Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest alle er velkommen!

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

ok. takk for svar! =)

Jeg tror jeg holder meg her, jeg... trives egentlig her, greit sted for å spørre om småproblem osv. Håper ikke alle forsvinner, jeg merker at aktiviteten har blitt mindre..

Aktiviteten er heldigvis oppadgående. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    32

  • Peachy

    30

  • ShitDiddelyDo

    28

  • tzatziki1365380058

    17

Gjest sjøstjerna

Ja, akkurat nå ser det sånn ut for meg også, og jeg har heller ikke vært her i det siste.

Jeg har vært her jevnt og trutt- og ganske mye i det siste faktisk.

Men jeg har ikke sett mange trolleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JegErShitDiddelyDo

Jeg har vært her jevnt og trutt- og ganske mye i det siste faktisk.

Men jeg har ikke sett mange trolleinnlegg.

Du har ikke sett mange trolleinnlegg i går og i dag?

Du må i så fall være blind.

At det ikke var trolleinnlegg her for to uker siden er ikke spesielt snålt da det tidvis var 10 innlegg i timen. Selv trollene gidder ikke når de ikke får respons.

Men nå har aktiviteten tatt seg opp igjen, og da smetter trollene fram.

Dette burde for øvrig dol gjort noe med, som de sa de skulle gjøre, men så vidt jeg ser er det ingen forandring der i gården, med samme banale registreringa som tidligere og muligheten til å skifte nick, som jeg gjør nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Du har ikke sett mange trolleinnlegg i går og i dag?

Du må i så fall være blind.

At det ikke var trolleinnlegg her for to uker siden er ikke spesielt snålt da det tidvis var 10 innlegg i timen. Selv trollene gidder ikke når de ikke får respons.

Men nå har aktiviteten tatt seg opp igjen, og da smetter trollene fram.

Dette burde for øvrig dol gjort noe med, som de sa de skulle gjøre, men så vidt jeg ser er det ingen forandring der i gården, med samme banale registreringa som tidligere og muligheten til å skifte nick, som jeg gjør nå.

I dag kom jeg på DOL nå ca 17. Og i dag har jeg kun lest denne tråden vi nå er i.

I går gikk jeg til og fra DOL mellom 17-24- og ble også opphengt i den her tråden.

Om jeg er blind for troll?

Kanskje. Jeg så et innlegg jeg tenkte var tull for noen dager siden. Men jeg valgte svare seriøst og ordentlig- og ikke la meg provosere.

Tror forøvrig dette er en måte å "ta trollene" på.

Det er kanskej ikke så morsomt å skrive tull og tøys om ingen hisser seg opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Du har ikke sett mange trolleinnlegg i går og i dag?

Du må i så fall være blind.

At det ikke var trolleinnlegg her for to uker siden er ikke spesielt snålt da det tidvis var 10 innlegg i timen. Selv trollene gidder ikke når de ikke får respons.

Men nå har aktiviteten tatt seg opp igjen, og da smetter trollene fram.

Dette burde for øvrig dol gjort noe med, som de sa de skulle gjøre, men så vidt jeg ser er det ingen forandring der i gården, med samme banale registreringa som tidligere og muligheten til å skifte nick, som jeg gjør nå.

Du mener man kanskje ikke burde ha mulighet å skrive anonymt i det hele tatt?

Skjønner tankegangen- dersom man vil unngå troll. Men om man skal spørre/svare på noe pinlig her på et medisinsk forum- så vil man kanksje foretrekke å kunne skrive uten sitt faste nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

I dag kom jeg på DOL nå ca 17. Og i dag har jeg kun lest denne tråden vi nå er i.

I går gikk jeg til og fra DOL mellom 17-24- og ble også opphengt i den her tråden.

Om jeg er blind for troll?

Kanskje. Jeg så et innlegg jeg tenkte var tull for noen dager siden. Men jeg valgte svare seriøst og ordentlig- og ikke la meg provosere.

Tror forøvrig dette er en måte å "ta trollene" på.

Det er kanskej ikke så morsomt å skrive tull og tøys om ingen hisser seg opp?

I en verden uten idioter burde naturligvis det funke, men det er forsøkt på det som finnes av nettsider i alle år, også her - og det er alltid idioter som bruker tid på trollene og dermed holder liv i dem.

Den eneste muligheten er å endre registreringa, sånn at ikke enhver luring kan registrere så mange brukernavn han vil, og sørge for at man på lite sensitive forum som f.eks. Åpent ikke får muligheten til å skrive med andre nick.

På en legeside bør det naturligvis være rom for å skrive med andre nick, men dette må være forbeholdt sensitive fora som psykiatri, osv.

Dol er det eneste forumet jeg vet om hvor hvem som helst kan registrere seg med en hvilken som helst hotmailkonto, og i tillegg bytte nick så ofta han vil.

De ber jo om troll her.

Uansett: Før jul, da trolledebattene raste som verst, påsto administrsjonen at de skulle gjøre noe med problemet under omlegginga.

Det har de heller ikke gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

I en verden uten idioter burde naturligvis det funke, men det er forsøkt på det som finnes av nettsider i alle år, også her - og det er alltid idioter som bruker tid på trollene og dermed holder liv i dem.

Den eneste muligheten er å endre registreringa, sånn at ikke enhver luring kan registrere så mange brukernavn han vil, og sørge for at man på lite sensitive forum som f.eks. Åpent ikke får muligheten til å skrive med andre nick.

På en legeside bør det naturligvis være rom for å skrive med andre nick, men dette må være forbeholdt sensitive fora som psykiatri, osv.

Dol er det eneste forumet jeg vet om hvor hvem som helst kan registrere seg med en hvilken som helst hotmailkonto, og i tillegg bytte nick så ofta han vil.

De ber jo om troll her.

Uansett: Før jul, da trolledebattene raste som verst, påsto administrsjonen at de skulle gjøre noe med problemet under omlegginga.

Det har de heller ikke gjort.

OK. Takk for flott forklaring. Mye fornuftig i det du skriver.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel enig med deg.

Det var den faste rølpegjengen, som nesten ikke slapp andre til.

Helt greit for meg at de er borte.

Som du syter!! Herregud, ikke rart du har fått lite respons. Sorry, men innlegg av typen "de andre vil ikke leke med meg" er bare for patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal heller ikke mye fantasi til for å skjønne hvor trollene kommer fra.... Dere har allerede et par velkjente trollenick der inne, går det ikke an å la oss andre få være i fred?

Nå må du se å bite deg i tunga!!!

Hvem søren er du!? Jeg har aldri sett nicket ditt før og her står du å slenger ut at det er trollene som har forsvunnet inn på det andre forumet, er det noen som virker som troll på meg her - så er det forsyne meg DEG.

På det andre forumet så har alle faste nick og står for det vi skriver.

Hvert forbanna ord.

Så kommer plutselig du rekende fra intet, med et nick som ingen har sett før, og snakker som om du har bodd på DOL i flere år.....

Troll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Hmmm, det var visst æøå i de forrige innleggene dine...

Og så?

Er det ulovlig å låne pc når man ikke har tilgang på sin egen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Jeg har heller ikke bedt dem blåse ut noen, men å vise meg eksempler på tråder som ikke blir besvart på grunn av klikker.

Det har de aldri klart.

Nei, dette er bare for dumt. Sannsynligvis er det en av dere som slang ut linken bare for å få en debatt om hvor patetiske de som bruker egetforumet er.

Du er litt overparanoid i dag, synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Ja, det er jeg helt enig med deg i, og det er også grunnen til at jeg er på dol. Men jeg svarte ut fra din kommentar om at det er visse personer som du savner, og hvis du savner personene for deres del, eller for svarene du fikk fra dem, så vet du jo hvor du finner dem. Hvis du får like gode svar fra de menneskene som er igjen her på dol, så er det jo egentlig det samme HVEM svarene kommer fra.

Du har ikke svart CouldHaveBeen tidligere, så vidt jeg ser. Det er meg du har svart. Og jeg er ikke CouldHave osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som du syter!! Herregud, ikke rart du har fått lite respons. Sorry, men innlegg av typen "de andre vil ikke leke med meg" er bare for patetisk.

Som om det er noe mindre patetisk den andre veien: "Nei, h*n har vi ikke sett før, så h*n gidder vi ikke å leke med". Det går begge veier vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Da er det vel som noen andre kommenterte - man savner ikke personene "nok".... Det var i grunn en tynn unnskyldning...

Nei, jeg savner ikke personenene "nok" til at jeg gidder å utvide nettbruken min betraktelig for å klare å følge skikkelig med på flere fora, nei. Det har du rett i.

Men det betyr ikke at jeg ikke skulle ønske at flere av "de gamle" var her mer. Men hvis aktiviteten her inne tar seg opp, så er blir det som i gamle dager på sikt.

Ser du forresten at jeg har kommet meg hjem og bruker egen pc nå - denne gang med "norske" bokstaver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er det absolutt ikke full fart der inne, skikkelig "lame" er det... Og for det andre, dere stakk herfra fordi dere ikke likte den nye layouten (som forresten har blitt mye bedre, og nesten tilbake til det gode gamle), og hva ser jeg der inne?? Jo, innlegg på rekke og rad nedover, ikke mulig å ha den minste oversikt!!!

Så jeg håper inderlig at de med alle de patetiske syteinnleggene sine tok farvel her inne, har såpass til stolthet igjen i kroppen, at de ikke kommer krypende tilbake hit fordi det nå er nesten som før igjen. Mye bedre her nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig. Deilig med dol nå som det ikke blir mange usakelige tråder og troll.

Det må vel kunne sies at trollet var en av de faste dolerne i klikken når det nå er så stille og fredelig her?

Grunnen til at trollene har forsvunnet, er ganske enkelt at det ikke er noen igjen å trolle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så begynner det å nærme seg gamle dager, da! Kanskje NHD til og med stikker huet innom, sånn at jeg har noen som kan se problemet fra en annen vinkel også ;-)

Det finnes nok intet håp, kanskje du skulle opprettet eget forum, kun for deg? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Du har ikke svart CouldHaveBeen tidligere, så vidt jeg ser. Det er meg du har svart. Og jeg er ikke CouldHave osv...

Om jeg ikke har svar Couldosv...tidligere, hva har nå det med saken å gjøre da? Jeg svarte h*n på det innlegget...so??? Det beviser vel også egentlig bare det jeg har kommenter tidligere, jeg responderer på saker og diskusjoner, uavhengig av nicket som har skrevet det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er zakkoo hos dere? Pass på at han eter skikkelig og får litt søvn.

Lurer på om ikke han skulle vært vervet inn i hespetreklubben, noe å tenke på før årsmøtet?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...