Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest alle er velkommen!

Anbefalte innlegg

Nei, jeg savner verken folk som skryter hemningsløst av multiorgasmene sine eller selvopptatte blondiner.

Herre-min-jesus, er "alle" blitt hjernedøde her inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    32

  • Peachy

    30

  • ShitDiddelyDo

    28

  • tzatziki1365380058

    17

Gjest annlovinda

Kan ikke si jeg savner noen spesielle.

I starten savnet jeg at det skjedde noe her, men det har jo tatt seg veldig opp etter påsken. Og det er kjempebra. Trives her jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør et selvforklart geni som deg her inne?

Mener du virkelig at denne type innlegg, som det nå er flere av i denne tråden er intelligent??

Dere klager på forsøpling av forumet før, men dette her er enda verre hva det har vært noen gang og ditt svar til meg er ikke noe bedre. Du må være mer enn dum, hvis du ikke ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Mener du virkelig at denne type innlegg, som det nå er flere av i denne tråden er intelligent??

Dere klager på forsøpling av forumet før, men dette her er enda verre hva det har vært noen gang og ditt svar til meg er ikke noe bedre. Du må være mer enn dum, hvis du ikke ser det.

Du har helt rett. Her er vi borte i noen uker og den ene etter den andre ser ut til å ha gått helt fra forstanden.

Jeg fatter ikke hva folk syter om. Det er ikke mange minutter man skal bruke her for å se at den økte aktiviteten de siste dagene er trollenes fortjeneste, og likevel klager de på enkelte andre - som faktisk ga konstruktive råd og svar her inne.

Utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CouldHaveBeenMe

Du har helt rett. Her er vi borte i noen uker og den ene etter den andre ser ut til å ha gått helt fra forstanden.

Jeg fatter ikke hva folk syter om. Det er ikke mange minutter man skal bruke her for å se at den økte aktiviteten de siste dagene er trollenes fortjeneste, og likevel klager de på enkelte andre - som faktisk ga konstruktive råd og svar her inne.

Utrolig.

Det skal heller ikke mye fantasi til for å skjønne hvor trollene kommer fra.... Dere har allerede et par velkjente trollenick der inne, går det ikke an å la oss andre få være i fred?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Det skal heller ikke mye fantasi til for å skjønne hvor trollene kommer fra.... Dere har allerede et par velkjente trollenick der inne, går det ikke an å la oss andre få være i fred?

Hvilke velkjente trollenick er det du snakker om? Jeg antar jeg ikke får svar og at du snart vil vise deg som den feigingen du er.

Og be da forhelvete ikke meg om å holde trollene i skinnet. Jeg aner ikke engang hvem de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett. Her er vi borte i noen uker og den ene etter den andre ser ut til å ha gått helt fra forstanden.

Jeg fatter ikke hva folk syter om. Det er ikke mange minutter man skal bruke her for å se at den økte aktiviteten de siste dagene er trollenes fortjeneste, og likevel klager de på enkelte andre - som faktisk ga konstruktive råd og svar her inne.

Utrolig.

Hehe, helt enig. De bruker ikke nicket sitt en gang. De faen meg ikke å stå for det de skriver.

Dol har blitt enda verre enn noen gang før med hensyn på trolleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hehe, helt enig. De bruker ikke nicket sitt en gang. De faen meg ikke å stå for det de skriver.

Dol har blitt enda verre enn noen gang før med hensyn på trolleinnlegg.

Det verste er at de før jul, i trollediskusjonene, snakket om at de hadde planer om å kvitte seg med trollene - med omlegginga.

Men jeg ser ikke så mye til de forandringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Det skal heller ikke mye fantasi til for å skjønne hvor trollene kommer fra.... Dere har allerede et par velkjente trollenick der inne, går det ikke an å la oss andre få være i fred?

Kan ikke du bare si hvem det er du beskylder for å være troll?!?!! Tror du virkelig at det er noe bedre å bare slenge beskyldninger ut i luften uten å komme nærmere inn på hva som er bakgrunnen for dem? Og "CouldHaveBeenMe" har ikke jeg sett før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CouldHaveBeenMe

Kan ikke du bare si hvem det er du beskylder for å være troll?!?!! Tror du virkelig at det er noe bedre å bare slenge beskyldninger ut i luften uten å komme nærmere inn på hva som er bakgrunnen for dem? Og "CouldHaveBeenMe" har ikke jeg sett før...

Nei, det har du helt rett i, sorry. Jeg blir bare så provosert av den ekstreme mangelen på folkeskikk som hr ShitDD viser i denne tråden.

Jeg vil ikke oute noe nick som troll, - min mening er at troll(ene) må ha visse problemer, og da er det både unødvendig og litt ondskapsfullt å henge de ut. Hvis du er av den mening at ingen av nick'ene inne på egoforum har noe med trollingen å gjøre, så har du kanskje rett, la oss si det sånn.

At du ikke kjenner nicket mitt er jo ikke så rart, og det er også det som gjør at jeg ikke er ønsket velkommen på egetforummet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er at de før jul, i trollediskusjonene, snakket om at de hadde planer om å kvitte seg med trollene - med omlegginga.

Men jeg ser ikke så mye til de forandringene.

Nå har ikke jeg vært inne her så mye i det siste, men jeg synes også at det er flere trolleinnlegg her enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal heller ikke mye fantasi til for å skjønne hvor trollene kommer fra.... Dere har allerede et par velkjente trollenick der inne, går det ikke an å la oss andre få være i fred?

Hørt slikt tull. Det er få brukere som vet hvem som har vært troll, men noe har kommet frem og ingen av de er på det nye forumet. Hvor mye har du selv vært inn på det nye forumet så du vet hvem som er der??

Jeg har ingen tro på at noen der inne er troll, selv om man aldri kan vite det med sikkerhet, det kan gjerne være deg, for ditt nick kjenner ikke jeg igjen.

Det du nå sitter og sprer gjør ikke akkurat dol noe særlig hyggeligere, men det ser du vel ikke selv.

I tillegg, hva vet du om hvem som har vært og er troll her inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det har du helt rett i, sorry. Jeg blir bare så provosert av den ekstreme mangelen på folkeskikk som hr ShitDD viser i denne tråden.

Jeg vil ikke oute noe nick som troll, - min mening er at troll(ene) må ha visse problemer, og da er det både unødvendig og litt ondskapsfullt å henge de ut. Hvis du er av den mening at ingen av nick'ene inne på egoforum har noe med trollingen å gjøre, så har du kanskje rett, la oss si det sånn.

At du ikke kjenner nicket mitt er jo ikke så rart, og det er også det som gjør at jeg ikke er ønsket velkommen på egetforummet.

Kan du ikke å lese og se innleggene i sammenheng?? SDD svarte på innlegg som ble skrevet her og som ble skrevet at en person som slettes ikke burde skrevet her i det hele tatt. Ditt innleg var ikke noe bedre.

Du burde heller kaste deg over de innleggene som SDD svarte på og ikke han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nå har ikke jeg vært inne her så mye i det siste, men jeg synes også at det er flere trolleinnlegg her enn før.

Ja, akkurat nå ser det sånn ut for meg også, og jeg har heller ikke vært her i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Nei, det har du helt rett i, sorry. Jeg blir bare så provosert av den ekstreme mangelen på folkeskikk som hr ShitDD viser i denne tråden.

Jeg vil ikke oute noe nick som troll, - min mening er at troll(ene) må ha visse problemer, og da er det både unødvendig og litt ondskapsfullt å henge de ut. Hvis du er av den mening at ingen av nick'ene inne på egoforum har noe med trollingen å gjøre, så har du kanskje rett, la oss si det sånn.

At du ikke kjenner nicket mitt er jo ikke så rart, og det er også det som gjør at jeg ikke er ønsket velkommen på egetforummet.

Du kommer med beskyldninger om at noen av brukerne inne på det andre forumet er troll. Da får du stå for det og fortelle hvem det er.

Det henger nemlig ikke på greip. De aktive på det forumet er alle kjente dolnick, og jeg har aldri sett noen av dem mistenkt i noen trolldiskusjon her inne.

Altså avslører du deg selv som en simpel løgner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Nei, det har du helt rett i, sorry. Jeg blir bare så provosert av den ekstreme mangelen på folkeskikk som hr ShitDD viser i denne tråden.

Jeg vil ikke oute noe nick som troll, - min mening er at troll(ene) må ha visse problemer, og da er det både unødvendig og litt ondskapsfullt å henge de ut. Hvis du er av den mening at ingen av nick'ene inne på egoforum har noe med trollingen å gjøre, så har du kanskje rett, la oss si det sånn.

At du ikke kjenner nicket mitt er jo ikke så rart, og det er også det som gjør at jeg ikke er ønsket velkommen på egetforummet.

Jeg har egentlig ingen mening om trollingen i det hele tatt, men jeg vet at det provoserer vår venn SDD så innmari at beskyldninger blir slengt ut uten dokumentasjon at jeg tenkte mest for din egen del jeg:-) Jeg har uttrykt mitt syn på trolling tidligere i denne tråden, selv om det nå er umulig å finne igjen noe i denne meterlange tråden;-) Jeg bryr meg lite om noen skriver virkelige, tenkte eller oppdiktede situasjoner. Jeg svarer på det jeg har noe å si om uten, kall meg naiv men jeg gidder ikke å analysere sannhetsgehalten i innleggene... Noen har kanskje nytte av det, selv om trådstarter kanskje bare sitter å kjeder seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CouldHaveBeenMe

Hørt slikt tull. Det er få brukere som vet hvem som har vært troll, men noe har kommet frem og ingen av de er på det nye forumet. Hvor mye har du selv vært inn på det nye forumet så du vet hvem som er der??

Jeg har ingen tro på at noen der inne er troll, selv om man aldri kan vite det med sikkerhet, det kan gjerne være deg, for ditt nick kjenner ikke jeg igjen.

Det du nå sitter og sprer gjør ikke akkurat dol noe særlig hyggeligere, men det ser du vel ikke selv.

I tillegg, hva vet du om hvem som har vært og er troll her inne??

Jeg slapp da inn, før noen fant ut at de ikke kjente nicket mitt, og at jeg derfor ikke var velkommen. (Jeg har et annet innlegg om det i denne tråden). Rakk ikke skrive et innlegg engang før jeg ble kastet ut. Men jeg fikk sett meg om.

Dessuten, hvis du ikke har lagt merke til det, så står nickene på de som er pålogget, nederst på førstesiden. Og den er åpen.

Troll avsløres ellers gjerne gjennom innrømmelser, eller gjennom forsnakkelser.

Du har rett i at dette ikke skaper hygge, jeg angrer allerede. (Har forresten du skapt dol-hygge gjennom dine siste innlegg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CouldHaveBeenMe

Jeg har egentlig ingen mening om trollingen i det hele tatt, men jeg vet at det provoserer vår venn SDD så innmari at beskyldninger blir slengt ut uten dokumentasjon at jeg tenkte mest for din egen del jeg:-) Jeg har uttrykt mitt syn på trolling tidligere i denne tråden, selv om det nå er umulig å finne igjen noe i denne meterlange tråden;-) Jeg bryr meg lite om noen skriver virkelige, tenkte eller oppdiktede situasjoner. Jeg svarer på det jeg har noe å si om uten, kall meg naiv men jeg gidder ikke å analysere sannhetsgehalten i innleggene... Noen har kanskje nytte av det, selv om trådstarter kanskje bare sitter å kjeder seg...

Vanvittig enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp da inn, før noen fant ut at de ikke kjente nicket mitt, og at jeg derfor ikke var velkommen. (Jeg har et annet innlegg om det i denne tråden). Rakk ikke skrive et innlegg engang før jeg ble kastet ut. Men jeg fikk sett meg om.

Dessuten, hvis du ikke har lagt merke til det, så står nickene på de som er pålogget, nederst på førstesiden. Og den er åpen.

Troll avsløres ellers gjerne gjennom innrømmelser, eller gjennom forsnakkelser.

Du har rett i at dette ikke skaper hygge, jeg angrer allerede. (Har forresten du skapt dol-hygge gjennom dine siste innlegg?)

"Dessuten, hvis du ikke har lagt merke til det, så står nickene på de som er pålogget, nederst på førstesiden"

Mener du det står på dol sin forside eller snakker du om et annet forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...