Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest alle er velkommen!

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke beskylt deg/dere for å utgjøre klikken. Jmf sitat: "vi som er på egetforum likevel får beskyldninger om å være klikken"

Jeg har snakket generelt.

Nei, ikke du, men tzatziki sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    32

  • Peachy

    30

  • ShitDiddelyDo

    28

  • tzatziki1365380058

    17

Gjest sjøstjerna

Jeg tror ikke du finner noen som ser på dol som en konkurrent. Jeg tror de fleste er på dol ennå, som jeg selv er, bare i langt mindre grad enn tidligere.

Og det har ingenting med det nye forumet å gjøre, men at jeg får vondt i hodet av å sitte her.

Jeg er heller ikke på det nye forumet like ofte som jeg var på dol tidligere, og hadde ikke det nye forumet eksistert hadde jeg ikke vært noe mer på dol enn jeg er nå.

Virkelig synd at du får vondt i hodet av dol som det er nå.

Håper ting endrer seg, slik at du også trives igjen- uten å få hodepine. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jeg er faktisk en av dem som svarer innimellom på medisinske spørsmål. Men det ser ut til at jeg burde slutte meg for jeg får kjeft og sure kommentarer hva slags kompetanse jeg har.

Men jeg vet hva jeg skal ha til middag hver dag eller hva jeg har spist og ingen gir meg kjeft når jeg svarer heller.

Synd at det skal være slik da. At ikke du skal kunne gi gode medisinske råd.

Jeg håper du kan overse "kjeften" og fortsette bidra der du synes du har noe å bidra med. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du er flink å forsøke vri på ordene. :-)

Neida, demoner meg hit og dit. Gidder ikke kommentere det.

Tror aldri jeg får deg til å forstå at nye kan føle at det er "klikk" her. At det er vanskelig å få svar eller å bli sett. Selv om du ikke forstår det, så er det tilfelle. Det føler jeg meg overbevist om.

Hvorvidt det faktisk et bevisst handling - dette med "klikk-dannelse"... vel , der er vi enige. Jeg tror ikke du- eller andre- bevisst ønsker å utestenge noen som helst.

Jo, jeg forstår hva du mener, og Teatrika forklare meget godt over det som har vært poenget mitt i disse klikketrådene hele tiden.

Hvis en person stiller et banalt spørsmål og får 50 svar må svaret naturligvis være et resultat av en klikk.

Men hvis en annen person stiller et annet spørsmål og får null svar, er det naturligvis fordi den personen ikke er en kjent bruker, og fordi klikken ikke gidder å svare.

Helt uten å ta høyde for at spørsmålet hun ikke fikk svar på var langt vanskeligere å besvare for folk flest enn middagsspørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det skal være slik da. At ikke du skal kunne gi gode medisinske råd.

Jeg håper du kan overse "kjeften" og fortsette bidra der du synes du har noe å bidra med. :-)

Men jeg synes ikke det er hyggelig å svare hvis noen spør slik. Jeg har ingen formell kompetanse, men ser jo også at Nurse Novelle for kjeft og hun er jo sykepleier og svarer ut fra det.

Men jeg svarer ikke hvis jeg ikke vet hva jeg snakker om :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Virkelig synd at du får vondt i hodet av dol som det er nå.

Håper ting endrer seg, slik at du også trives igjen- uten å få hodepine. :-)

Det burde vært gjort på 2 minutter. Det er bare å gjøre om fonten og størrelsen til hva den engang var, og endre fargene til noe som ikke går i et med hverandre.

Men webbis sa at det ikke ville bli gjort, og at jeg i stedet burde foreta webdesignendringer jeg ikke er kompetent til å gjøre på egen pc, da hun var fullstendig klar over at laptop ikke gjør seg.

Og jeg har ikke engang dårlig syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det burde vært gjort på 2 minutter. Det er bare å gjøre om fonten og størrelsen til hva den engang var, og endre fargene til noe som ikke går i et med hverandre.

Men webbis sa at det ikke ville bli gjort, og at jeg i stedet burde foreta webdesignendringer jeg ikke er kompetent til å gjøre på egen pc, da hun var fullstendig klar over at laptop ikke gjør seg.

Og jeg har ikke engang dårlig syn.

Jeg får også vondt i øynene av den lille skriften og fargene som er alt for like, så det er nok ikke lenge av gangen jeg holder ut her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også vondt i øynene av den lille skriften og fargene som er alt for like, så det er nok ikke lenge av gangen jeg holder ut her inne.

Si meg en ting - ser dere noe annet enn det jeg gjør?

Jeg er også på lap top, men synes da ikke at det er så store forandringen fra før, og både trådlista og tekstfeltet er bredere enn det var før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Jo, jeg forstår hva du mener, og Teatrika forklare meget godt over det som har vært poenget mitt i disse klikketrådene hele tiden.

Hvis en person stiller et banalt spørsmål og får 50 svar må svaret naturligvis være et resultat av en klikk.

Men hvis en annen person stiller et annet spørsmål og får null svar, er det naturligvis fordi den personen ikke er en kjent bruker, og fordi klikken ikke gidder å svare.

Helt uten å ta høyde for at spørsmålet hun ikke fikk svar på var langt vanskeligere å besvare for folk flest enn middagsspørsmålet.

Du har et poeng her. For det er klart det er forskjell på tema- og hvordan det trekker folk.

Men innad i en lang og interessant tråd.... tror du det da er mulig at noen nye ikke får svar? Mens alle de kjente glatt svarer hverandre?

Jeg tror det. Jeg tror også dette er som forventet.

Mitt poeng er at vi kan forsøke være bevisst på akkurat det. At hver og en av oss sørger for _også_ å svare på en og annen replikk fra et ukjent nick. Da slipper noen å føle seg utelatt.

(jada, vet dette blir veldig...idealistisk... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Jeg får også vondt i øynene av den lille skriften og fargene som er alt for like, så det er nok ikke lenge av gangen jeg holder ut her inne.

Skriftstørrelsen er megalett å forandre. Hold ctrl inne og skroll med hjulet. Det har jeg lært her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg en ting - ser dere noe annet enn det jeg gjør?

Jeg er også på lap top, men synes da ikke at det er så store forandringen fra før, og både trådlista og tekstfeltet er bredere enn det var før.

Jo, men når skriften er bitteliten og fargene på lest/ulest er omtrent like hverandre, blir det veldig slitsomt for øynene i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Jo, men når skriften er bitteliten og fargene på lest/ulest er omtrent like hverandre, blir det veldig slitsomt for øynene i lengden.

Har du stilt inn leseren din på noe annet kanskje. Her er det stor forskjell lilla og gråblå/lyseblå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du stilt inn leseren din på noe annet kanskje. Her er det stor forskjell lilla og gråblå/lyseblå

Har ikke stilt inn noe, det er lilla og lyseblå, men de er alt for vanskelig å skille fra hverandre når skriften er så tynn. Det er bedre på 100 siste, for der er skriften tykkere og kontrasten større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mista nikket

Har ikke stilt inn noe, det er lilla og lyseblå, men de er alt for vanskelig å skille fra hverandre når skriften er så tynn. Det er bedre på 100 siste, for der er skriften tykkere og kontrasten større.

Det skjønner jeg ikke. Jeg ei gammal kjærring med briller og du en ungdom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg ikke. Jeg ei gammal kjærring med briller og du en ungdom

det er vel nettopp fordi du HAR briller, tenker jeg:-)

*kontaktlinser her*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg en ting - ser dere noe annet enn det jeg gjør?

Jeg er også på lap top, men synes da ikke at det er så store forandringen fra før, og både trådlista og tekstfeltet er bredere enn det var før.

Jeg synes skriftstørrelsen er helt grei og plassen er bedre enn før siden det fyller hele skjermen, men jeg blir hysterisk av at jeg ikke ser forskjell på fargene når jeg leser på forumene. Og det må jeg jo en gang i blandt når trådene blir lange, da nytter det ikke bare å lese svar til meg og 100 nyeste, hvor fargen faktisk er lettere å se forskjell på.

Men jeg holder ut likevel og det tror jeg de andre gjør også hvis de vil. Men det er veldig hyggelig på det nye forumet også og hvis man har vært på slike fora før så man kan gangen i det, så er det ikke vanskelig å følge med. Bare så utrolig synd at det ikke er svar til meg der inne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

det er vel nettopp fordi du HAR briller, tenker jeg:-)

*kontaktlinser her*

obs...der sa du det :-)Tenkte ikke så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...