier å dukke opp når ting ikke går så bra.

Det er bare å gjøre samme nå- som når du ser reklame ellers- enten det være seg å gløtte kjapt over, eller irritere deg over den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble han det etter hvert? For meg vil han alltid leve som zakkoo.

Zakkoo eller ikke zakkoo - nå strekker ihvertfall alle innleggene i "100 nyeste" seg over en knapp halvtime! :-D

Det tar seg opp igjen, og det er BRA:_D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke "sviker" helt bokstavelig, altså. Jeg må slutte med å bruke sterke ord og gå ut i fra at alle skjønner at jeg "spissformulerer", for å si det mildt.

Så klabert må alle bruke tiden sin der de vil. Jeg skulle bare ønske alle ville være her :)

Og det er i bunn og grunn et kompliment til dere "svikere"... Upps, I did it again :)

Ja, får ta det som et kompliment, da. :)

Jeg blir bare skuffa når vi får beskyldninger om å være klikkete, svikere, for feige til å innrømme at vi dreit oss ut etc. Ønsker ikke at det skal bli noe "oss" mot "dem". Som sagt, folk får gjøre som de vil, enten de vil være her eller der eller begge steder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke "sviker" helt bokstavelig, altså. Jeg må slutte med å bruke sterke ord og gå ut i fra at alle skjønner at jeg "spissformulerer", for å si det mildt.

Så klabert må alle bruke tiden sin der de vil. Jeg skulle bare ønske alle ville være her :)

Og det er i bunn og grunn et kompliment til dere "svikere"... Upps, I did it again :)

Men kjære vene, er det så himla ille at man er to steder samtidig da? De aller, aller fleste surfere er jo ikke bare på ETT nettsted hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Men kjære vene, er det så himla ille at man er to steder samtidig da? De aller, aller fleste surfere er jo ikke bare på ETT nettsted hele tiden.

Næsj, hvis folk var begge steder, hadde jeg vært helt fornøyd. Men det er jo mange som bare er på "eget", så vidt jeg skjønner. Er i alle fall noen jeg savner veldig, og som aldri er her. Snufs :(

Men jeg har holdt meg for god til å legge inn sånn "kom tilbake" tråd på eget - nettopp fordi folk får gjøre som de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Ja, får ta det som et kompliment, da. :)

Jeg blir bare skuffa når vi får beskyldninger om å være klikkete, svikere, for feige til å innrømme at vi dreit oss ut etc. Ønsker ikke at det skal bli noe "oss" mot "dem". Som sagt, folk får gjøre som de vil, enten de vil være her eller der eller begge steder. :)

Huff, tanken om klikk, har slått meg altså. Skal være så ærlig å innrømme det.

Lover å ikke tenke det igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...