Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest alle er velkommen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    32

  • Peachy

    30

  • ShitDiddelyDo

    28

  • tzatziki1365380058

    17

Og som du så går det nå atter an å bytte nick på dol;-)

Ja, men det kan man ikke på egetforumet, derfor slipper man spekulasjoner om trollenick og denslags. Veldig kjekt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Ja, jeg tviler ikke på at du forsøker svare alle.

Men at noen kan oppleve seg "utestengt" fra en "klikk", det har det jo vært tråder på tidligere.

Og det at noen opplever det slik, er jo noe vi alle bare kan ta til etteretning ved å forsøke være inkluderende. :-)

"Men at noen kan oppleve seg "utestengt" fra en "klikk", det har det jo vært tråder på tidligere. "

Men har du noen gang sett noen komme med faktiske eksempler på denne utestengelsen eller manglende svar enkelte anonyme nick skrek opp om?

Jeg har spurt og spurt hver eneste gang temaet har kommet opp, men jeg har _aldri_ fått svar.

Hvem som helst kan skrive hva som helst på nettet, uansett hvor absurd og virkelighetsfjernt det måtte være.

Det er lov til å bruke hue selv om enkelte tomsinger skriver et eller annet svada, og for alt du vet er det den samme tomsingen som har likt å skrike opp om alle disse klikkene ved x antall anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Næsj, hvis folk var begge steder, hadde jeg vært helt fornøyd. Men det er jo mange som bare er på "eget", så vidt jeg skjønner. Er i alle fall noen jeg savner veldig, og som aldri er her. Snufs :(

Men jeg har holdt meg for god til å legge inn sånn "kom tilbake" tråd på eget - nettopp fordi folk får gjøre som de vil.

Ærlig talt, det har blitt mye snillere her inne etter at "endel" har forsvunnet, og hvis du savner dem å utrolig masse - så gå på egetforum'et deres du da!! Du er da ikke limt fast til Doktoronline er du vel. Jeg savner nå ikke en sjel jeg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

:-)

*lukker klokelig (?) munn*

??????????????????????????????

Hvorfor i all verden skulle jeg reklamert for et forum jeg ikke deltar i?

Hvorfor skal coca cola reklamere for pepsi cola? Skjønner ikke logikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1176324598' post='3589014]

Jeg kan ikke stå til ansvar for andres tankeløshet.

Neida. Helt i orden. Ikke noe å bry seg om. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

??????????????????????????????

Hvorfor i all verden skulle jeg reklamert for et forum jeg ikke deltar i?

Hvorfor skal coca cola reklamere for pepsi cola? Skjønner ikke logikken.

Nei, jeg bare lurte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det kan man ikke på egetforumet, derfor slipper man spekulasjoner om trollenick og denslags. Veldig kjekt. :)

Aldri så galt at det ikke er godt for noe! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

"Men at noen kan oppleve seg "utestengt" fra en "klikk", det har det jo vært tråder på tidligere. "

Men har du noen gang sett noen komme med faktiske eksempler på denne utestengelsen eller manglende svar enkelte anonyme nick skrek opp om?

Jeg har spurt og spurt hver eneste gang temaet har kommet opp, men jeg har _aldri_ fått svar.

Hvem som helst kan skrive hva som helst på nettet, uansett hvor absurd og virkelighetsfjernt det måtte være.

Det er lov til å bruke hue selv om enkelte tomsinger skriver et eller annet svada, og for alt du vet er det den samme tomsingen som har likt å skrike opp om alle disse klikkene ved x antall anledninger.

De fleste er høflige mennesker som ikke vil henge ut andre. Dermed skal det godt gjøres at noen navngir nick i en "klikk".

Men vi skal ikke blåse av andre folks opplevelse av DOL. Når flere ulike mennesker sier de har følt at det er klikk-dannelser, så er det vel noe som vi kan ta til etteretning? Dvs vi kan alle forsøke være mer inkluderende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teatrika

Ja, men det kan man ikke på egetforumet, derfor slipper man spekulasjoner om trollenick og denslags. Veldig kjekt. :)

Altså, der har du den trolletingen igjen, det blir egentlig det stikk motsatte av klikketingen. Dere føler dere angrepet når noen anklager noen for å være klikkete her inne, mens dere maser opp om trolleinnlegg og starter lange diskusjoner om hvem som kan ha skrevet hva og om det virkelig kan være "sanne caser". Samma det vel, har man et svar på det noen spør om - svar. Hvis man ikke har noe å si om saken - la vær å svar. Jeg kan for eksempel lure på om det er vanlig å fiste seg selv i rompa - ikke fordi jeg har prøvd eller har lyst til å prøve, men kanskje sitter jeg å kjeder meg en kveld og lurer på hvor vanlig det er. Her inne føler jeg at det er såpass forskjellige folk at man kan få en liten pekepinn på alt og ingenting. Kan ikke helt se problemet i det jeg. Det er mange innlegg her inne som jeg ikke har den ringeste interesse for og dermed ingen kunnskaper eller råd å komme med, og hva gjør jeg da? Jo, da går jeg videre til neste innlegg og ser om jeg synes det er interessant, jeg begynner ikke å spekulere på sannhetsgehalten i casen bare fordi det handler om noe som jeg helst ikke liker å tenke på...

Det er også her disse klikkebeskyldningene får grobunn, for det er "de faste" (for å kalle dere det) som skriker opp om troll... Svar på det det blir spurt om (eller ikke) og drit i om det er en tenkt situasjon eller om det medfører riktighet...

Mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er mindre her enn før, Dorthe. Før kunne jeg alltid stole på en eller annen kommentar fra deg, eller jeg kunne lese festlige ordvekslinger mellom deg og mange andre, flisa, laguna, og fler med. Hvor er det blitt av laguna? Er hun på eget?

Men jeg er strålende glad for at du er her, om ikke så hyppig som før. Forresten har ikke jeg vært her i det hele tatt i påsken, så kanskje tar jeg helt feil.

Du får hilse til de på eget, da. Og fortsett å være her også!!

Laguna er uten nett for tida og hun vil nok gjerne inn ja :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, der har du den trolletingen igjen, det blir egentlig det stikk motsatte av klikketingen. Dere føler dere angrepet når noen anklager noen for å være klikkete her inne, mens dere maser opp om trolleinnlegg og starter lange diskusjoner om hvem som kan ha skrevet hva og om det virkelig kan være "sanne caser". Samma det vel, har man et svar på det noen spør om - svar. Hvis man ikke har noe å si om saken - la vær å svar. Jeg kan for eksempel lure på om det er vanlig å fiste seg selv i rompa - ikke fordi jeg har prøvd eller har lyst til å prøve, men kanskje sitter jeg å kjeder meg en kveld og lurer på hvor vanlig det er. Her inne føler jeg at det er såpass forskjellige folk at man kan få en liten pekepinn på alt og ingenting. Kan ikke helt se problemet i det jeg. Det er mange innlegg her inne som jeg ikke har den ringeste interesse for og dermed ingen kunnskaper eller råd å komme med, og hva gjør jeg da? Jo, da går jeg videre til neste innlegg og ser om jeg synes det er interessant, jeg begynner ikke å spekulere på sannhetsgehalten i casen bare fordi det handler om noe som jeg helst ikke liker å tenke på...

Det er også her disse klikkebeskyldningene får grobunn, for det er "de faste" (for å kalle dere det) som skriker opp om troll... Svar på det det blir spurt om (eller ikke) og drit i om det er en tenkt situasjon eller om det medfører riktighet...

Mener

Jaha? Og ellers har du det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...