Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest alle er velkommen!

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058

Om jeg ikke har svar Couldosv...tidligere, hva har nå det med saken å gjøre da? Jeg svarte h*n på det innlegget...so??? Det beviser vel også egentlig bare det jeg har kommenter tidligere, jeg responderer på saker og diskusjoner, uavhengig av nicket som har skrevet det...

"Men jeg svarte ut fra din kommentar om at det er visse personer som du savner, og hvis du savner personene for deres del, eller for svarene du fikk fra dem, så vet du jo hvor du finner dem."

Siden jeg ikke ser at du har svart CouldHave... på denne måten tidligere, og svaret så ut til å være myntet på meg, så gikk jeg ut i fra at du regnet med at han/hun var meg. Du tvilte jo på pc'en min tidligere i dag, så det ville jo ikke vært unaturlig dersom du trodde jeg byttet nick i hytt og vær også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    32

  • Peachy

    30

  • ShitDiddelyDo

    28

  • tzatziki1365380058

    17

Nei.

De som har dratt, var de som forurenset DOL og brukte det som en chat.

Det er ikke alle som holder seg på psykiatri og jeg ser ikke at noen av psykatriforumets bruker har kommet over på det andre forumet.

Jeg tviler på at du har lest noe særlig inne på det nye forumet så jeg synes egentlig ikke at du skulle uttale deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

"Men jeg svarte ut fra din kommentar om at det er visse personer som du savner, og hvis du savner personene for deres del, eller for svarene du fikk fra dem, så vet du jo hvor du finner dem."

Siden jeg ikke ser at du har svart CouldHave... på denne måten tidligere, og svaret så ut til å være myntet på meg, så gikk jeg ut i fra at du regnet med at han/hun var meg. Du tvilte jo på pc'en min tidligere i dag, så det ville jo ikke vært unaturlig dersom du trodde jeg byttet nick i hytt og vær også.

Nå får du legge paranoiaen litt på hylla her tror jeg, jeg har sett over tråden nå... Jeg svarte deg oppi her at jeg ikke helt skjønte tankegangen din og fikk så et svar som begynte med: "Tankegangen er enkel"... at jeg da tok feil og trodde at det var en fortsettelse av diskusjonen beklager jeg inderlig! Som sagt, jeg bryr meg ikke spesielt om nick... Det blir som med en diskujon i RL det, hvis to personer har en diskusjon og en tredje person kommer med et innspill, så overser jeg da ikke den personen, men svarer. Det samme gjorde jeg her... Jeg har ikke beskyldt noen for å trolle eller tulle med nick, hvis du gidder å lese mine svar til SDD andre steder i tråden så ser du min mening om saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Nå får du legge paranoiaen litt på hylla her tror jeg, jeg har sett over tråden nå... Jeg svarte deg oppi her at jeg ikke helt skjønte tankegangen din og fikk så et svar som begynte med: "Tankegangen er enkel"... at jeg da tok feil og trodde at det var en fortsettelse av diskusjonen beklager jeg inderlig! Som sagt, jeg bryr meg ikke spesielt om nick... Det blir som med en diskujon i RL det, hvis to personer har en diskusjon og en tredje person kommer med et innspill, så overser jeg da ikke den personen, men svarer. Det samme gjorde jeg her... Jeg har ikke beskyldt noen for å trolle eller tulle med nick, hvis du gidder å lese mine svar til SDD andre steder i tråden så ser du min mening om saken...

Greit nok. Jeg skjønte bare ikke helt den derre kommentaren om pc'n, lurer på hva som skjer oppe i hodene til folk når sånt må kommenteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som holder seg på psykiatri og jeg ser ikke at noen av psykatriforumets bruker har kommet over på det andre forumet.

Jeg tviler på at du har lest noe særlig inne på det nye forumet så jeg synes egentlig ikke at du skulle uttale deg.

Hva vet vel du om folk har lest inne på det nye forumet? Jeg har vært der inne og lest det meste jeg. Fenger meg ikke i det hele tatt, minner meg utelukkende om en syklubb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Greit nok. Jeg skjønte bare ikke helt den derre kommentaren om pc'n, lurer på hva som skjer oppe i hodene til folk når sånt må kommenteres.

Grunnen til den kommentaren, var at den kom i sammenheng med at du forklarte at du ikke orker å engasjere deg på flere forum. Setningsdelingen der var nok litt feil, slik at det så ut som om det var utenlandsk tastatur som var årsaken til dette. Jeg hadde ikke tenkt over at innleggene dine så rare ut tidligere, og derfor gikk jeg og sjekket. Derfor min kommentar om at du hadde æøå tidligere... Jeg skjønte ikke at det kun var på det innlegget at du hadde lånt en annen PC - den skal jeg ta på min kappe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva vet vel du om folk har lest inne på det nye forumet? Jeg har vært der inne og lest det meste jeg. Fenger meg ikke i det hele tatt, minner meg utelukkende om en syklubb...

Du kan umulig ha lest så mye siden åpent forum er stengt for ikke registrerte. Og de fleste registrerte har skrevet mange innlegg og de som ikke skriver innlegg har blitt slettet.

Og hva er galt med at noen folk liker syklubb? Jeg liker faktisk den uformelle formen der inne og det at man ikke kan skrive under forskjellige nick.

Men mange skriver begge steder. At vi ikke har skrevet like ofte som før er vel at aktiviteten på dol har vært laber hele påsken og på det andre var det full fart.

Siden jeg skriver på begge to så savner jeg ingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Grunnen til den kommentaren, var at den kom i sammenheng med at du forklarte at du ikke orker å engasjere deg på flere forum. Setningsdelingen der var nok litt feil, slik at det så ut som om det var utenlandsk tastatur som var årsaken til dette. Jeg hadde ikke tenkt over at innleggene dine så rare ut tidligere, og derfor gikk jeg og sjekket. Derfor min kommentar om at du hadde æøå tidligere... Jeg skjønte ikke at det kun var på det innlegget at du hadde lånt en annen PC - den skal jeg ta på min kappe:-)

Ok da :)

Du tar den på din kappe, og jeg har innrømmet at jeg ikke savner folk til å gidde å engasjere meg på flere forum. På "eget" blir visst profilen slettet dersom man ikke er der "nok", også, så da ville jeg knapt holdt ei uke.

Da får vi si at vi er "skuls" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet vel du om folk har lest inne på det nye forumet? Jeg har vært der inne og lest det meste jeg. Fenger meg ikke i det hele tatt, minner meg utelukkende om en syklubb...

Hvor mange nick har du forresten? Hvis du bruker tre forskjellige så synes jeg det er i meste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teatrika

Ok da :)

Du tar den på din kappe, og jeg har innrømmet at jeg ikke savner folk til å gidde å engasjere meg på flere forum. På "eget" blir visst profilen slettet dersom man ikke er der "nok", også, så da ville jeg knapt holdt ei uke.

Da får vi si at vi er "skuls" :)

Jeg tror vi kan konkludere med det ja:-)

Ha en fin kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bare ikke nick, senere

Hva vet vel du om folk har lest inne på det nye forumet? Jeg har vært der inne og lest det meste jeg. Fenger meg ikke i det hele tatt, minner meg utelukkende om en syklubb...

Det synes også jeg. Mye tull snakk om hvem som fester mest, kan ikke få råd om små helse ting osv. Skuffet over folkene. DOL blir et fint sted:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange nick har du forresten? Hvis du bruker tre forskjellige så synes jeg det er i meste laget.

Og den kommentaren baserer du på - hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du syter!! Herregud, ikke rart du har fått lite respons. Sorry, men innlegg av typen "de andre vil ikke leke med meg" er bare for patetisk.

Jammen meg er du tøff i trynet.

Herregud. Er det ikke sant det jeg sa eller? Er det noe jeg bare fant på i farta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen meg er du tøff i trynet.

Herregud. Er det ikke sant det jeg sa eller? Er det noe jeg bare fant på i farta?

Er bare så lei av alle som klager over å bli "utelatt" på en eller annen måte. Makan til bitter og barnslig syting. Bidra selv i stedet for å anklage andre for å stenge deg ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Er bare så lei av alle som klager over å bli "utelatt" på en eller annen måte. Makan til bitter og barnslig syting. Bidra selv i stedet for å anklage andre for å stenge deg ute.

Ja, det tror jeg nye forsøker på. De forsøker bidra, men får ikke respons....

Dermed føler de seg utelatt.

Når det er sagt så må jeg legge til at jeg ikke tror at noen bevisst forsøker utelate noen som helst. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om det er noe mindre patetisk den andre veien: "Nei, h*n har vi ikke sett før, så h*n gidder vi ikke å leke med". Det går begge veier vettu...

Jeg refererer bare til argumentasjonen hos enkelte her. Man må selv bidra, og kutte ut syting over å bli stengt ute! Det er lite flattererende å innta bitre offer-roller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg nye forsøker på. De forsøker bidra, men får ikke respons....

Dermed føler de seg utelatt.

Når det er sagt så må jeg legge til at jeg ikke tror at noen bevisst forsøker utelate noen som helst. :-)

Ikke sant, jeg tror heller ikke noen bevisst stenges ute. DOL har såvidt jeg vet heller ikke utviklet noen kollektiv bevissthet. I så fall er det uten at jeg er tatt med. IIIK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Er bare så lei av alle som klager over å bli "utelatt" på en eller annen måte. Makan til bitter og barnslig syting. Bidra selv i stedet for å anklage andre for å stenge deg ute.

"Er bare så lei av alle som klager over å bli "utelatt" på en eller annen måte. Makan til bitter og barnslig syting. Bidra selv i stedet for å anklage andre for å stenge deg ute" skriver du.

Ja, men det er det som er problemet. Nye kan forsøke bidra, men de får ingen respons. Et av nickene i denne tråden beskrev at h*n hadde lagt arbeid ned i svar - uten respons- mens kjente nick kunne få respons i samme tråd selv om de bare ga lettvindte råd.

Skjønner du blir lei klaging. Men siden dette gjentas- av flere- over tid- så synes jeg vi må ta det på alvor. Noen opplever dette som problem- og vi har ingen rett til å ikke ta deres opplevelser på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Ikke sant, jeg tror heller ikke noen bevisst stenges ute. DOL har såvidt jeg vet heller ikke utviklet noen kollektiv bevissthet. I så fall er det uten at jeg er tatt med. IIIK!

:-)

Kollektiv bevissthet?

Fint at vi ikke trenger tenke på det. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så er det absolutt ikke full fart der inne, skikkelig "lame" er det... Og for det andre, dere stakk herfra fordi dere ikke likte den nye layouten (som forresten har blitt mye bedre, og nesten tilbake til det gode gamle), og hva ser jeg der inne?? Jo, innlegg på rekke og rad nedover, ikke mulig å ha den minste oversikt!!!

Så jeg håper inderlig at de med alle de patetiske syteinnleggene sine tok farvel her inne, har såpass til stolthet igjen i kroppen, at de ikke kommer krypende tilbake hit fordi det nå er nesten som før igjen. Mye bedre her nå!!!

"Så jeg håper inderlig at de med alle de patetiske syteinnleggene sine tok farvel her inne, har såpass til stolthet igjen i kroppen, at de ikke kommer krypende tilbake hit fordi det nå er nesten som før igjen."

- Hvorfor ikke det?

"Mye bedre her nå"

- Begrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...