Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest alle er velkommen!

Anbefalte innlegg

For noe vannvittig pisspreik du kommer med her, Dardy.

Det nye forumet er et sted hvor folk i meget stor grad chatter. Trådene blir ødelagt av personlig diskusjoner. Du har sett det selv.

Og du forstår ikke hvorfor mange av forumets brukere foretrekker at utenforstående ikke kan følge med på deres private diskusjoner?

Det store spørsmålet her er hvorfor i himmelens navn du på ramme alvor sitter og leser våsetråder av den typen som er der inne uten å delta selv.

For øvrig er det helt vanlig at mange forum har krav til sine medlemmer. Som f.eks. et visst antall innlegg før man får gå inn på visse sider.

Og slutt med dette patetiske "bli her"-våset.

Du har vært der inne og lest selv. Du vet da så jævla godt at det forumet ikke er en konkurrent til dol, men mer eller mindre en forumchat.

Herregud hvor mye bullshit man skal måtte lese tidlig om morgenen.

Jeg leser hva du sier.

Takk for hyggelig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    32

  • Peachy

    30

  • ShitDiddelyDo

    28

  • tzatziki1365380058

    17

tzatziki1365380058

Jeg skjønner overhodet ikke tankegangen din jeg. Du framstiller det som om du bare kan være på ETT forum. Jeg sier til deg at du kan gå på "egetforum" for å få snakket med de menneskene du savner, men da svarer du at du ikke vil forlate Doktoronline, fordi da kommer du til å savne mennesker her... Hvem i all verden har sagt at man bare kan være på ett eneste forum, du kan være på 100vis, så kan du snakke med de menneskene du ønsker, uavhengig av på hvilket forum de befinner seg...

Jeg kan bare vre p ett forum. Har mer enn nok med a flge med her (pc uten norske bokstaver -haplst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Jeg kan bare vre p ett forum. Har mer enn nok med a flge med her (pc uten norske bokstaver -haplst)

Da er det vel som noen andre kommenterte - man savner ikke personene "nok".... Det var i grunn en tynn unnskyldning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg leser hva du sier.

Takk for hyggelig svar.

Jeg er bare drittlei dette patetiske "oss mot dem"-pisset.

Jeg har vært innom her med jevne mellomrom etter omlegginga, og det her sytinga foregår - ikke på chatteforumet, og jeg fatter bare ikke greia.

Det er jo ikke mulig å klikke seg innom dol uten å se sytetråder om hvor fælt det er at folk er borte og hvor smålige mange er som ikke gir O'Store Dol en sjanse til å rette opp, noe som også er tilfellet der inne da enkelte på ramme alvor har kommet innom og kritisert oss for manglende lojalitet (utrolig nok ...) til dol og dette forumets brukere, for det er jo nesten ikke til å komme over at våre gode svar (...) ikke er å finne her i like stor grad som tidligere.

Folk er ikke ved sine fulle fem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Nei.

De som har dratt, var de som forurenset DOL og brukte det som en chat.

Forurenset? Nå må du gi deg! Her er det jo flere forum, åpent hvor det også kan prates, andre for medisinske spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CouldHaveBeenMe

Jeg er bare drittlei dette patetiske "oss mot dem"-pisset.

Jeg har vært innom her med jevne mellomrom etter omlegginga, og det her sytinga foregår - ikke på chatteforumet, og jeg fatter bare ikke greia.

Det er jo ikke mulig å klikke seg innom dol uten å se sytetråder om hvor fælt det er at folk er borte og hvor smålige mange er som ikke gir O'Store Dol en sjanse til å rette opp, noe som også er tilfellet der inne da enkelte på ramme alvor har kommet innom og kritisert oss for manglende lojalitet (utrolig nok ...) til dol og dette forumets brukere, for det er jo nesten ikke til å komme over at våre gode svar (...) ikke er å finne her i like stor grad som tidligere.

Folk er ikke ved sine fulle fem.

Du har tydligvis glemt den store "RIP DOL - Brenn i H*lvete" fra forrige uke. Selektiv hukommelse er praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teatrika

Jeg kan bare vre p ett forum. Har mer enn nok med a flge med her (pc uten norske bokstaver -haplst)

Hmmm, det var visst æøå i de forrige innleggene dine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du har tydligvis glemt den store "RIP DOL - Brenn i H*lvete" fra forrige uke. Selektiv hukommelse er praktisk.

Det var en håndfull folk som tok patetiske avskjeder her inne. Dem om det.

Det er uansett ikke så mange som dere skal ha det til. Det var maks 5 stykker, og de holdt kjeft så fort de hadde forsvunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest møkklei maset

Tror vi har sett nok reklame for det forumet der nå. De som ønsker å være på DOL er her, og de som har evakuert og "takket for seg, med syrlig hilsen" har forsvunnet og "doler" et annet sted. La DOL være som det er og blir (ja, DOL endrer seg faktisk det også) og la de gamle chattedolerne henge på det andre forumet om det er det de ønsker. Fatter ikke at man hele tiden må mase om de gamle dolerne eller det nye forumet. Etter at de gamle chattedolerne dro har vi fått nye dolere (evt flere av de som bare har lest her tidligere) som nå ønsker å bidra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest møkklei maset

Ikke noe å bry seg om.

Reklame dukker ofte opp når produktet ikke klarer selge seg selv.

Hva gjør man med reklame?

1) irriterer seg

2) kaster den

3) går fem på.

Velg selv.

Hehe. Dagens innlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en håndfull folk som tok patetiske avskjeder her inne. Dem om det.

Det er uansett ikke så mange som dere skal ha det til. Det var maks 5 stykker, og de holdt kjeft så fort de hadde forsvunnet.

vel...jeg er her enda, men må si jeg har brukt litt tid til å venne meg til dette nye systemet her... =) men det kommer seg!

Nå har jeg også vært fraværende herfra en stund, og har tydeligvis gått glipp av dette "egetforumet".. Hvor kommer det fra? Var innom å kikka litt nettopp. Er det noen alle her kan delta på? Hva er forskjellen på det og åpent forum?

Takk for oppklaringen i mitt lille surrehode =)

M.v.h

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

vel...jeg er her enda, men må si jeg har brukt litt tid til å venne meg til dette nye systemet her... =) men det kommer seg!

Nå har jeg også vært fraværende herfra en stund, og har tydeligvis gått glipp av dette "egetforumet".. Hvor kommer det fra? Var innom å kikka litt nettopp. Er det noen alle her kan delta på? Hva er forskjellen på det og åpent forum?

Takk for oppklaringen i mitt lille surrehode =)

M.v.h

Det er et forum som ble opprettet da dol var helt håpløst, og det består av diverse temasider. Det er mange tidligere dolere der, og tonen er veldig uformell av den typen der 90 % av trådene sklir ut.

Du må være registrert for å bruke forumet, og så vidt jeg forstår blir ikke-aktive medlemmer sletta fortløpende.

Aktivitetsnivået er høyt, men forumet er av den veldig enkle typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for invitasjonen, men jeg takker nei.

JEg synes slik foruminndeling er slitsom. Og nå som DOL har blitt mer slik det var før vil jeg ikke være noe annet sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et forum som ble opprettet da dol var helt håpløst, og det består av diverse temasider. Det er mange tidligere dolere der, og tonen er veldig uformell av den typen der 90 % av trådene sklir ut.

Du må være registrert for å bruke forumet, og så vidt jeg forstår blir ikke-aktive medlemmer sletta fortløpende.

Aktivitetsnivået er høyt, men forumet er av den veldig enkle typen.

ok. takk for svar! =)

Jeg tror jeg holder meg her, jeg... trives egentlig her, greit sted for å spørre om småproblem osv. Håper ikke alle forsvinner, jeg merker at aktiviteten har blitt mindre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Belinda

Jeg får også vondt i øynene av den lille skriften og fargene som er alt for like, så det er nok ikke lenge av gangen jeg holder ut her inne.

Hvor liten er skriften hos dere? Jeg har skrift tilsvarende times new roman str 12. Syns ikke det er vanskelig å lese jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hvor liten er skriften hos dere? Jeg har skrift tilsvarende times new roman str 12. Syns ikke det er vanskelig å lese jeg.

Selve skriften der jeg leser innleggene er fin.

Det er trådlista på siden som er problemet. Den lilla fargen for leste innlegg er knapt annerledes enn den blå fargen for uleste innlegg, og skriften er utrolig tynn. Den lyse lillafargen for leste innlegg er også alt for lik den hvite bakgrunnsfargen.

Det går fint fra jobb med 23-tommers skjerm og IE, men det går ikke fint hjemmefra med laptop og Firefox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve skriften der jeg leser innleggene er fin.

Det er trådlista på siden som er problemet. Den lilla fargen for leste innlegg er knapt annerledes enn den blå fargen for uleste innlegg, og skriften er utrolig tynn. Den lyse lillafargen for leste innlegg er også alt for lik den hvite bakgrunnsfargen.

Det går fint fra jobb med 23-tommers skjerm og IE, men det går ikke fint hjemmefra med laptop og Firefox.

Jeg hadde samme trøbbel før fra min laptop, men nå er det helt greit. Men jeg bruker IE hjemme, kanskje det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Nei, jeg savner verken folk som skryter hemningsløst av multiorgasmene sine eller selvopptatte blondiner.

Nicet ditt er liker nye DOL. Hva betyr det? Her betyr det doktoronline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg hadde samme trøbbel før fra min laptop, men nå er det helt greit. Men jeg bruker IE hjemme, kanskje det har noe å si.

Ja, forsøkte IE nå. Det er langt bedre.

Men jeg er ikke villig til å bruke egen nettleser på dol. Det er ille nok å måtte bruke IE når jeg skal innom Norsk Tipping sine sider for å spille en sjelden gang, om jeg ikke skal måtte gjøre det på dol flere ganger om dagen.

Dol må tilpasse seg sine brukere, ikke omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...