Gå til innhold

Savner du noen dolere?


Gjest alle er velkommen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 315
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    32

  • Peachy

    30

  • ShitDiddelyDo

    28

  • tzatziki1365380058

    17

Gjest Aina E

Det kan du vel ikke! Da høres du jo schizofren ut...

Jaja, så begynner det å nærme seg gamle dager, da! Kanskje NHD til og med stikker huet innom, sånn at jeg har noen som kan se problemet fra en annen vinkel også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er klart jeg mente det.

Bare se hva som skjedde: Plutselig rant det inn med innlegg på dol igjen. Så det funka visst.

Når det gjelder klikkene: Det er klart folk kan se det fra ulike ståsteder, og noen føler seg sikkert fryktelig mistilpass når de ser at Flisas middagstråd får 30 innlegg mens den sytende personens eget innlegg om blod i avføringen ikke fikk svar i det hele tatt, og disse skruene er det ikke mulig å ta seriøst, noe jeg heller ikke gjør ei heller noen gang har gjort, men det jeg derimot reagerer på er at Sjøstjerna mener det må være noe i det fordi det har vært mange innlegg om det.

Det har vært mange innlegg om at webbis er meg eller Prozak også, men det gjør det ikke mer sant av den grunn.

Men hvor er ......Prozak............???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bli der

Ærlig talt, det har blitt mye snillere her inne etter at "endel" har forsvunnet, og hvis du savner dem å utrolig masse - så gå på egetforum'et deres du da!! Du er da ikke limt fast til Doktoronline er du vel. Jeg savner nå ikke en sjel jeg da!!

Kunne ikke vært mer enig!!! Savner ingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dol perfekt uten den store faste klikken.

Nei.

De som har dratt, var de som forurenset DOL og brukte det som en chat.

helt enig. Deilig med dol nå som det ikke blir mange usakelige tråder og troll.

Det må vel kunne sies at trollet var en av de faste dolerne i klikken når det nå er så stille og fredelig her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig. Deilig med dol nå som det ikke blir mange usakelige tråder og troll.

Det må vel kunne sies at trollet var en av de faste dolerne i klikken når det nå er så stille og fredelig her?

Du må være dum som et brød og følger lite med. Nå har jeg kikket raskt igjennom listen av få nye innlegg og har allerede sett et par trolleinnlegg. Hvem som troller vet vi ikke så altfor mye om, men noe har kommet frem og da har det ikke vært noen av dem som nå også er på det nye forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

De som har dratt, var de som forurenset DOL og brukte det som en chat.

Du må tenke svært kort. Husk at det som gir liv her inne er at alle skriver. Hvis det blir for stille her inne, som nå, så vil det føre til at de som er igjen ikke gidder å være her så mye heller. Det vil igjen føre til at det kan bli stillere og stillere.

Nå er det forøvrig ikke slik at alle som er på det nye forumet kun er der, de er her også, men i mye mindre grad. Det kan ikke sies at du følger så godt med at det gjør noe.

Klarer du ikke så skille ut de innleggene som er noe for deg eller ikke, så bør du nok stille deg spørsmålet om du bør være på internett i det hele tatt.

Når jeg leser denne tråden så er det jaggu meg blitt ett enda mer kjærringsted enn før. Når bare kvinner skal sitte her og lage systue, så tror jeg at dette vil gå galt tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" er ikke velkommen, langt ifra.

Hvis du ikke skriver innlegg der, så blir profilen din sletta.

Jeg var så dum å skrive at jeg foretrekker å lese, fremfor å skrive masse hjernetomme innlegg, men fikk huden full, at hvis jeg ville lese kunne jeg helle kjøpe me en bok.

Der inne er det kun et diktatursamfunn, styrt av den gamle gjengen her inne.

Jg personlig har fjernet linken fra mine favoritter. Gidder faen ikke sånt tull.

MIN ANBEFALING: BLI HER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

De som har dratt, var de som forurenset DOL og brukte det som en chat.

Hel enig med deg.

Det var den faste rølpegjengen, som nesten ikke slapp andre til.

Helt greit for meg at de er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel enig med deg.

Det var den faste rølpegjengen, som nesten ikke slapp andre til.

Helt greit for meg at de er borte.

Det må vel være dette som må være rølpeinnlegg av verste sort..*rister på hode av dumskapen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidder du å reklamere? Syntes det blir så sløvt.

Jeg er både her og på nye dol.

Jeg tror di får vervepremie. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CouldHaveBeenMe

Jeg har heller ikke bedt dem blåse ut noen, men å vise meg eksempler på tråder som ikke blir besvart på grunn av klikker.

Det har de aldri klart.

Nei, dette er bare for dumt. Sannsynligvis er det en av dere som slang ut linken bare for å få en debatt om hvor patetiske de som bruker egetforumet er.

Eksempel på at det er/var en klikk?

Det er da enkelt.

Når jeg prøvde å registrere meg på egoforum med et forholdsvis ukjent nick (Påskeharen), ble det opprettet en egen tråd full av innlegg av typen "ut'me a", "vil ikke ha noen påskehare her", "vet ikke hvem du er, bort med deg" etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CouldHaveBeenMe

Nei, alle er ikke velkomne.

Når jeg prøvde å registrere meg på egoforum med et forholdsvis ukjent nick (Påskeharen), ble det opprettet en egen tråd full av innlegg av typen "ut'me a", "vil ikke ha noen påskehare her", "vet ikke hvem du er, bort med deg" etc.

Da blir det vanskelig å føle seg velkommen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er klart jeg mente det.

Bare se hva som skjedde: Plutselig rant det inn med innlegg på dol igjen. Så det funka visst.

Når det gjelder klikkene: Det er klart folk kan se det fra ulike ståsteder, og noen føler seg sikkert fryktelig mistilpass når de ser at Flisas middagstråd får 30 innlegg mens den sytende personens eget innlegg om blod i avføringen ikke fikk svar i det hele tatt, og disse skruene er det ikke mulig å ta seriøst, noe jeg heller ikke gjør ei heller noen gang har gjort, men det jeg derimot reagerer på er at Sjøstjerna mener det må være noe i det fordi det har vært mange innlegg om det.

Det har vært mange innlegg om at webbis er meg eller Prozak også, men det gjør det ikke mer sant av den grunn.

Jeg forstår godt at folk misliker mistanke om at det er "klikk", fordi det fort kan tolkes til å hentyde at folk har rotta seg sammen (altså samarbeidet i større el mindre grad) om å la være å svare folk.

Og det er det jo selvsagt IKKE.

Jeg har vært "på begge sider av bordet", og det er ikke bare ulikheten på antall svar i en middagstråd kontra en hemorrhoide-tråd det reier seg om!

Jeg har selv (da som "ukjent"/"sporadisk" bruker) opplevd at jeg har tatt meg god tid til å skrive det jeg mener er et godt svar på det som det ble spurt om (Barn&Foreldre), bare for å oppleve at trådstarter takket en av de mer kjente for dennes adskillig kortere og - i mine øyne - mer unyanserte svar. Da ble "du er alltid så klok du, X, du har svar på det meste", mens mitt svar ble forbigått i stillhet.

Jeg har også lagt merke til at endel folk kjappere er "nebbete" til ukjente nick, det gjelder både når man selv er "ny"/"sporadisk" og når man senere har valgt å være anonym i en tråd. Jeg har også blitt beskyldt for å være troll når jeg har lagt inn anonyme innlegg om litt pinlige ting.

Poenget er at dersom man ikke er her så mye, så vil opplevelser som dette være mye mer fremtredende enn småpraten/hyggelige meldinger osv, og da kan det lett skape en følelse av at det er en "masse" der ute som kan oppføre seg litt klikkete.

Jeg var de første årene kun en sporadisk bruker, og jeg så da ikke verdien i dol på samme måte som jeg gjør nå, rett og slett fordi man ser på det fra utsiden og ikke skjønner helt den sosiale verdenen som er her inne.

Og man kan ikke skjønne den før man deltar mer selv. For meg skjedde det da jeg etterhvert sluttet å ha som hovedformål at Foreldre&Barn skulle være en kilde til å motta og gi informasjon, til å bruke Åpent mer aktivt og å "småprate" fremfor å bare motta/utlevere fakta-informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at folk misliker mistanke om at det er "klikk", fordi det fort kan tolkes til å hentyde at folk har rotta seg sammen (altså samarbeidet i større el mindre grad) om å la være å svare folk.

Og det er det jo selvsagt IKKE.

Jeg har vært "på begge sider av bordet", og det er ikke bare ulikheten på antall svar i en middagstråd kontra en hemorrhoide-tråd det reier seg om!

Jeg har selv (da som "ukjent"/"sporadisk" bruker) opplevd at jeg har tatt meg god tid til å skrive det jeg mener er et godt svar på det som det ble spurt om (Barn&Foreldre), bare for å oppleve at trådstarter takket en av de mer kjente for dennes adskillig kortere og - i mine øyne - mer unyanserte svar. Da ble "du er alltid så klok du, X, du har svar på det meste", mens mitt svar ble forbigått i stillhet.

Jeg har også lagt merke til at endel folk kjappere er "nebbete" til ukjente nick, det gjelder både når man selv er "ny"/"sporadisk" og når man senere har valgt å være anonym i en tråd. Jeg har også blitt beskyldt for å være troll når jeg har lagt inn anonyme innlegg om litt pinlige ting.

Poenget er at dersom man ikke er her så mye, så vil opplevelser som dette være mye mer fremtredende enn småpraten/hyggelige meldinger osv, og da kan det lett skape en følelse av at det er en "masse" der ute som kan oppføre seg litt klikkete.

Jeg var de første årene kun en sporadisk bruker, og jeg så da ikke verdien i dol på samme måte som jeg gjør nå, rett og slett fordi man ser på det fra utsiden og ikke skjønner helt den sosiale verdenen som er her inne.

Og man kan ikke skjønne den før man deltar mer selv. For meg skjedde det da jeg etterhvert sluttet å ha som hovedformål at Foreldre&Barn skulle være en kilde til å motta og gi informasjon, til å bruke Åpent mer aktivt og å "småprate" fremfor å bare motta/utlevere fakta-informasjon.

Du skriver klokt, morsan!

Hvis en virkelig ønsker å bli en del av DOL (og nå mener jeg ikke en del av noen klikk, men være med i DOL), må en være med å småprate litt, og ikke bare spørre/svare på fakta + at en må akseptere at en innimellom ikke får svar. Vil tro at alle i perioder/enkelttilfeller har opplevd ikke å få respons, evt få lav respons på innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må tenke svært kort. Husk at det som gir liv her inne er at alle skriver. Hvis det blir for stille her inne, som nå, så vil det føre til at de som er igjen ikke gidder å være her så mye heller. Det vil igjen føre til at det kan bli stillere og stillere.

Nå er det forøvrig ikke slik at alle som er på det nye forumet kun er der, de er her også, men i mye mindre grad. Det kan ikke sies at du følger så godt med at det gjør noe.

Klarer du ikke så skille ut de innleggene som er noe for deg eller ikke, så bør du nok stille deg spørsmålet om du bør være på internett i det hele tatt.

Når jeg leser denne tråden så er det jaggu meg blitt ett enda mer kjærringsted enn før. Når bare kvinner skal sitte her og lage systue, så tror jeg at dette vil gå galt tilslutt.

Du har et poeng, mrxx. Det er koselig og sitte og småprate og kjase oss kvinner imellom - men det er virkelig synd om dere få menn som har vært aktive på DOL forsvinner. Dere setter oss på plass ganske ofte, og gir oss noen tankevekkere som vi av og til trenger for å komme ut av kjadre-tåka!

Så ikke forlat DOL, mrxx! SÅ forresten at SDD var innom her i går igjen. Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...